347219
Książka
W koszyku
W książce autor przedstawia rozważania teoretyczne oraz rady praktyczne na temat zasad działania przedsiębiorstwa w celu zwiększenia satysfakcji jego klientów, a także narzędzia i modele budowania stosunków partnerskich z klientami. Ponadto wskazuje on, w jakich klientów warto najbardziej inwestować. Książka jest przeznaczona dla kadry naukowej i studentów kierunków ekonomicznych uczelni różnych typów oraz słuchaczy studiów podyplomowych, ale zainteresuje na pewno także praktyków gospodarczych.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43755 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Strategic customer care : an evolutionary approach to increasing customer value and profitability, 1999
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej