359823
Book
In basket
Autorzy skupiają się na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu 5.0 są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów marketingowych.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 74341 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Marketing 5.0 : technology for humanity, 2021
General note
Tytuł oryginału: Marketing 5.0 : technology for humanity.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again