360277
Book
In basket
(Przedsiębiorczość)
Niniejsza publikacja jest pierwszym podręcznikiem z dziedziny zachowania konsumenta, naprawdę osadzonym w europejskim kontekście historycznym, socjologicznym i ekonomicznym. Autorzy omawiają całość problematyki "cyklu" konsumpcji począwszy od przedstawienia wpływu różnych czynników makrootoczenia, problematyki ochrony konsumenta, przemian świadomości społeczeństwa, poprzez szeroką prezentację procesów psycho - i socjologicznych związanych z wyborami konsumentów, w tym znaczenia gospodarstwa domowego jako jednostki ekonomicznej, kończąc na przedstawieniu zachowań po dokonaniu zakupów. Ostatnia część książki dotyczy związków między badaniami marketingowymi a zachowaniem konsumentów.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 44715 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Consumer behaviour : a European perspective, 1998
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again