359698
Książka
W koszyku
Marketing sportu 2.0 w erze cyfrowej / Andrzej Sznajder. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Nieoczywiste, 2021. - 252 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Książka autorstwa Pana Prof. Andrzeja Sznajdera stanowi pierwsze w Polsce opracowanie poświęcone zagadnieniu transformacji cyfrowej szeroko rozumianego środowiska sportowego. Co ważne, wartość publikacji nie wynika wyłącznie z umiejętnego przeglądu, syntezy literatury zagranicznej jaka na ww. temat już powstała, ale przedstawia ujęcie rodzime, polskie, co jest bardzo ważne dla czytelnika. (prof. dr hab. Grzegorz Mazurek)
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73144 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 235-252.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla praktyków zajmujących się zarządzaniem i marketingiem oraz studentów.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej