360332
Book
In basket
Marketing w wyszukiwarkach internetowych / Artur Strzelecki. - Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 2025. - 217, [3] strony : ilustracje, mapy, wykresy ; 24 cm.
(Podręcznik / [Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach])
Kompleksowy przewodnik po skutecznej optymalizacji i promocji stron internetowych w wyszukiwarkach! Autor prowadzi czytelnika przez wszystkie kluczowe obszary: od zrozumienia zasad działania algorytmów Google, przez analizę czynników wpływających na ranking wyników, aż po wykorzystanie zaawansowanych narzędzi, takich jak Google Search Console. Podaje cenne wskazówki dotyczące optymalizacji prędkości ładowania stron, zarządzania widocznością witryny oraz budowania reputacji online za pomocą linków. Unikalnym elementem książki są wyniki autorskich badań wskaźnika CTR, które dostarczają cennych wniosków na temat sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z wyszukiwarek.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 81621 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 203-209. Indeks.
Target audience note
Dla studentów marketingu, komunikacji, informatyki oraz praktyków marketingu.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again