359614
Book
In basket
Marketing sportu 2.0 w erze cyfrowej / Andrzej Sznajder. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Nieoczywiste, 2021. - 252 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Książka autorstwa Pana Prof. Andrzeja Sznajdera stanowi pierwsze w Polsce opracowanie poświęcone zagadnieniu transformacji cyfrowej szeroko rozumianego środowiska sportowego. Co ważne, wartość publikacji nie wynika wyłącznie z umiejętnego przeglądu, syntezy literatury zagranicznej jaka na ww. temat już powstała, ale przedstawia ujęcie rodzime, polskie, co jest bardzo ważne dla czytelnika. (prof. dr hab. Grzegorz Mazurek)
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 73144 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 235-252.
Target audience note
Dla praktyków zajmujących się zarządzaniem i marketingiem oraz studentów.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again