360277
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Niniejsza publikacja jest pierwszym podręcznikiem z dziedziny zachowania konsumenta, naprawdę osadzonym w europejskim kontekście historycznym, socjologicznym i ekonomicznym. Autorzy omawiają całość problematyki "cyklu" konsumpcji począwszy od przedstawienia wpływu różnych czynników makrootoczenia, problematyki ochrony konsumenta, przemian świadomości społeczeństwa, poprzez szeroką prezentację procesów psycho - i socjologicznych związanych z wyborami konsumentów, w tym znaczenia gospodarstwa domowego jako jednostki ekonomicznej, kończąc na przedstawieniu zachowań po dokonaniu zakupów. Ostatnia część książki dotyczy związków między badaniami marketingowymi a zachowaniem konsumentów.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44715 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Consumer behaviour : a European perspective, 1998
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej