Komunikacja marketingowa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(58)
Forma i typ
Książki
(58)
Poradniki i przewodniki
(12)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(61)
wypożyczone
(3)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(6)
W51 (Bielskiego 3)
(4)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(54)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(3)
Boguszewicz-Kreft Monika
(2)
Gasper Dorota
(2)
Kasińska-Metryka Agnieszka (1971- )
(2)
Oruba Norbert
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Armstrong Gary
(1)
Bajak Maria
(1)
Barletta Martha
(1)
Bavuso Daniela
(1)
Bernoff Josh
(1)
Bhargava Rohit
(1)
Bianchi Anna Maria
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Brańka Sebastian
(1)
Brunson Russell
(1)
Cardone Natale
(1)
Cichocki Marcin (marketing)
(1)
Day Derek (1949- )
(1)
Denny Richard (1944- )
(1)
Dmuchowski Tomasz
(1)
Domański Tomasz (marketing)
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Dryl Tomasz
(1)
Dryl Wioleta
(1)
Dyba Adam
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Edwards Helen (1965- )
(1)
Edwards Jim
(1)
Figiel Adam
(1)
Fletcher Winston
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gawroński Sławomir (1977- )
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Griszel Weronika
(1)
Gryszkiewicz Bronisław
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Hałkowska Ewa
(1)
Jakóbczyk-Gryszkiewicz Jolanta (1950- )
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Karcz Kornelia
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kawasaki Guy (1954- )
(1)
Kiyosaki Robert T. (1947- )
(1)
Kmita Anna (1978- )
(1)
Kornobis Maciej
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kruszewski Łukasz
(1)
Król Lech C
(1)
Kęprowska Urszula
(1)
Li Charlene
(1)
Limański Andrzej
(1)
Lipowski Marcin
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Manczak Iryna
(1)
Markiewicz Maciej (język angielski)
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nestorowicz Renata
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Olszewski Piotr (1953- )
(1)
Orlando Emanuele
(1)
Orzechowski Jarosław
(1)
Oszajca Anna
(1)
Pastuszka Sławomir
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Polak Krzysztof (pedagogika)
(1)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Rogala Anna (ekonomia)
(1)
Serwański Tomasz
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Stewart Bill (1926- )
(1)
Stigliano Giuseppe
(1)
Szromnik Andrzej
(1)
Szymańska Aneta (zarządzanie)
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Słotwiński Michał (marketing)
(1)
Tichy Maciej
(1)
Trawka Dominika
(1)
Ulwick Anthony W. (1957- )
(1)
Urban Mirosław (psychologia)
(1)
Wadas Krzysztof
(1)
Walczak-Skałecka Agnieszka
(1)
Wendel Stephen
(1)
Wierzchoń Michał
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Witkowska Magda
(1)
Woźniakowski Mariusz
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(1)
Zadęcka Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(27)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(25)
Kraj wydania
Polska
(58)
Język
polski
(58)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(8)
Menedżerowie
(5)
Szkoły wyższe
(5)
Przedsiębiorcy
(2)
Specjaliści ds. reklamy
(2)
Copywriterzy
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Temat
Kobieta
(3517)
Przyjaźń
(2423)
Rodzina
(2343)
Tajemnica
(1950)
Miłość
(1667)
Komunikacja marketingowa
(-)
Relacje międzyludzkie
(1468)
Zabójstwo
(1427)
Nastolatki
(1353)
Magia
(1205)
Życie codzienne
(1075)
Dziewczęta
(1043)
Uczucia
(1031)
Zwierzęta
(1021)
Policjanci
(1005)
Rodzeństwo
(1004)
II wojna światowa (1939-1945)
(964)
Dzieci
(907)
Sekrety rodzinne
(850)
Żydzi
(812)
Relacja romantyczna
(766)
Małżeństwo
(761)
Uczniowie
(737)
Trudne sytuacje życiowe
(728)
Osoby zaginione
(720)
Język angielski
(705)
Śledztwo i dochodzenie
(702)
Przestępczość zorganizowana
(695)
Wybory życiowe
(666)
Władcy
(640)
Superbohaterowie
(624)
Ludzie a zwierzęta
(622)
Chłopcy
(606)
Podróże
(588)
Prywatni detektywi
(588)
Samorealizacja
(570)
Matki i córki
(544)
Zemsta
(539)
Uprowadzenie
(524)
Polityka
(523)
Poszukiwania zaginionych
(522)
Kultura
(510)
Dziennikarze
(509)
Przedsiębiorstwo
(505)
Boże Narodzenie
(494)
Psy
(468)
Arystokracja
(465)
Wojna
(465)
Wychowanie w rodzinie
(463)
Koty
(447)
Zakochanie
(447)
Zarządzanie
(439)
Walka dobra ze złem
(437)
Pisarze polscy
(435)
Dojrzewanie
(424)
Seryjni zabójcy
(418)
Polacy za granicą
(413)
Pisarze
(412)
Wakacje
(406)
Dziecko
(400)
Psychoterapia
(386)
Ojcowie i córki
(383)
Dziadkowie i wnuki
(378)
Gry planszowe
(374)
Mężczyzna
(373)
Polityka międzynarodowa
(372)
Literatura polska
(371)
PRL
(368)
Politycy
(362)
Sukces
(362)
Śmierć
(362)
Wojownicy
(360)
Czarownice i czarownicy
(359)
Krainy i światy fikcyjne
(359)
Społeczeństwo
(357)
Studenci
(347)
Samopoznanie
(344)
Język polski
(340)
Stworzenia fantastyczne
(336)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Potwory
(334)
Młodzież
(327)
Obyczaje i zwyczaje
(321)
Ludzie bogaci
(318)
Samotność
(317)
Lekarze
(315)
Osobowość
(315)
Władza
(309)
Wsie
(307)
Spisek
(306)
Trauma
(306)
Szczęście
(304)
Demony
(298)
Komunikacja społeczna
(297)
Filozofia
(295)
Postawy
(290)
Zabójstwo seryjne
(289)
Duchy
(286)
Wojsko
(279)
Miasta
(276)
Historia
(270)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Świętokrzyskie, województwo - strategia rozwoju
(1)
Gatunek
Poradnik
(15)
Opracowanie
(6)
Monografia
(4)
Podręcznik
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Podręczniki
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(27)
Media i komunikacja społeczna
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
58 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Indeksy.
Rozbudowany podręcznik, zawiera liczne przykłady działań marketingowych. Niektóre z nich zostały wyróżnione w formie studiów przypadków, inne wplecione w rozważania teoretyczne. Przykłady pochodzą z różnych stron świata, ale przeważają przykłady z rynku amerykńskiego. Tekst podręcznika został wzbogacony komentarzami autorów i definicjami podstawowych pojęć zamieszczonymi na marginesach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 168-179.
Książka przedstawia beacony jako technologię z obszaru internetu rzeczy w kontekście ich wykorzystania w komunikacji marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70153 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Największe błędy utrudniające organizacjom odnoszenie sukcesów wynikają z braku zrozumienia celu i chronologicznego porządku, w jakim powinny odbywać się poszczególne etapy pozycjonowania strategicznego. Autorzy na podstawie swojego ponad 15-letniego doświadczenia stworzyli oryginalną kompletną mapę narzędzi marketingowych, prowadzącą firmy ustrukturyzowaną drogą − od pomysłu na biznes aż do zbudowania własnej marki. Książka jest pełnym i wyczerpującym poradnikiem, jak − od zera − wprowadzić na rynek zwycięski projekt, wyznaczając właściwy kierunek już na starcie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73222 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
W nowej erze biznesu XXI wieku wielkie marki i produkty muszą mieć dynamiczną osobowość, aby zwrócić na siebie uwagę i przyciągnąć klientów. Wiele organizacji ukrywa jednak swoją osobowość za warstwami sloganów i reklam. Rohit Bhargava, specjalista w dziedzinie komunikacji społecznej, sprzeciwia się takiej filozofii. Przedstawia wiele pomysłów na to, jak pozbyć się martwej skorupy i ponownie odkryć duszę swojej marki. Dzieląc się refleksjami o różnych zagadnieniach, począwszy od etosu najdziwniejszego miasta świata, poprzez fenomen Mangi, która opanowała branżę komiksów, aż po prezentację takich marek, jak Intel, Boeing, ING oraz Dyson, wykazuje, dlaczego osobowość firmy ma znaczenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42097 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 277-297.
Ukazane w tej - pionierskiej na polskim rynku - książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disneya, na przykładzie na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrują wielką marketingową zmianę. Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak również praktyków zajmujących się na co dzień reklamą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68490 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 277-297.
Ukazane w książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disneya, na przykładzie na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrują wielką marketingową zmianę. Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak również praktyków zajmujących się na co dzień reklamą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63822 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzięki tej bestsellerowej książce zrozumiesz, że sekretem udanej sprzedaży jest Twoja ekspercka wiedza i Twoje przesłanie. Dowiesz się także, w jaki sposób je wykorzystać, aby ludzie do Ciebie przyszli i pozostali mimo upływu czasu. Nauczysz się nie tylko, jak wpływać na klientów ze swoich lejków sprzedażowych, ale także jak stać się liderem. To całkowicie naturalne, każdy porządny biznes bowiem powstawał właśnie dlatego, że ktoś postanowił rozwiązać problem, przed którym inni uciekali. Ten poradnik sprawi, że odnajdziesz swój głos i zrozumiesz, jak wiedzę i przesłanie przekuć w ruch ludzi, którzy staną się Twoimi wiernymi klientami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74056 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mind hacking : przekonaj małpy, żeby oddały ci swoje banany! / Marcin Cichocki. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2024. - 202 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Dla marketerów, sprzedawców, właścicieli firm, menedżerów.
Otacza nas potężny szum medialny, ślepota banerowa, stres informacyjny oraz wszędobylskie fake newsy. Takie warunki powodują, że teraz treści sprzedażowe w reklamach, ofertach handlowych czy na stronach internetowych muszą być bardziej niż kiedykolwiek dopracowane pod każdym względem. W książce autor wyjaśnienia zjawiska dotyczące błędów poznawczych, sposobów postrzegania i konsumowania cyfrowych treści, a także wszystkie kluczowe techniki perswazji wraz z przykładami i ćwiczeniami. To kompleksowy poradnik, który uczy, jak tworzyć skuteczne teksty sprzedażowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76855 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54188 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 163-164.
Głównym celem growth hackingu jest osiągnięcie szybkiego wzrostu firmy poprzez zwiększenie liczby klientów, przychodów lub rozpoznawalności marki. W przeciwieństwie do tradycyjnych strategii marketingowych opiera się na kreatywnym zastosowaniu technologii, korzystaniu z danych i eksperymentów, aby pozyskiwać, utrzymywać i rozwijać bazę klientów. Jak to działa w praktyce i jak możesz wdrożyć growth hacking w swojej działalności zawodowej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76978 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowe 4P marketingu : ludzie, procesy, programy, dokonania / Wioleta Dryl, Tomasz Dryl, Urszula Kęprowska. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 340 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
„Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana". Stwierdzenie to wydawało się nie dotyczyć stworzonej przez McCarthiego ponad pół wieku temu koncepcji narzędzi marketingu mix 4P. Zakres poszczególnych instrumentów, ich liczba oraz sposób realizacji przypisywanych im funkcji ewoluo-wały w czasie. Niezmiennie jednak produkt, cena, dystrybucja i promocja stanowiły dla przedsiębiorstw fundament wdrażania orientacji marketin-gowej. Potrzeba aktualizacji dotychczasowego ujęcia koncepcji marketingu mix jest naturalną konsekwencją ewolucji, jaka dokonała się w ostatnich dekadach na świecie. Dynamiczne i jednocześnie bardzo znaczące zmiany zachodzące w otoczeniu technologicznym, a także ich wpływ na środo-wisko, konsumentów i społeczeństwo ogółem nie mogły zostać zignorowane przez świat biznesu. Znalazły one wyraz w zmianie paradygmatu współczesnego marketingu, koncentracji na holistycznej naturze działań opartych na szerokim ujęciu kompleksowej kompozycji instrumentów marketingowych, obejmującej ludzi, procesy, programy i dokonania. Koncepcja stworzona przez niezaprzeczalne autorytety, Ph. Kotlera i K.L. Kellera, nie jest zapewne ostateczną propozycją systematyzacji narzędzi marketingu mix. Niezależnie jednak od jej trwałości w praktyce i na kartach publikacji naukowych warto poświęcić jej swoją uwagę i zgłębić możliwości, jakie oferuje tak szerokie podejście do marketingu mix. Rozważania podjęte w niniejszej książce stanowią wstęp i, autorzy mają nadzieję, inspirację, do dalszych, pogłębionych dociekań na temat nowej koncepcji marketingu mix. Są efektem doświadczeń wielu lat pracy ze studentami, obserwacji współczesnej rzeczywistości społecznej i gospodar-czej zarówno z perspektywy naukowców, dydaktyków, jak i współtworzących ją praktyków marketingu i zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73877 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie przy pracach.
Autorzy książki omówili poszczególne sekwencje procesu komunikacji rynkowej - jego planowanie, projektowanie, organizowanie i pomiar efektów. Publikacja dla studentów zarządzania i marketingu, słuchaczy specjalistycznych kursów kształtujących umiejętność komunikowania się z nabywcami oraz pracowników działów marketingu i promocji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48073 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47951 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o wiele więcej… Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na Facebooku czy w formie bezpośredniej prezentacji – copywriting to umiejętność dobrania takich słów, aby potencjalni klienci kliknęli w link, zadzwonili, wyciągnęli portfele i kupili sprzedawany przez ciebie produkt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76357 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Krótkie Wprowadzenie ; 15)
Bibliografia na stronie 165-[167].
Reklama to ważny element współczesnej komunikacji. Co decyduje o tym, że kampania reklamowa jest skuteczna? Jak działają agencje reklamowe? Czy przekaz reklamowy powinien być etyczny?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74291 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia na stronach 255-266, netografia na stronach 267-272.
Publikacja to rzetelne i merytoryczne opracowanie, w którym Czytelnik znajdzie zarówno szerokie rozważania teoretyczne dotyczące wpływu technologii cyfrowych na marketing, jak i ich praktyczną egzemplifikację stanowiącą refleksję ekspertów - przedstawicieli świata biznesu nad obserwowanymi zmianami. Dzięki temu książka kierowana jest do szerokiego grona odbiorców, jako inspirujące źródło wiedzy o zachowaniach podmiotów w nowych realiach rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66723 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej