Usługi
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(40)
Forma i typ
Książki
(40)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(45)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(2)
W51 (Bielskiego 3)
(5)
Odolanka (Ordona 12F)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(36)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(1)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(1)
Autor
Chłodnicki Marcin
(2)
Jagodziński Wojciech
(2)
Karel Andrzej
(2)
Pluciński Adam
(2)
Skąpska Elżbieta
(2)
Stawski Bartosz (organizacja i zarządzanie)
(2)
Ławniczak Wojciech
(2)
Ahmed Mohi
(1)
Alejziak Wiesław
(1)
Babis Henryk
(1)
Bazydło-Egier Daria
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Bera Anna
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Chrąchol Urszula
(1)
Cottam Angela
(1)
Davy Anna
(1)
Fabijańczyk Justyna
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Goranczewski Bolesław
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Gołembski Marcin
(1)
Grewiński Mirosław (1973- )
(1)
Grzejdziak Łukasz
(1)
Górska-Chowaniec Agnieszka
(1)
Irzykowski Jarosław
(1)
Isaac Mike
(1)
Johann Maria
(1)
Kamieński Janusz
(1)
Kawka Inga (1976- )
(1)
Klimkiewicz Marek
(1)
Knosala Ryszard (1949- )
(1)
Kosieradzka Anna
(1)
Kubalewska Magdalena
(1)
Kuczewska Lidia
(1)
Kuźnar Andżelika
(1)
Kłosiński Kazimierz Albin (1940- )
(1)
Lipowski Marcin
(1)
Malik Radosław
(1)
Marczak Mirosław (turystyka)
(1)
Marzantowicz Łukasz
(1)
Masłowski Andrzej (ekonomia)
(1)
Matysiewicz Justyna
(1)
Małachowska Magdalena
(1)
Meyer Beata
(1)
Mudie Peter
(1)
Nowacki Robert
(1)
Ostrowska Izabela (ekonomia)
(1)
Pacuła Bartosz
(1)
Pająk Edward
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Podhorodecka Katarzyna (1980- )
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Santarek Krzysztof
(1)
Silvester Marc
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Sondej Tomasz
(1)
Szadziński Stanisław Stefan
(1)
Szczechowicz Bartosz
(1)
Szeliga-Kowalczyk Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Sześciło Dawid (1985- )
(1)
Szwajlik-Buczyńska Anna
(1)
Szymaniak Adam
(1)
Szymańska Elżbieta (turystyka)
(1)
Słaby Teresa
(1)
Słupińska Kamila
(1)
Tarnawska Martyna
(1)
Ulrych Wojciech
(1)
Wróbel Anna (stosunki międzynarodowe)
(1)
Wyszkowska-Kuna Joanna
(1)
Ćwiklicki Marek
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Świecka Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(39)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(39)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Menedżerowie
(3)
Pracownicy naukowi
(2)
Architekci
(1)
Doktoranci
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Studenci
(1)
Temat
Kobieta
(3517)
Przyjaźń
(2423)
Rodzina
(2343)
Tajemnica
(1950)
Miłość
(1667)
Usługi
(-)
Relacje międzyludzkie
(1468)
Zabójstwo
(1427)
Nastolatki
(1353)
Magia
(1205)
Życie codzienne
(1075)
Dziewczęta
(1043)
Uczucia
(1031)
Zwierzęta
(1021)
Policjanci
(1005)
Rodzeństwo
(1004)
II wojna światowa (1939-1945)
(964)
Dzieci
(907)
Sekrety rodzinne
(850)
Żydzi
(812)
Relacja romantyczna
(766)
Małżeństwo
(761)
Uczniowie
(737)
Trudne sytuacje życiowe
(728)
Osoby zaginione
(720)
Język angielski
(705)
Śledztwo i dochodzenie
(702)
Przestępczość zorganizowana
(695)
Wybory życiowe
(666)
Władcy
(640)
Superbohaterowie
(624)
Ludzie a zwierzęta
(622)
Chłopcy
(606)
Podróże
(588)
Prywatni detektywi
(588)
Samorealizacja
(570)
Matki i córki
(544)
Zemsta
(539)
Uprowadzenie
(524)
Polityka
(523)
Poszukiwania zaginionych
(522)
Kultura
(510)
Dziennikarze
(509)
Przedsiębiorstwo
(505)
Boże Narodzenie
(494)
Psy
(468)
Arystokracja
(465)
Wojna
(465)
Wychowanie w rodzinie
(463)
Koty
(447)
Zakochanie
(447)
Zarządzanie
(439)
Walka dobra ze złem
(437)
Pisarze polscy
(435)
Dojrzewanie
(424)
Seryjni zabójcy
(418)
Polacy za granicą
(413)
Pisarze
(412)
Wakacje
(406)
Dziecko
(400)
Psychoterapia
(386)
Ojcowie i córki
(383)
Dziadkowie i wnuki
(378)
Gry planszowe
(374)
Mężczyzna
(373)
Polityka międzynarodowa
(372)
Literatura polska
(371)
PRL
(368)
Politycy
(362)
Sukces
(362)
Śmierć
(362)
Wojownicy
(360)
Czarownice i czarownicy
(359)
Krainy i światy fikcyjne
(359)
Społeczeństwo
(357)
Studenci
(347)
Samopoznanie
(344)
Język polski
(340)
Stworzenia fantastyczne
(336)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Potwory
(334)
Młodzież
(327)
Obyczaje i zwyczaje
(321)
Ludzie bogaci
(318)
Samotność
(317)
Lekarze
(315)
Osobowość
(315)
Władza
(309)
Wsie
(307)
Spisek
(306)
Trauma
(306)
Szczęście
(304)
Demony
(298)
Komunikacja społeczna
(297)
Filozofia
(295)
Postawy
(290)
Zabójstwo seryjne
(289)
Duchy
(286)
Wojsko
(279)
Miasta
(276)
Historia
(270)
Temat: czas
2001-
(10)
2001-0
(7)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Cypr
(1)
Malta
(1)
Saint Vincent i Grenadyny
(1)
Seszele
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Monografia
(6)
Podręcznik
(5)
Opracowanie
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Esej
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Zarządzanie i marketing
(8)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Transport i logistyka
(2)
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Psychologia
(1)
40 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 551-553 i przy rozdziałach. Indeks.
Obszerne i kompleksowe kompendium wiedzy na temat usług - najdynamiczniej rozwijającego się obecnie sektora gospodarki. Publikacja przede wszystkim dla studentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 173-175.
Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65967 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla menedżerów, projektantów, architektów, badaczy, marketingowców, przedstawicieli usług profesjonalnych i sektorów kreatywnych, a także studentów i słuchaczy studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.
Bibliografia, netografia na stronach 205-[207].
Autorzy wyjaśniają, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczą, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i – co najważniejsze – zatrzymać klienta. Service design polega na integracji wszystkich punktów styku użytkownika z daną usługą, zarówno w przestrzeni online, jak i offline. Autor podpowiada, jak krok po kroku przeprowadzić takie działania w swojej organizacji. Konkretne przykłady wykorzystania narzędzi projektowania usług i doświadczeń na rynku polskim i zagranicznym czynią publikację praktyczną lekturą, która wzbogaci nie tylko wiedzę, ale również umiejętności i kompetencje czytelnika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72405 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64925 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 169-173.
Książka dotyczy tematyki outsourcingu usług informatycznych(IT)w wymiarze międzynarodowym. Analizuje rozwój outsourcingu na tle najważniejszych teorii ekonomicznych, a także przedstawia główne światowe centra outsourcingu, takie jak Indie, Chiny, czy Europa Środkowa i Wschodnia. Autorka zajmuje się porównaniem tych lokalizacji pod względem czynników, takich jak koszty pracy, dostępność siły roboczej, ogólne warunki prowadzenia biznesu, a także perspektyw rozwoju outsourcingu w poszczególnych państwach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66602 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przewodnik, który krok po kroku przygotowuje czytelnika do współpracy z wartościowymi klientami z Polski i zagranicy. Książka ukazuje techniki skutecznej sprzedaży, podpowiada gdzie znaleźć klientów oraz jak pracować za wyższe niż dotychczas stawki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67222 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla studentów kierunków ekonomicznych.
Bibliografie przy rozdziałach.
Publikacja przedstawia analizę działalności usługowej oraz problemy zarządzania nią. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych uczelni różnych typów, ale powinna zainteresować także menedżerów zajmujących się problematyką usług w praktyce, zwłaszcza pracujących muzeach, organizacjach charytatywnych, bankowości detalicznej, turystyce i hotelarstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48113 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla pracowników naukowych, doktorantów i studentów oraz menedżerów.
Bibliografia, netografia na stronach 166-169.
Analiza przemian zachodzących w logistyce dotyczącej usług i najnowszych rozwiązań stosowanych w tej dziedzinie. Praca napisana fachowym językiem, dla studentów oraz praktyków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64673 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62691 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia będzie stanowiła ważną publikację naukową w dziedzinie nauk społecznych, zwłaszcza w zakresie dyscypliny nauk o zarządzaniu i jakości. Odbiorcami książki mogą być zarówno nauczyciele akademiccy jak i studenci. Problematyka monografii może być bowiem wykorzystana jako źródło dydaktyczne m.in. dla studentów studiujących na kierunkach i specjalnościach związanych z zarządzaniem. Ponadto zakres tematyczny książki jest szczególnie istotny dla przedsiębiorców, szczególnie reprezentujących branżę gasrtonomiczną. Zawartość merytoryczna książki może być przydatna dla wszystkich osób, które interesują się usługami gastronomicznymi i zachowaniami konsumentów w tym segmiencie rynku. Monografia będzie także pomocna dla studentów kierunków turystyka i rekreacja. Książka może być także dobrą lekturą uzupełniającą dla osób zajmujących się polityką gospodarczą, działaczy społecznych i menedżerów, a także dla studentów i słuchaczy studiów podyplomowych, doktorantów oraz pracowników naukowych i dydaktycznych.
Bibliografia na stronach [277]-295.
W niniejszej monografii, będącej rezultatem obszernych badań, obserwacji i analiz prowadzonych przez autorkę na przestrzeni kilku lat, podjęto próbę zaprezentowania nowego podejścia do strony popytowej i podażowej usług gastronomicznych z uwzględnieniem teoretycznego i praktycznego obszaru rozważań. Celem prowadzonych studiów, zarówno teoretycznych, jak i badań empirycznych, było opracowanie takiej koncepcji modelu działania firmy świadczącej usługi gastronomiczne, która sprawdzałaby się w nowej postpandemicznej rzeczywistości, pozwalając jednocześnie firmie odzyskać sprawność i efektywność torującą drogę do ciągłego rozwoju. Celem pracy jest zbadanie relacji zgodności pomiędzy zachowaniami konsumentów a modelem działania współczesnych przedsiębiorstw świadczących usługi gastronomiczne. Celem naukowym zaś jest: poznanie czynników determinujących zachowania konsumentów w doborze produktów żywnościowych do indywidualnej oraz zbiorowej konsumpcji oraz identyfikacja poglądów na temat żywności i sposobów żywienia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 36 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71466 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 562-594.
Głównym celem książki jest ukazanie (przebijającej się zarówno w aktualnym dyskursie naukowym, jak i w praktyce społecznej) perspektywy usług społecznych jako wyłaniającego się nowego paradygmatu welfare state i jednocześnie istotnej kategorii pojęciowej, ważnej dla budowania teorii i praktyki polityki społecznej. Praca na temat usług społecznych stanowi jedną z pierwszych w Polsce prób systematyzacji tego złożonego obszaru działalności społeczno-gospodarczej oraz polityki społecznej. Zamierzeniem autora było zebranie w monografii dotychczasowych ustaleń teoretycznych, wyników badań i doświadczeń praktycznych na temat rozwoju usług społecznych w różnych kontekstach dotyczących ich funkcjonowania. Ambicją autora było też sformułowanie wyzwań przyszłości i wskazanie rekomendacji dla nauki i praktyki w głównych sektorach usług społecznych. Książka zawiera bardzo bogaty materiał teoretyczno-praktyczny, który wykorzystany został jako podstawa konstrukcji modelu usług społecznych i ich dominującego znaczenia w aktualnym i przyszłym rozwoju społeczno-gospodarczym. Z powyższych względów książka jest bardzo ważnym krokiem w myśleniu o zmianach w polityce społecznej państwa, z wykorzystaniem dotychczasowych/historycznych doświadczeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70541 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Regulacja finansowania usług publicznych w Europie / Łukasz Grzejdziak. - Stan prawny na 1 lipca 2015 r. - Warszawa : Lex a Wolters Kluwer business, 2015. - 563 s. ; 21 cm.
(Monografie Lex, ISSN 1897-4392)
Bibliogr. s. 549-563.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62754 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uber : walka o władzę / Mike Isaac ; przekład Jarosław Irzykowski. - Wydanie I. - Łódź : Feeria Wydawnictwo, 2020. - 526, [1] strona ; 21 cm.
Opowieść o ambicjach i oszustwach, obscenicznych zachowaniach i nieprawdopodobnym bogactwie; opowieść, która powstała na podstawie setek wywiadów z obecnymi i byłymi pracownikami Ubera, a także na podstawie niepublikowanych dotąd dokumentów. Przedsiębiorstwo, wspierane przez miliardy dolarów kapitału podwyższonego ryzyka i prowadzone przez zuchwałego, ambitnego założyciela Travisa Kalanicka, miało zrewolucjonizować sposób przewozu ludzi i towarów na świecie. Bitwy Ubera ze związkami taksówkowymi i kierowcami, toksyczna atmosfera panująca w firmie, seksizm i skandale oraz bezwzględne zagrywki, do jakich można się posunąć, aby zdobyć władzę - wszystko to zogniskowało się w Uberze jak w soczewce i ostatecznie zaprowadziło firmę na skraj przepaści. Wciągający reportaż, który pozwala zajrzeć za jej kulisy, ujawniając szokującą prawdę o gigantycznym skandalu prosto z Doliny Krzemowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 656 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych / Maria Johann. - Warszawa : Difin, copyright 2019. - 225 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 203-217.
Publikacja stanowi interesującą pozycję ze względu na poruszaną problematykę, nowatorski charakter opracowania oraz zaproponowane rozwiązania w zakresie pomiaru satysfakcji klienta. Autorka wyjaśnia mechanizm kształtowania się satysfakcji w oparciu o modele powstałe na gruncie psychologii behawioralnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67529 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62125 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 209-214.
Globalizacja w sektorze usług polega na transnarodowym zintegrowaniu działalności usługowej na rzecz procesów wytwórczości, dystrybucji i świadczenia usług. W książce autorzy przedstawiają procesy globalizacji zachodzące w tym sektorze w Polsce, wskazując czynniki, które te procesy ułatwiły i przyspieszyły. Praca przeznaczona przede wszystkim dla studentów kierunków ekonomicznych oraz osób podejmujących decyzje w zakresie polityki gospodarczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46363 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64015 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Usługi w handlu międzynarodowym / Andżelika Kuźnar. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, copyright 2007. - 258 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 249-258.
Książka dla studentów kierunków ekonomicznych, jako pomoc niezbędna do studiowania międzynarodowych stosunków gospodarczych oraz dla pracowników akademickich zainteresowanych tą problematyką. Z książki mogą skorzystać również praktycy, w tym przedsiębiorcy prowadzący działalność usługową na rynkach zagranicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49865 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64327 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej