360332
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1426) 1352)
"Monografia (...) reprezentuje wysoki poziom naukowy oraz edytorski. Porusza niezwykle aktualną problematykę, mającą znaczenie zarówno teoretyczne, jak i praktyczne, stanowiąc cenny wkład w rozwój dorobku naukowego. Autorka konsekwentnie odwołuje się do najnowszych badań, ukazując kluczowe zależności pomiędzy kompetencjami pracowników a poziomem satysfakcji klientów. Monografia nie tylko dostarcza rzetelnych analiz teoretycznych, ale również oferuje cenne wskazówki dla praktyki biznesowej." (z recenzji dr hab. Agaty Sudolskiej)
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80954 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na stronie tytułowej także tom 1426. oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 155-168.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla środowiska akademickiego i praktyków zarządzania.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej