360277
Książka
W koszyku
Publikacja przedstawia analizę działalności usługowej oraz problemy zarządzania nią. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych uczelni różnych typów, ale powinna zainteresować także menedżerów zajmujących się problematyką usług w praktyce, zwłaszcza pracujących muzeach, organizacjach charytatywnych, bankowości detalicznej, turystyce i hotelarstwie.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48113 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Services marketing and management, 2003
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografie przy rozdziałach.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów kierunków ekonomicznych.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej