Konsumenci (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(30)
Forma i typ
Książki
(29)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Audiobooki
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(45)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
W11 (Ciołka 20)
(2)
W14 (Młynarska 35a)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(4)
W51 (Bielskiego 3)
(7)
BD13 (Staszica 5a)
(1)
BD21 (Solidarności 90)
(1)
BD25 (Żytnia 64)
(1)
BD32 (Twarda 64)
(1)
BD36 (Redutowa 48)
(1)
BD46 (Chłodna 11)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(23)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(1)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(1)
Autor
Bondos Ilona (1985- )
(2)
Unterschuetz Alicja
(2)
Zuboff Shoshana (1951- )
(2)
Antonides Gerrit (1951- )
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bonatti Marco (ilustrator)
(1)
Bryan Lara
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Caputa Wiesława
(1)
Cottam Angela
(1)
Cwynar Andrzej
(1)
Cybula Piotr
(1)
Dworzecki Zbigniew (1948- )
(1)
Fortuna Paweł (1970- )
(1)
Goleman Daniel (1946- )
(1)
Górska-Chowaniec Agnieszka
(1)
Jabłoński Artur (1987- )
(1)
Jankowski Andrzej (tłumacz)
(1)
Jurkowska-Zeidler Anna
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kielan Paulina
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Lewandowska Izabela
(1)
Lipowski Marcin
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Monkiewicz Jan (1949- )
(1)
Mudie Peter
(1)
Nowińska Ewa (1948- )
(1)
Oldham Matthew
(1)
Piasek Marek
(1)
Raaij W. Fred van
(1)
Ratajczyk Monika
(1)
Revella Adele
(1)
Reynolds Eddie
(1)
Rożnowski Bohdan (1961- )
(1)
Rutkowska-Tomaszewska Edyta
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Sołtysiak Paulina
(1)
Studziński Adam (literatura dziecięca)
(1)
Słowikowska Inga
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Ulwick Anthony W. (1957- )
(1)
Wanat Dariusz
(1)
Wendel Stephen
(1)
Wielicka-Regulska Anna
(1)
Wiktorow Aleksandra (1952- )
(1)
Wojciechowska Katarzyna (marketing)
(1)
Zagrodzki Michał
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Światowy Grażyna
(1)
Świeszczak Marika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(23)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
Kraj wydania
Polska
(29)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(29)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
Szkoły wyższe
(3)
9-13 lat
(2)
Dzieci
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Studenci
(2)
6-8 lat
(1)
Doktoranci
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Psycholodzy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(3517)
Przyjaźń
(2423)
Rodzina
(2343)
Tajemnica
(1950)
Miłość
(1667)
Konsumenci (ekonomia)
(-)
Relacje międzyludzkie
(1468)
Zabójstwo
(1427)
Nastolatki
(1353)
Magia
(1205)
Życie codzienne
(1075)
Dziewczęta
(1043)
Uczucia
(1031)
Zwierzęta
(1021)
Policjanci
(1005)
Rodzeństwo
(1004)
II wojna światowa (1939-1945)
(964)
Dzieci
(907)
Sekrety rodzinne
(850)
Żydzi
(812)
Relacja romantyczna
(766)
Małżeństwo
(761)
Uczniowie
(737)
Trudne sytuacje życiowe
(728)
Osoby zaginione
(720)
Język angielski
(705)
Śledztwo i dochodzenie
(702)
Przestępczość zorganizowana
(695)
Wybory życiowe
(666)
Władcy
(640)
Superbohaterowie
(624)
Ludzie a zwierzęta
(622)
Chłopcy
(606)
Podróże
(588)
Prywatni detektywi
(588)
Samorealizacja
(570)
Matki i córki
(544)
Zemsta
(539)
Uprowadzenie
(524)
Polityka
(523)
Poszukiwania zaginionych
(522)
Kultura
(510)
Dziennikarze
(509)
Przedsiębiorstwo
(505)
Boże Narodzenie
(494)
Psy
(468)
Arystokracja
(465)
Wojna
(465)
Wychowanie w rodzinie
(463)
Koty
(447)
Zakochanie
(447)
Zarządzanie
(439)
Walka dobra ze złem
(437)
Pisarze polscy
(435)
Dojrzewanie
(424)
Seryjni zabójcy
(418)
Polacy za granicą
(413)
Pisarze
(412)
Wakacje
(406)
Dziecko
(400)
Psychoterapia
(386)
Ojcowie i córki
(383)
Dziadkowie i wnuki
(378)
Gry planszowe
(374)
Mężczyzna
(373)
Polityka międzynarodowa
(372)
Literatura polska
(371)
PRL
(368)
Politycy
(362)
Sukces
(362)
Śmierć
(362)
Wojownicy
(360)
Czarownice i czarownicy
(359)
Krainy i światy fikcyjne
(359)
Społeczeństwo
(357)
Studenci
(347)
Samopoznanie
(344)
Język polski
(340)
Stworzenia fantastyczne
(336)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Potwory
(334)
Młodzież
(327)
Obyczaje i zwyczaje
(321)
Ludzie bogaci
(318)
Samotność
(317)
Lekarze
(315)
Osobowość
(315)
Władza
(309)
Wsie
(307)
Spisek
(306)
Trauma
(306)
Szczęście
(304)
Demony
(298)
Komunikacja społeczna
(297)
Filozofia
(295)
Postawy
(290)
Zabójstwo seryjne
(289)
Duchy
(286)
Wojsko
(279)
Miasta
(276)
Historia
(270)
Temat: czas
2001-
(11)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Powiat poznański (woj. wielkopolskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(9)
Monografia
(7)
Praca zbiorowa
(4)
Podręcznik
(3)
Poradnik
(3)
Raport z badań
(3)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(16)
Zarządzanie i marketing
(12)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Psychologia
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
30 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Niniejsza publikacja jest pierwszym podręcznikiem z dziedziny zachowania konsumenta, naprawdę osadzonym w europejskim kontekście historycznym, socjologicznym i ekonomicznym. Autorzy omawiają całość problematyki "cyklu" konsumpcji począwszy od przedstawienia wpływu różnych czynników makrootoczenia, problematyki ochrony konsumenta, przemian świadomości społeczeństwa, poprzez szeroką prezentację procesów psycho - i socjologicznych związanych z wyborami konsumentów, w tym znaczenia gospodarstwa domowego jako jednostki ekonomicznej, kończąc na przedstawieniu zachowań po dokonaniu zakupów. Ostatnia część książki dotyczy związków między badaniami marketingowymi a zachowaniem konsumentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44715 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 273-313.
Przedmiot przedstawionej do recenzji monografii jest z pewnością niebanalny i to z kilku powodów. Po pierwsze, dotyczy różnicowania cen, które nie doczekało się, jak dotąd, opracowania monograficznego w języku polskim. Po drugie, Autorka przedstawia problem różnicowania cen w kontekście wielokanałowości, które jest zjawiskiem nowym, dynamicznie rozwijającym się i wyraźnie bardziej zaawansowanym praktycznie niż literaturowo/badawczo/teoretycznie. (Z recenzji dr hab. Barbary Borusiak, prof. UEP)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72067 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Publikacja przeznaczona dla osób zajmujących się problematyką zachowań konsumentów i wykorzystaniem wiedzy z tego zakresu w działaniach marketingowych organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69140 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kapitał klienta w środowisku wirtualnym / Wiesława Caputa. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 250 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 221-246.
Monografia omawia wpływ nowych technologii i mediów społecznościowych na oczekiwania i postawy klientów. Wskazuje, jaką strategię kreowania relacji powinny przyjąć przedsiębiorstwa aby zachować konkurencyjność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68547 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 227-248.
Książka ma na celu zbadanie związków alfabetyzmu finansowego Polaków z ich cechami społeczno-demograficznymi i ekonomicznymi. Badanie ma charakter metaanalityczny - uwzględnia dane z pięciu dużych sondaży przeprowadznych w latach 2015-2018.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69507 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Zakamycza)
Bibliografie przy rozdziałach.
W książce obszernie omówiono europejski i krajowy system ochrony konsumentów. Praca polecana prawnikom praktykom, konsumentom poszukujących informacji oraz studentów prawa zainteresowanych tematem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Istotnym, a zarazem kluczowym łącznikiem zawartego w monografii przedmiotu badań, proponowanych rozwiązań i rozważanych treści zamieszczonych tu artykułów, jest kryzys i jego skutki wywołane pandemią SARS-CoV-2 COVID-19. Globalizacja gospodarki, rosnąca rywalizacja, ogromny postęp technologiczny, zmiany demograficzne i społeczne sprzyjają poszerzeniu strefy zagrożeń. Tymczasem autorzy poszczególnych artykułów wykazują tendencję do analizowania kryzysu nie tylko jako zjawiska społecznego o wyłącznie negatywnej konotacji, ale sugerują także praktycznie zapomnianą myśl wywodzącą się z teorii kryzysu: kryzys ma swoje zalety i może być produktywny. Autorzy odnoszą się do niektórych zagadnień, akcentując zwłaszcza wyzwania, które stoją przed gospodarką, społeczeństwem, konsumentami, przedsiębiorstwami w czasach pandemii COVID-19 w Polsce, a jednocześnie wskazują na sytuację przedsiębiorstw, ich zachowania, zmiany w niektórych sferach zarządzania, które zostały wprowadzone jako reakcja na kryzys i pojawiające się zagrożenia. Przyjmują przy tym dość szerokie spektrum patrzenia na badane zjawisko (pandemię i jej skutki), które lokalizują w dwóch skoncentrowanych tematycznie głównych jej przestrzeniach rozważań. Pierwsze z nich nawiązują do zjawiska pandemii i jej skutków odnoszonych do gospodarki i konsumentów, drugie zaś do samej organizacji – przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71333 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Daniel Goleman ujawnia w swojej pracy, w jaki sposób to co wytwarzamy i kupujemy, może wpływać skrycie na środowisko naturalne. Pokazuje w jaki sposób my sami i przedsiębiorstwa działające na nowoczesnym rynku możemy przyczyniać się do zmian koniecznych do ratowania naszej planety przed zagładą ekologiczną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53627 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia będzie stanowiła ważną publikację naukową w dziedzinie nauk społecznych, zwłaszcza w zakresie dyscypliny nauk o zarządzaniu i jakości. Odbiorcami książki mogą być zarówno nauczyciele akademiccy jak i studenci. Problematyka monografii może być bowiem wykorzystana jako źródło dydaktyczne m.in. dla studentów studiujących na kierunkach i specjalnościach związanych z zarządzaniem. Ponadto zakres tematyczny książki jest szczególnie istotny dla przedsiębiorców, szczególnie reprezentujących branżę gasrtonomiczną. Zawartość merytoryczna książki może być przydatna dla wszystkich osób, które interesują się usługami gastronomicznymi i zachowaniami konsumentów w tym segmiencie rynku. Monografia będzie także pomocna dla studentów kierunków turystyka i rekreacja. Książka może być także dobrą lekturą uzupełniającą dla osób zajmujących się polityką gospodarczą, działaczy społecznych i menedżerów, a także dla studentów i słuchaczy studiów podyplomowych, doktorantów oraz pracowników naukowych i dydaktycznych.
Bibliografia na stronach [277]-295.
W niniejszej monografii, będącej rezultatem obszernych badań, obserwacji i analiz prowadzonych przez autorkę na przestrzeni kilku lat, podjęto próbę zaprezentowania nowego podejścia do strony popytowej i podażowej usług gastronomicznych z uwzględnieniem teoretycznego i praktycznego obszaru rozważań. Celem prowadzonych studiów, zarówno teoretycznych, jak i badań empirycznych, było opracowanie takiej koncepcji modelu działania firmy świadczącej usługi gastronomiczne, która sprawdzałaby się w nowej postpandemicznej rzeczywistości, pozwalając jednocześnie firmie odzyskać sprawność i efektywność torującą drogę do ciągłego rozwoju. Celem pracy jest zbadanie relacji zgodności pomiędzy zachowaniami konsumentów a modelem działania współczesnych przedsiębiorstw świadczących usługi gastronomiczne. Celem naukowym zaś jest: poznanie czynników determinujących zachowania konsumentów w doborze produktów żywnościowych do indywidualnej oraz zbiorowej konsumpcji oraz identyfikacja poglądów na temat żywności i sposobów żywienia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 36 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71466 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla osób rozpoczynających karierę w branży marketingowej oraz doświadczonych marketerów.
Książka jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach - słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kapitał społeczny : ukryty potencjał organizacji / Elżbieta Jędrych. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2021. - 204 strony ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 189-201.
Zadaniem monografii jest określenie - na podstawie badań własnych autorki - poziomu kapitału społecznego wybranych przedsiębiorstw, w tym zbadanie jego struktury (scharakteryzowanie relacji między pracownikami, określenie poziomu wzajemnego zaufania itd.). Celem książki jest także przekazanie rekomendacji działań, które pozwolą na zrównoważone zarządzanie kapitałem społecznym i kapitałem kompetencji pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69460 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(FFF. Finanse)
Bibliografia przy pracach. Indeks.
W książce została omówiona problematyka ochrony konsumentów na rynku usług finansowych. Publikacja stanowi cenne źródło wiedzy dla studentów i osób przygotowujących się do egzaminów na doradców inwestycyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68977 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Grywalizacja w organizacji : rozwój zastosowań / Izabela Lewandowska. - Warszawa : Aspra-JR, 2020. - 195, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 179-189. Indeks.
Monografia poświęcona mechanizmom grywalizacji i jej zastosowaniom w marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68960 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 183-196.
Autorzy podjęli się bardzo ważnego i aktualnego tematu, który wpisuje się w problematykę konsumpcji i zachowań konsumentów. Zmiany, jakie zachodzą w konsumpcji i zachowaniach konsumentów, szczególnie w obecnych czasach, są interesujące poznawczo. Na przestrzeni lat zmieniły się uwarunkowania konsumpcji, co wpłynęło na powstanie wielu nowych trendów, takich, jak np. wirtualizacja konsumpcji czy konsumpcja kolaboratywna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 406-424.
Rynkowe zachowania konsumentów powinny być dla przedsiębiorstw źródłem inspiracji oraz podstawą kształtowania decyzji rynkowych. Celem książki jest m.in. przedstawienie głównych megatrendów w zachowaniach konsumentów, ich reakcji na działania marketingowe przedsiębiorstw oraz kierunków i sposobów wykorzystania tej wiedzy na poszczególnych etapach formułowania i realizowania strategii marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70289 (1 egz.)
Książka
W koszyku
The Management and marketing of services / Peter Mudie and Angela Cottam. - Second edition. - Oxford : Butterworth Heinemann, © 1999. - X, 306 stron : ilustracje ; 27 cm.
Poziom B2.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Książka w języku angielskim. Podręcznik zarządzania i marketingu usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 305-333.
Autorka podjęła próbę usystematyzowania dotychczasowej wiedzy o opakowaniu, a także zaktualizowania jej o te obszary, które dotychczas nie były uwzględniane w rozpoznaniu naukowym. Publikacja ma na celu przywrócenie opakowaniu należnej mu uwagi w obszarze nauk o zarządzaniu i marketingu, a także zainteresowanie tym tematem zarówno środowiska naukowego, jak i praktyków biznesu, pobudzając do dalszej eksploracji tematu, a także wymiany doświadczeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71427 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 253-255.
Opracowanie poświęcone metodologii budowania buyer persony czyli jak prowadzić rozmowy, jak rozróżniać różne grupy klientów, jak wykorzystać wiedzę zdobytą podczas konwersacji, aby móc tworzyć produkty i usługi, których klient potrzebuje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69451 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Mówi się "nie rozmawiajmy o pieniądzach". Jeśli jednak nie będziemy o nich mówić, jak je zrozumiemy? Skąd dowiemy się, jak "pracują" pieniądze, co to znaczy płacić rachunki, jak zrozumieć kredyty? I dlaczego niektórzy są bogaci, a inni biedni? Oto książka, która w prosty sposób tłumaczy, czym są pieniądze ich początkującym (i nie tylko) użytkownikom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 8 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia biznesu : psychologia w biznesie / redakcja naukowa Bohdan Rożnowski, Paweł Fortuna. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2020. - XXI, [1], 590 stron : ilustracje ; 29 cm.
Bibliografia na stronach 503-564. Indeks.
Zbiór tekstów na temat historii psychologii biznesu, jej etyki, metodologii, wzorów karier zawodowych i indywidualnego rozwoju pracownika (łącznie z etapem bezrobocia i powrotu na rynek pracy), psychologii przedsiębiorczości, psychologii pracy, kwestii związanych z organizacją (m.in. modele przywództwa, sprawiedliwość w organizacji, społeczna odpowiedzialność biznesu) i człowiekiem w organizacji oraz psychologii konsumpcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.657/658 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej