359826
Book
In basket
Doświadczenia klientów : od idei firmy do zachwytu konsumenta / Simon Clatworthy. - Wydanie I polskie. - Warszawa : ICAN Institute, 2022. - XVI, 244 strony : fotografie, ilustracje, portrety, wykresy ; 24 cm.
Książka dostarczy Ci wiedzy w zakresie definiowania empirycznego DNA Twojej firmy, czyli pomoże określić filary Twojej organizacji: misję, wizję, wartości, strategię oraz to, jak postrzegają ją klienci. Dzięki temu poznasz swoją firmę i ustalisz, co jest jej mocną stroną. Pozwoli Ci to stworzyć wyróżniające się oferty oraz zbudować organizację zorientowaną na customer experience. Poznasz również niezbędne narzędzia, dzięki którym zrozumiesz, że dbanie o doświadczenia klientów to nie tylko dodatek do projektowania produktów oraz usług, ale przede wszystkim kierunek, w którym powinna podążać Twoja organizacja, by opracować atrakcyjne oferty i wrażenia, a także stworzyć bariery dla wejścia konkurencji na Twój rynek.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 78440 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Experience-centric organization, copyright 2019
General note
Tytuł oryginału: The experience-centric organization. Na okładce: Poleca ICAN Management Review.
Bibliography, etc. note
Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again