359614
Book
In basket
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; no 3130)
Autorzy publikacji charakteryzują najnowsze metody analizy rynku politycznego, zasady tworzenia strategii wyborczych, nowoczesne metody analizy rynku politycznego, zasady tworzenia strategii wyborczych, nowoczesne techniki promocji i reklamy politycznej, lobbingu i public relations. Książka adresowana jest do studentów politologii i socjologii, ale może być też przydatna dla praktyków-konsultantów politycznych i osób zajmujących się profesjonalnie marketingiem i reklamą.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 32 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 32 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 53644 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografie przy pracach.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again