359614
Książka
W koszyku
Utajone postawy konsumenckie / Dominika Maison. - Wydanie pierwsze w języku polskim. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - 189, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Psychologia w Monografiach Naukowych 3)
Autorka przedstawia najnowszy stan wiedzy na temat świadomych i utajonych wyborów konsumenckich. Książka dla prefesjonalistów z dziedziny marketingu i reklamy.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44621 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. okł.: Utajone postawy konsumenckie : analiza możliwości wykorzystania metody IAT
Uwaga ogólna
Podtytuł na okładce.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 179-187. Indeksy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej