360098
Książka
W koszyku
Autorka w swojej publikacji zbiera wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66000 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Webs of influence
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: Webs of influence. The psychology of online persuasion.
Na okładce: sekretne strategie sprawiające, że klikamy. Nathalie Nahai psycholog sieci.
U góry okładki: "Szalenie przydatne. Zastosuj opisane tu wskazówki, a twoje wysiłki związane z przedstawieniem siebie, marketingiem i designem trwale się poprawią". Rand Fishkin, założyciel firmy Moz.
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej