Satysfakcja konsumentów
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(14)
Forma i typ
Książki
(14)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(12)
wypożyczone
(3)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(2)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(13)
Autor
Boguszewicz-Kreft Monika
(2)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Brunson Russell
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Dziewa Lucyna
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Gąsior Marcin (marketing)
(1)
Jagodziński Wojciech
(1)
Johann Maria
(1)
Kamieński Janusz
(1)
Karel Andrzej
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kiyosaki Robert T. (1947- )
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Nieżurawski Lech
(1)
Pawłowska Bożena (ekonomia)
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Pispers Ralf
(1)
Pluciński Adam
(1)
Rode Joanna (ekonomia)
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Stawski Bartosz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Tarnawska Martyna
(1)
Tłuczak Agnieszka
(1)
Ulwick Anthony W. (1957- )
(1)
Urbański Artur
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Wyród-Wróbel Jolanta
(1)
Ławniczak Wojciech
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Szkoły wyższe
(3)
Architekci
(1)
Temat
Kobieta
(3517)
Przyjaźń
(2423)
Rodzina
(2343)
Tajemnica
(1950)
Miłość
(1667)
Satysfakcja konsumentów
(-)
Relacje międzyludzkie
(1468)
Zabójstwo
(1427)
Nastolatki
(1353)
Magia
(1205)
Życie codzienne
(1075)
Dziewczęta
(1043)
Uczucia
(1031)
Zwierzęta
(1021)
Policjanci
(1005)
Rodzeństwo
(1004)
II wojna światowa (1939-1945)
(964)
Dzieci
(907)
Sekrety rodzinne
(850)
Żydzi
(812)
Relacja romantyczna
(766)
Małżeństwo
(761)
Uczniowie
(737)
Trudne sytuacje życiowe
(728)
Osoby zaginione
(720)
Język angielski
(705)
Śledztwo i dochodzenie
(702)
Przestępczość zorganizowana
(695)
Wybory życiowe
(666)
Władcy
(640)
Superbohaterowie
(624)
Ludzie a zwierzęta
(622)
Chłopcy
(606)
Podróże
(588)
Prywatni detektywi
(588)
Samorealizacja
(570)
Matki i córki
(544)
Zemsta
(539)
Uprowadzenie
(524)
Polityka
(523)
Poszukiwania zaginionych
(522)
Kultura
(510)
Dziennikarze
(509)
Przedsiębiorstwo
(505)
Boże Narodzenie
(494)
Psy
(468)
Arystokracja
(465)
Wojna
(465)
Wychowanie w rodzinie
(463)
Koty
(447)
Zakochanie
(447)
Zarządzanie
(439)
Walka dobra ze złem
(437)
Pisarze polscy
(435)
Dojrzewanie
(424)
Seryjni zabójcy
(418)
Polacy za granicą
(413)
Pisarze
(412)
Wakacje
(406)
Dziecko
(400)
Psychoterapia
(386)
Ojcowie i córki
(383)
Dziadkowie i wnuki
(378)
Gry planszowe
(374)
Mężczyzna
(373)
Polityka międzynarodowa
(372)
Literatura polska
(371)
PRL
(368)
Politycy
(362)
Sukces
(362)
Śmierć
(362)
Wojownicy
(360)
Czarownice i czarownicy
(359)
Krainy i światy fikcyjne
(359)
Społeczeństwo
(357)
Studenci
(347)
Samopoznanie
(344)
Język polski
(340)
Stworzenia fantastyczne
(336)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Potwory
(334)
Młodzież
(327)
Obyczaje i zwyczaje
(321)
Ludzie bogaci
(318)
Samotność
(317)
Lekarze
(315)
Osobowość
(315)
Władza
(309)
Wsie
(307)
Spisek
(306)
Trauma
(306)
Szczęście
(304)
Demony
(298)
Komunikacja społeczna
(297)
Filozofia
(295)
Postawy
(290)
Zabójstwo seryjne
(289)
Duchy
(286)
Wojsko
(279)
Miasta
(276)
Historia
(270)
Temat: czas
2001-
(2)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Opracowanie
(4)
Materiały pomocnicze
(2)
Poradnik
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63763 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 277-297.
Ukazane w tej - pionierskiej na polskim rynku - książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disneya, na przykładzie na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrują wielką marketingową zmianę. Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak również praktyków zajmujących się na co dzień reklamą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68490 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 277-297.
Ukazane w książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disneya, na przykładzie na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrują wielką marketingową zmianę. Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak również praktyków zajmujących się na co dzień reklamą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Dzięki tej bestsellerowej książce zrozumiesz, że sekretem udanej sprzedaży jest Twoja ekspercka wiedza i Twoje przesłanie. Dowiesz się także, w jaki sposób je wykorzystać, aby ludzie do Ciebie przyszli i pozostali mimo upływu czasu. Nauczysz się nie tylko, jak wpływać na klientów ze swoich lejków sprzedażowych, ale także jak stać się liderem. To całkowicie naturalne, każdy porządny biznes bowiem powstawał właśnie dlatego, że ktoś postanowił rozwiązać problem, przed którym inni uciekali. Ten poradnik sprawi, że odnajdziesz swój głos i zrozumiesz, jak wiedzę i przesłanie przekuć w ruch ludzi, którzy staną się Twoimi wiernymi klientami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74056 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Publikacja przeznaczona dla osób zajmujących się problematyką zachowań konsumentów i wykorzystaniem wiedzy z tego zakresu w działaniach marketingowych organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69140 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla menedżerów, projektantów, architektów, badaczy, marketingowców, przedstawicieli usług profesjonalnych i sektorów kreatywnych, a także studentów i słuchaczy studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.
Bibliografia, netografia na stronach 205-[207].
Autorzy wyjaśniają, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczą, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i – co najważniejsze – zatrzymać klienta. Service design polega na integracji wszystkich punktów styku użytkownika z daną usługą, zarówno w przestrzeni online, jak i offline. Autor podpowiada, jak krok po kroku przeprowadzić takie działania w swojej organizacji. Konkretne przykłady wykorzystania narzędzi projektowania usług i doświadczeń na rynku polskim i zagranicznym czynią publikację praktyczną lekturą, która wzbogaci nie tylko wiedzę, ale również umiejętności i kompetencje czytelnika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72405 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych / Maria Johann. - Warszawa : Difin, copyright 2019. - 225 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 203-217.
Publikacja stanowi interesującą pozycję ze względu na poruszaną problematykę, nowatorski charakter opracowania oraz zaproponowane rozwiązania w zakresie pomiaru satysfakcji klienta. Autorka wyjaśnia mechanizm kształtowania się satysfakcji w oparciu o modele powstałe na gruncie psychologii behawioralnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67529 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla studentów logistyki, pracowników naukowych i przedsiębiorców.
Bibliografia na stronach 215-222. Indeks.
Opracowanie przedstawia teoretyczne zagadnienia obsługi klienta. Jego zakres został dobrany pod kątem problemów występujących w praktyce zawodowej. Napisany fachowym językiem, adresowany jest do studentów zarządzania, logistyki i ekonomii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65896 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55453 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63144 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 219-223.
Publikacja w sposób praktyczny i na powszechnie znanych przykładach ukazuje przyszłościowy trend marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 69553 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64911 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie 203. Indeks.
Innowacje mają ogromny wpływ na sukces i rozwój każdej firmy. Książka ta przedstawia sprawdzone rozwiązania pozwalające wyzwolić innowację, obniżyć koszty oraz tworzyć produkty i usługi pożądane przez klientów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52544 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tworzenie doświadczeń klientów / Artur Urbański, Lucyna Dziewa. - Wydanie II poszerzone. - Gliwice : Helion : Onepress, copyright 2023. - 255, [1] strona : ilustracje ; 19x25 cm.
Bibliografia na stronach 254-255.
Kluczowym zwrotem, wokół którego koncentruje się treść poradnika napisanego przez Artura Urbańskiego i Lucynę Dziewę, jest customer experience (CX), co definiuje się jako wszystkie doświadczenia, emocje i wrażenia klienta, jakie pojawiają się u niego w trakcie korzystania z usług lub zakupu produktów. W drugim wydaniu autorzy jeszcze mocniej skupiają się na cyfrowych aspektach CX. Znajdziesz tu więc między innymi wskazówki dotyczące zastosowania map doświadczeń klientów w różnych działaniach firm, a także informacje o tym, jak dzięki sztucznej inteligencji poprawić doświadczenie klienta. Poznasz również przykłady użycia kanwy projektowania doświadczeń w projektach cyfrowych. Wreszcie - dowiesz się, jak korzystać z wiedzy o klientach w projektowaniu systemów informatycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 76126 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej