360332
Book
In basket
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1426) 1352)
"Monografia (...) reprezentuje wysoki poziom naukowy oraz edytorski. Porusza niezwykle aktualną problematykę, mającą znaczenie zarówno teoretyczne, jak i praktyczne, stanowiąc cenny wkład w rozwój dorobku naukowego. Autorka konsekwentnie odwołuje się do najnowszych badań, ukazując kluczowe zależności pomiędzy kompetencjami pracowników a poziomem satysfakcji klientów. Monografia nie tylko dostarcza rzetelnych analiz teoretycznych, ale również oferuje cenne wskazówki dla praktyki biznesowej." (z recenzji dr hab. Agaty Sudolskiej)
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 80954 (1 egz.)
Notes:
General note
Na stronie tytułowej także tom 1426. oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 155-168.
Target audience note
Dla środowiska akademickiego i praktyków zarządzania.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again