359951
Book
In basket
Komunikacja marketingowa w turystyce / Jolanta Jakóbczyk-Gryszkiewicz, Bronisław Gryszkiewicz. - Katowice : "Śląsk" Wydawnictwo Naukowe, 2007. - 191 stron, [2] strony tablic kolorowych : ilustracje ; 24 cm.
W książce zaprezentowano koncepcję wymiany informacji, czyli komunikacji między gałęzią turystyczną (podmiotami gospodarczymi, regionami) a rynkiem turystycznym i otoczeniem. Autorzy przedstawili najlepsze narzędzia i metody komunikacji dla tej specyficznej gałęzi gospodarczej. Książka przeznaczona jest dla studentów wszystkich kierunków studiów związanych z turystyką, pracowników administracji państwowej i samorządowej zajmujących się turystyką, właścicieli, menadżerów i pracowników podmiotów gospodarczych gałęzi turystycznej, pracowników i działaczy organizacji turystycznych.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 338.48 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 190-191.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again