359614
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; no 3130)
Autorzy publikacji charakteryzują najnowsze metody analizy rynku politycznego, zasady tworzenia strategii wyborczych, nowoczesne metody analizy rynku politycznego, zasady tworzenia strategii wyborczych, nowoczesne techniki promocji i reklamy politycznej, lobbingu i public relations. Książka adresowana jest do studentów politologii i socjologii, ale może być też przydatna dla praktyków-konsultantów politycznych i osób zajmujących się profesjonalnie marketingiem i reklamą.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53644 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografie przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej