Marketing polityczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(35)
Forma i typ
Książki
(35)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(43)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(5)
W51 (Bielskiego 3)
(5)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(33)
Autor
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Jabłoński Andrzej (politolog)
(2)
Sobkowiak Leszek (1955- )
(2)
Szalkiewicz Wojciech Krzysztof
(2)
Annusewicz Olgierd
(1)
Borowska Elżbieta (politolog)
(1)
Chmielnicki Paweł (1972- )
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Daniel Krystian
(1)
Dobrowolski Piotr (1938-2005)
(1)
Dziambor Artur (1982- )
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Fras Janina
(1)
Garlicki Jan Ryszard (1958- )
(1)
Gałązka Wiesław
(1)
Giryn Maria Izabela
(1)
Grabarczuk Andrzej
(1)
Itrich-Drabarek Jolanta
(1)
Jaśniok Michał
(1)
Jeziński Marek
(1)
Kasińska-Metryka Agnieszka (1971- )
(1)
Kinastowska Joanna
(1)
Lakomy Mirosław
(1)
Lusińska Anna
(1)
Mazur Marek
(1)
Mierzyńska Anna (analityk internetowy)
(1)
Minich Dobrochna (1984- )
(1)
Mistewicz Eryk (1967- )
(1)
Morawski Antoni (nauki polityczne)
(1)
Muszyński Jerzy (1930- )
(1)
Nalepka Adam (1950- )
(1)
Nieć Mateusz (1957- )
(1)
Olszewski Piotr (1953- )
(1)
Oświecimski Konrad (1978- )
(1)
Pawełczyk Piotr (1960- )
(1)
Pietrzyk-Zieniewicz Ewa
(1)
Piontek Dorota
(1)
Przastek Daniel (1975- )
(1)
Rafałowski Wojciech (1986- )
(1)
Siewierska-Chmaj Anna
(1)
Sobczak Jacek (1946- )
(1)
Stolarczyk Mieczysław
(1)
Trzeciak Sergiusz (1976- )
(1)
Wiszniowski Robert
(1)
Zajdowski Karol
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(35)
Język
polski
(34)
Odbiorca
Dziennikarze
(1)
Politycy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(3517)
Przyjaźń
(2423)
Rodzina
(2343)
Tajemnica
(1950)
Miłość
(1667)
Marketing polityczny
(-)
Relacje międzyludzkie
(1468)
Zabójstwo
(1427)
Nastolatki
(1353)
Magia
(1205)
Życie codzienne
(1075)
Dziewczęta
(1043)
Uczucia
(1031)
Zwierzęta
(1021)
Policjanci
(1005)
Rodzeństwo
(1004)
II wojna światowa (1939-1945)
(964)
Dzieci
(907)
Sekrety rodzinne
(850)
Żydzi
(812)
Relacja romantyczna
(766)
Małżeństwo
(761)
Uczniowie
(737)
Trudne sytuacje życiowe
(728)
Osoby zaginione
(720)
Język angielski
(705)
Śledztwo i dochodzenie
(702)
Przestępczość zorganizowana
(695)
Wybory życiowe
(666)
Władcy
(640)
Superbohaterowie
(624)
Ludzie a zwierzęta
(622)
Chłopcy
(606)
Podróże
(588)
Prywatni detektywi
(588)
Samorealizacja
(570)
Matki i córki
(544)
Zemsta
(539)
Uprowadzenie
(524)
Polityka
(523)
Poszukiwania zaginionych
(522)
Kultura
(510)
Dziennikarze
(509)
Przedsiębiorstwo
(505)
Boże Narodzenie
(494)
Psy
(468)
Arystokracja
(465)
Wojna
(465)
Wychowanie w rodzinie
(463)
Koty
(447)
Zakochanie
(447)
Zarządzanie
(439)
Walka dobra ze złem
(437)
Pisarze polscy
(435)
Dojrzewanie
(424)
Seryjni zabójcy
(418)
Polacy za granicą
(413)
Pisarze
(412)
Wakacje
(406)
Dziecko
(400)
Psychoterapia
(386)
Ojcowie i córki
(383)
Dziadkowie i wnuki
(378)
Gry planszowe
(374)
Mężczyzna
(373)
Polityka międzynarodowa
(372)
Literatura polska
(371)
PRL
(368)
Politycy
(362)
Sukces
(362)
Śmierć
(362)
Wojownicy
(360)
Czarownice i czarownicy
(359)
Krainy i światy fikcyjne
(359)
Społeczeństwo
(357)
Studenci
(347)
Samopoznanie
(344)
Język polski
(340)
Stworzenia fantastyczne
(336)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Potwory
(334)
Młodzież
(327)
Obyczaje i zwyczaje
(321)
Ludzie bogaci
(318)
Samotność
(317)
Lekarze
(315)
Osobowość
(315)
Władza
(309)
Wsie
(307)
Spisek
(306)
Trauma
(306)
Szczęście
(304)
Demony
(298)
Komunikacja społeczna
(297)
Filozofia
(295)
Postawy
(290)
Zabójstwo seryjne
(289)
Duchy
(286)
Wojsko
(279)
Miasta
(276)
Historia
(270)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(2)
1989-
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Stany Zjednoczone
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Encyklopedia
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradniki
(1)
Raport z badań
(1)
Vademecum
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
35 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 544-584.
Publikacja stanowiąca pierwszą w Polsce analizę sposobu, w jaki proces ustawodawczy wykorzystywany jest jako narzędzie służące zgłaszaniu i realizacji obietnic wyborczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67894 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia Polityczna)
Bibliografia na stronach 617-653. Indeksy.
Praca obejmuje obszar zagadnień tradycyjnie wiązanych z marketingiem politycznym. Autorzy zajmują się: modelami marketingu politycznego, zagadnieniami segmentacji rynku wyborczego, pozycjonowaniem kandydatów i ugrupowań politycznych, rolą mediów w kontekście kampanii politycznej i reklamy politycznej, problematyką debat wyborczych i wieloma innymi zajmującymi tematami z tego obszaru wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46055 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60423 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Dla studentów nauk społecznych, praktyków życia publicznego i politycznego, dziennikarzy i osób które interesują się zagadnieniami komunikacji.
Bibliografia na stronach 235-243.
Książka przeznaczona jest do konkretnego odbiorcy, studenci nauk politycznych i zainteresowani. Całość podzielona jest na dwa działy. I komunikowanie publiczne - definicje. Aspekt praktyczny. II komunikowanie polityczne - definicje. Rola mediów we współczesnym życiu politycznym. Nowoczesna forma wykładu, liczne tabelki. Przyjazny polski podręcznik.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40415 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40187 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Donald Trump : jak to się stało? / Artur Dziambor. - Poznań : Wydawnictwo Naukowe FNCE, 2023. - 410 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 373-405.
Autor uważa Donalda Trumpa za geniusza w dziedzinie kreowania politycznego wizerunku, przekazu i budowania marki osobistej. Książka Dziambora skupia się nie tyle na ocenie działań politycznych Trumpa, co na interesującej analizie zgodności głoszonych przez niego haseł z podejmowanymi działaniami i oczekiwaniami elektoratu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77392 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51258 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55218 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kampanie prezydenckie w latach 2005 i 2010 w życiu politycznym Polski / Maria Izabela Giryn. - Toruń : Adam Marszałek, cop. 2016. - 336 s. : il. (gł. kolor.), faks., fot., rys., wykr. ; 23 cm.
Bibliogr. s. [268]-278. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64185 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62543 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; no 3130)
Bibliografie przy pracach.
Autorzy publikacji charakteryzują najnowsze metody analizy rynku politycznego, zasady tworzenia strategii wyborczych, nowoczesne metody analizy rynku politycznego, zasady tworzenia strategii wyborczych, nowoczesne techniki promocji i reklamy politycznej, lobbingu i public relations. Książka adresowana jest do studentów politologii i socjologii, ale może być też przydatna dla praktyków-konsultantów politycznych i osób zajmujących się profesjonalnie marketingiem i reklamą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53644 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35749/II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla polityków, przedstawicieli mass mediów, stowarzyszeń, związków zawodowych.
Bibliogr. s. 223-233. Indeks.
Zgromadzony w książce materiał z zakresu zarządzania strategicznego, marketingu, politologii i socjologii, ilustrowany najnowszymi przykładami z życia publicznego, uświadamia złożoność zjawisk wpływających na społeczny odbiór ugrupowania politycznego i osoby polityka. Publikacja przeznaczona dla polityków, przedstawicieli mass mediów, stowarzyszeń, związków zawodowych oraz innych podmiotów aktywnie włączających się w procesy publiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53653 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58145 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 269-272.
Celem książki jest prezentacja procesu budowy silnej marki personalnej stanowiącej wizytówkę wiarygodnego i odpowiedzialnego lidera politycznego. Autorka zawarła w niej zastrzyk wiedzy, inspiracji i motywacji do rzetelnego przyjrzenia się sobie, uwierzenia w możliwości zmian, wykorzystania autentycznych zasobów i szans oraz efektywnego komunikowania światu swojej wizji. Opisany program budowy marki politycznej „6P" wraz z załączonym vademecum rozwoju Twojej marki pozwala samodzielnie − w 6 krokach − sprecyzować ambitne cele, dookreślić tożsamość, zdefiniować przejrzysty, spójny wizerunek i zrozumiały przekaz, a także poprzez uzasadnione narzędzia komunikacji marketingowej dotrzeć do potencjalnych odbiorców. Książka, bazując na wiedzy i doświadczeniach z dziedziny zarządzania, marketingu, coachingu i polityki oraz wskazówkach ekspertów dziedzin pokrewnych, ma inspirować i dodawać skrzydeł.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77360 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 299-315.
Książka omawia zagadnienia związane z kampaniami społecznymi w służbie publicznej. Przedstawia na przykładach komunikowanie rządowe w Polsce w latach 1994-2015.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67441 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia. Indeks.
Autor przedstawił mechanizmy rządzące marketingiem politycznym. Sporo uwagi poświęcił procesowi rywalizacji w wyborach prezydenckich. Dla zainteresowanych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41944 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej