Specjaliści ds. marketingu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(30)
Forma i typ
Książki
(29)
Publikacje fachowe
(19)
Publikacje naukowe
(16)
Publikacje dydaktyczne
(10)
Poradniki i przewodniki
(7)
Audiobooki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(25)
wypożyczone
(4)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(3)
W51 (Bielskiego 3)
(3)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(23)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(1)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(3)
Boguszewicz-Kreft Monika
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Mruk Henryk
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Zawiślak Marek
(2)
Środa Jacek
(2)
Bianchi Anna Maria
(1)
Botwina Grzegorz
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Cichocki Marcin (marketing)
(1)
Czarnecka Wiktoria
(1)
Dmuchowski Tomasz
(1)
Dziawgo Danuta (1969- )
(1)
Jabłoński Artur (1987- )
(1)
Jagodziński Wojciech
(1)
Kaczmarek Mirosława (ekonomia)
(1)
Kamieński Janusz
(1)
Karel Andrzej
(1)
Kolbusz Wiesław
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Malcherek Monika
(1)
Marzec Krzysztof (informatyka)
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Michalak Katarzyna (nauki filologiczne)
(1)
Michalski Dariusz (ekonomia)
(1)
Mitręga Maciej
(1)
Olejnik Iwona
(1)
Oruba Norbert
(1)
Paliś Beata
(1)
Patrzałek Wanda (1955- )
(1)
Piasek Marek
(1)
Pluciński Adam
(1)
Polak Krzysztof (pedagogika)
(1)
Ryciak Mariusz
(1)
Sheridan Marcus
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Springer Agnieszka
(1)
Sroka Kinga
(1)
Stawski Bartosz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Stigliano Giuseppe
(1)
Sutherland Rory
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Tarnawska Martyna
(1)
Truszkowski Piotr
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Wojtczak Ewa
(1)
Zastrożna Martyna
(1)
Ławniczak Wojciech
(1)
Ślęzak Piotr
(1)
Żurawicka Marzena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(29)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(28)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Odbiorca
Dzieci
(10047)
6-8 lat
(6480)
0-5 lat
(4780)
9-13 lat
(4399)
Młodzież
(3692)
Specjaliści ds. marketingu
(30)
14-17 lat
(3205)
Szkoły wyższe
(726)
Dorośli
(395)
Rodzice
(353)
18+
(322)
Studenci
(196)
Prawnicy
(192)
Adwokaci
(184)
Radcy prawni
(175)
Sędziowie
(175)
Menedżerowie
(163)
Szkoły podstawowe
(135)
Nauczyciele
(129)
Szkoły średnie
(121)
Przedsiębiorcy
(116)
A2 (poziom biegłości językowej)
(111)
Urzędnicy
(98)
B1 (poziom biegłości językowej)
(96)
A1 (poziom biegłości językowej)
(91)
Pracownicy naukowi
(85)
Aplikanci
(82)
Lekarze
(78)
Prokuratorzy
(65)
Psycholodzy
(63)
B2 (poziom biegłości językowej)
(62)
Psychoterapeuci
(62)
Programiści
(57)
Poziom podstawowy
(54)
Informatycy
(49)
A2 poziom biegłości językowej
(45)
Księgowi
(44)
Pedagodzy
(42)
Specjaliści ds. kadr
(40)
Doradcy podatkowi
(38)
A1 poziom biegłości językowej
(36)
B1 poziom biegłości językowej
(36)
Notariusze
(36)
Psychiatrzy
(32)
Szkoły ponadgimnazjalne
(32)
Cudzoziemcy
(31)
C1 (poziom biegłości językowej)
(30)
Kobieta
(28)
Ekonomiści
(27)
Pracownicy samorządowi
(27)
Licea
(26)
Pracodawcy
(25)
Policjanci
(23)
Komornicy sądowi
(21)
Logopedzi
(21)
Analitycy ekonomiczni
(20)
Klasa 8.
(20)
Nauczyciele akademiccy
(17)
Szkoły ponadpodstawowe
(17)
Analitycy danych
(16)
Fizjoterapeuci
(16)
Klasa 7.
(16)
B2 poziom biegłości językowej
(15)
Inwestorzy indywidualni
(15)
Klasa 1.
(15)
Lekarze rodzinni
(15)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(15)
Architekci
(14)
C2 (poziom biegłości językowej)
(14)
A0 (poziom biegłości językowej)
(13)
Klasa 4.
(13)
Klasa 5.
(13)
Klasa 6.
(13)
Politycy
(13)
Technikum
(13)
Uczniowie
(13)
Dziennikarze
(12)
Pracownicy banków
(12)
Pracownicy socjalni
(12)
Dyrektorzy szkół
(11)
Klasa 3.
(11)
Kosmetolodzy
(11)
Przedszkola
(11)
Zawody medyczne
(11)
Dermatolodzy
(10)
Farmaceuci
(10)
Handlowcy
(10)
Klasa 2.
(10)
Terapeuci zajęciowi
(10)
Doktoranci
(9)
Inżynierowie
(9)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(9)
Poziom rozszerzony
(9)
Psycholodzy kliniczni
(9)
Rzecznicy patentowi
(9)
Mediatorzy
(8)
Neurolodzy
(8)
Seksuolodzy
(8)
Biegli rewidenci
(7)
Deweloperzy
(7)
Temat
Marketing
(11)
Komunikacja marketingowa
(8)
Lojalność konsumentów
(4)
Marketing cyfrowy
(4)
Zarządzanie relacjami z klientami
(4)
Satysfakcja konsumentów
(3)
Content marketing
(2)
Google Analytics
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Konsumenci
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Marketing doświadczeń
(2)
Marketing sensoryczny
(2)
Marketing sportowy
(2)
Nawyki konsumenckie
(2)
Rozwój zrównoważony
(2)
Strategia marketingowa
(2)
Zarządzanie
(2)
Analityka internetowa
(1)
Analiza danych
(1)
Analiza semiotyczna
(1)
Badania marketingowe
(1)
Business Intelligence
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Customer Experience
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Design thinking
(1)
Ekonomia środowiska
(1)
Energetyka odnawialna
(1)
Etyka biznesu
(1)
Google
(1)
Google AdSense
(1)
Google Tag Manager
(1)
Handel detaliczny
(1)
Historia
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Kampania reklamowa
(1)
Kluby sportowe
(1)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Kulinaria
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing przemysłowy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Miasta
(1)
Nowy produkt
(1)
Obserwacja uczestnicząca
(1)
Obsługa klienta
(1)
Odnawialne źródła energii
(1)
Okulografia
(1)
Perswazja
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Prawo własności intelektualnej
(1)
Prawo zwalczania nieuczciwej konkurencji
(1)
Produkt turystyczny
(1)
Program lojalnościowy
(1)
Projektowanie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przemysł
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Reklama internetowa
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Relacje inwestorskie
(1)
Rynek finansowy
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Semiotyka
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Sponsoring
(1)
Sport
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Strony WWW
(1)
Techniki projekcyjne (psychologia)
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Transformacja cyfrowa
(1)
Transformacja energetyczna
(1)
Turystyka miejska
(1)
Turystyka zakupowa
(1)
Usługi
(1)
Wywiad narracyjny
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zakupy
(1)
Zielona gospodarka
(1)
Znak towarowy
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Gatunek
Opracowanie
(10)
Poradnik
(10)
Podręcznik
(5)
Materiały pomocnicze
(4)
Monografia
(4)
Case study (studium przypadku)
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(28)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Nauka i badania
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
30 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 277-297.
Ukazane w tej - pionierskiej na polskim rynku - książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disneya, na przykładzie na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrują wielką marketingową zmianę. Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak również praktyków zajmujących się na co dzień reklamą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68490 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 277-297.
Ukazane w książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disneya, na przykładzie na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrują wielką marketingową zmianę. Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak również praktyków zajmujących się na co dzień reklamą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Zarządzanie w polskim sporcie : praca zbiorowa / pod redakcją naukową Grzegorza Botwiny. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2020. - 220 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Dla praktyków zarządzania organizacjami sportowymi, przedstawicieli związków sportowych, klubów sportowych i stowarzyszeń promujących sport, a także badaczy, doktorantów i studentów.
Bibliografie, netografie przy pracach.
W prezentowanej monografii „Zarządzanie w polskim sporcie” sport ukazany jest z różnych perspektyw: marketingowej, sponsoringowej, zarządzania organizacją sportową i poszczególnymi jej elementami, innowacji w sporcie, społecznej odpowiedzialności biznesu czy public relations. W poszczególnych rozdziałach przedstawiono zagadnienia od bardziej ogólnych do bardziej szczegółowych. Należy jednak zauważyć, że nie jest to całościowy przegląd aspektów zarządzania w sporcie, lecz raczej prezentacja wybranych obszarów czy studiów przypadków, umożliwiających spojrzenie na zarządzanie w polskim sporcie z perspektywy specjalistów z różnych dziedzin.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 77563 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla menedżerów, projektantów, architektów, badaczy, marketingowców, przedstawicieli usług profesjonalnych i sektorów kreatywnych, a także studentów i słuchaczy studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.
Bibliografia, netografia na stronach 205-[207].
Autorzy wyjaśniają, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczą, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i – co najważniejsze – zatrzymać klienta. Service design polega na integracji wszystkich punktów styku użytkownika z daną usługą, zarówno w przestrzeni online, jak i offline. Autor podpowiada, jak krok po kroku przeprowadzić takie działania w swojej organizacji. Konkretne przykłady wykorzystania narzędzi projektowania usług i doświadczeń na rynku polskim i zagranicznym czynią publikację praktyczną lekturą, która wzbogaci nie tylko wiedzę, ale również umiejętności i kompetencje czytelnika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72405 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mind hacking : przekonaj małpy, żeby oddały ci swoje banany! / Marcin Cichocki. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2024. - 202 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Dla marketerów, sprzedawców, właścicieli firm, menedżerów.
Otacza nas potężny szum medialny, ślepota banerowa, stres informacyjny oraz wszędobylskie fake newsy. Takie warunki powodują, że teraz treści sprzedażowe w reklamach, ofertach handlowych czy na stronach internetowych muszą być bardziej niż kiedykolwiek dopracowane pod każdym względem. W książce autor wyjaśnienia zjawiska dotyczące błędów poznawczych, sposobów postrzegania i konsumowania cyfrowych treści, a także wszystkie kluczowe techniki perswazji wraz z przykładami i ćwiczeniami. To kompleksowy poradnik, który uczy, jak tworzyć skuteczne teksty sprzedażowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76855 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 161-163.
Ta książka jest dla przedstawicieli marek komercyjnych, które chciałyby wykorzystać historię do budowania swojej tożsamości i wizerunku, a także dla podmiotów kultury i samorządów. Dzięki niej zbudujesz relację z odbiorcą, zainteresujesz go swoją ofertą. Ta książka jest dla wszystkich, którzy mogą zadbać o marketing historyczny w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75698 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 163-164.
Głównym celem growth hackingu jest osiągnięcie szybkiego wzrostu firmy poprzez zwiększenie liczby klientów, przychodów lub rozpoznawalności marki. W przeciwieństwie do tradycyjnych strategii marketingowych opiera się na kreatywnym zastosowaniu technologii, korzystaniu z danych i eksperymentów, aby pozyskiwać, utrzymywać i rozwijać bazę klientów. Jak to działa w praktyce i jak możesz wdrożyć growth hacking w swojej działalności zawodowej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76978 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 165-178.
Książka stanowi kompendium wiedzy związanej z lojalnością konsumentów i inwestorów. Charakteryzuje programy, które stanowią narzędzie wykorzystywane do budowania i zarządzania lojalnością. O nowatorstwie monografii decyduje fakt, że wskazano w niej na implementację narzędzia wykorzystywanego w marketingu i zarządzania klientami do obszaru finansów i zarządzania strukturą akcjonariuszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71931 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla osób rozpoczynających karierę w branży marketingowej oraz doświadczonych marketerów.
Książka jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach - słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wydanie pod redakcją Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa. - Dodruk. - Poznań : Rebis, 2022. - XXV, [1], 708, D1-D14, [2], P1-P55, [1], S1-S11, [1], F1-F2, [2], I1-I25, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 28 cm.
Indeksy.
Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.339.138 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeksy.
Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwijają się z prędkością cyfrową: kupujący pragną coraz bardziej angażujących, spersonalizowanych doświadczeń. Informacje krążą z niezwykłą szybkością, rynek stał się bardziej poziomy, integracyjny i społeczny, a podróż klienta jest coraz mniej liniowa i przewidywalna. Ten, kto wcześniej był tylko „odbiorcą” kampanii marketingowych i komunikacyjnych, dziś staje się ich twórcą. Wiele firm postrzega to jako problem, a nawet „apokalipsę handlu detalicznego”, ale inne – jako niezwykłą okazję. Książka ma na celu przedstawienie ram interpretacyjnych do zrozumienia konsekwencji transformacji cyfrowej dla handlu detalicznego i skutecznego zarządzania nią. Tezy i zasady zawarte w Retail 4.0 są wzbogacone o praktyczne wskazówki. Autorzy konfrontują swój punkt widzenia z prezesami i top menedżerami międzynarodowych firm. W książce opisano też 11 polskich start-upów, które będą napędzać innowacje w handlu detalicznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74985 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Dla praktyków, osób rozpoczynających karierę w branży SEM, a także właścicieli firm.
Bibliografia, netografia na stronach 315-317.
Doświadczenie zbierane przez autorów tej publikacji od 2005 roku przełożyło się na ponad 300 stron cennej wiedzy o dwóch najskuteczniejszych metodach reklamy: Google Ads oraz pozycjonowaniu. Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Szeroko omówiono najlepsze narzędzie analityczne, jakim jest Google Analytics, ze szczególnym wskazaniem tych raportów i metod pracy, które są przydatne w codziennej pracy. Poradnik uzupełniono o narzędzia wykorzystywane przez specjalistów do spraw marketingu w wyszukiwarkach oraz kilkanaście przykładów realnych kampanii tworzonych dla klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71410 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 406-424.
Rynkowe zachowania konsumentów powinny być dla przedsiębiorstw źródłem inspiracji oraz podstawą kształtowania decyzji rynkowych. Celem książki jest m.in. przedstawienie głównych megatrendów w zachowaniach konsumentów, ich reakcji na działania marketingowe przedsiębiorstw oraz kierunków i sposobów wykorzystania tej wiedzy na poszczególnych etapach formułowania i realizowania strategii marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70289 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli Praktyczny przewodnik po customer journey maps / Katarzyna Michalak. - Warszawa : Onepress, copyright 2024. - 157, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Publikacja została zaprojektowana i napisana tak, by stanowiła Twój przewodnik po mapie podróży Twojego klienta (ang. Customer Journey Map). Korzystając z wiedzy zawartej w lekturze nauczysz się towarzyszyć klientom w drodze do biznesowego sukcesu. Dodatkowo w pełni zrozumiesz jego potrzeby i oczekiwania. Co więcej, to właśnie Ty pomożesz Klientowi wyznaczając trasę podróży! Dzięki tej książce nauczysz się krok po kroku, jak zaplanować proces tworzenia ścieżki - wyjaśni zarówno teorię, jak i aspekty praktyczne. Dodatkowo dowiesz się, jak zbierać i analizować dane, a także jak identyfikować kluczowe punkty kontaktu a także jak wykorzystać pozyskaną wiedzę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77399 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Finanse zielonej transformacji / Dariusz Michalski. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2022. - 272, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Książka skierowana jest do menadżerów szczebla strategicznego i operacyjnego, pracowników zajmujących się analizami i planowaniem finansowym, gospodarką energetyczną, marketingiem oraz kontrola zarządczą. Stanowi kompendium wiedzy z obszaru dziedziny zielonych finansów.
Bibliografia na stronach 265-272.
Książka skierowana jest do szerokiego grona czytelników, zarówno menedżerów szczebla strategicznego i operacyjnego, jak i pracowników zajmujących się na co dzień analizami i planowaniem finansowym, gospodarką energetyczną, marketingiem oraz kontrolą zarządczą. Stanowi kompendium wiedzy dla studentów i osób stawiających pierwsze kroki w dziedzinie zielonych finansów, a także dla czytelników bardziej zaawansowanych, poszukujących konkretnej wiedzy z obszaru poruszanej problematyki. Publikacja polecana jest szczególnie kadrze kierowniczej, która określa wytyczne dla planowania strategicznego i kreowania przyszłości przedsiębiorstw i instytucji finansowych w dobie radykalnej zmiany ich funkcjonowania, wynikającej z realizacji globalnych celów klimatycznych. Monografia dostarcza informacji o wyzwaniach oraz narzędziach, które pozwolą decydentom znaleźć sposób na dostosowanie funkcjonowania podmiotów, którymi zarządzają do warunków gospodarowania w zielonej transformacji oraz zastosować instrumenty zielonych finansów do sprostania pojawiającym się wyzwaniom i dostosowania funkcjonowania ich organizacji do zmieniających się drastycznie warunków prowadzenia biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72150 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing relacji : teoria i praktyka / Maciej Mitręga. - Wydanie IV. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 147 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Dla marketerów, kadry nauczającej i studentów marketingu.
Bibliografia, netografia na stronach 141-145.
Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczności programów stymulujących lojalność klientów oraz planowanie działań nakierowanych na maksymalizację zysków w całym cyklu związku z klientem. Przegląd mierników relacji stanowiący część książki może być punktem odniesienia dla aplikacji komputerowych CRM projektowanych dla potrzeb konkretnych firm usługowych. Książka ta może stanowić również dobre uzupełnienie dla kursów akademickich, takich jak podstawy marketingu, marketing usług czy public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75209 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania jakościowe : metody i zastosowania / Iwona Olejnik, Mirosława Kaczmarek, Agnieszka Springer. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 245 stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
Dla młodych badaczy, przedsiębiorców i studentów kierunków ekonomicznych.
Bibliografia, netografia na stronach 221-228.
"Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy me­nedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań. Niezbędna staje się w szczególności aktualna, wia­rygodna i szybko dostępna wiedza o zachowaniach konsumentów, a także o działaniach konkurentów. Systematycznie rośnie zatem rola „dobrej" infor­macji pochodzącej z badań marketingowych - zarówno ilościowych, jak i jakościowych. Co więcej, wartość takiej informacji doceniana jest nie tylko przez duże korporacje międzynarodowe i agendy rządowe, ale również przez małe i średnie przedsiębiorstwa, o lokalnym zasięgu działania.Równocześnie dostrzegany jest coraz większy dysonans pomiędzy tym, co klienci oficjalnie deklarują a tym, jakie podejmują działania. Zastosowanie me­todologii badań jakościowych, której celem jest dotarcie do „wnętrza" konsumenta, rozpoznanie jego emocji, ukrytych motywów i potrzeb, staje się więc niezbędne w identyfikacji rzeczywistych zachowań rynkowych. Metody jakościowe umożliwiają „wyjście" poza deklaracje konsumenta, rozpoznanie je­go nieświadomych schematów postępowania oraz zrozumienie przyczyn irracjonalnych decyzji. „Autorki, decydując się na przyjęcie pragmatycznego podejścia do problematyki jakościowych badań marketingowych, stworzyły spójną pracę o charak­terze podręcznika, ukazującą zagadnienia skomplikowane w sposób przejrzysty i prosty. Są to z pewnością walory recenzowanego opracowania. (...) Do atutów pracy należą prezentowane w niej liczne przykłady pochodzące z praktyki gospodarczej, zwłaszcza z własnych doświadczeń Autorek, za­angażowanych w wiele przedsięwzięć projektowych dedykowanych przedsiębiorcom. (...)Praca stanowi interesującą propozycję wydawniczą, która może wejść do kanonu lektur obowiązkowych dla młodych badaczy, przedsiębiorców zainte­resowanych tematem jakościowych badań marketingowych i studentów kierunków ekonomicznych"." - z recenzji prof. UG dr hab. Anny Marii Nikodemskiej-Wołowik
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72011 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Copywriting : trafiaj słowem w umysły odbiorców / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 210, [1] strona ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 201-[211].
Autor tej książki zebrał na jej kartach wszystko, co jego zdaniem musisz wiedzieć, by zacząć pisać przyciągające treści, dzięki którym nakłonisz ich odbiorcę do działania: myślenia o Twojej marce w odpowiedni sposób, nawiązania z nią pożądanej relacji, wreszcie ― zakupu produktu lub usługi. Definiuje, czym jest copywriting, z jakich metod i technik korzysta, a także czym wyróżniają się poszczególne jego rodzaje. Podpowiada, jak sprytnie posługiwać się językiem korzyści i strat. Wskazuje najważniejsze cechy dobrego tekstu copywritingowego. Dzieli się wiedzą na temat tego, jak za pomocą słów nawiązać odpowiedni kontakt z odbiorcą przekazu. Omawia wytyczne dla tekstów tworzonych na strony internetowe i na karty produktów. Sporo uwagi poświęca też najważniejszemu dziś kanałowi komunikacji z klientem, czyli social mediom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73988 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka zakupowa w miastach / Beata Paliś. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2022. - 426 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Dla pracowników biur podróży, osób zarządzających miastami i promujących miasta na rynku turystycznym, a także pracowników i menedżerów centrów handlowych i innych placówek handlu detalicznego.
Bibliografia, netografia na stronach 379-410.
Monografia przedstawia specyfikę segmentu turystyki zakupowej w miastach, identyfikację i charakterystykę determinant jej rozwoju. Wskazano w niej szczególną rolę marketingu terytorialnego jako narzędzia w kreowaniu rozwoju turystyki zakupowej w miastach. Omówiono zagadnienia odnoszące się do teorii miast i funkcje handlowe miasta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72172 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej