Komunikowanie marketingowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(25)
Forma i typ
Książki
(25)
Dostępność
dostępne
(22)
wypożyczone
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(24)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(1)
Autor
Burska Katarzyna
(2)
Cieśla Bartłomiej
(2)
Armstrong Gary
(1)
Bierzyński Jakub
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Fabijańczyk Justyna
(1)
Galica Mateusz
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gracz Leszek
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Hejnowski Sebastian
(1)
Hołodnik Daria
(1)
Jachimowska Katarzyna
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Kall Jacek
(1)
Kastory Paweł
(1)
Kawasaki Guy (1954- )
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Kogut-Jaworska Magdalena
(1)
Kopecka-Piech Katarzyna
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kudra Barbara
(1)
Leigh Rich
(1)
Lutostański Michał Jan
(1)
Mróz-Gorgoń Barbara
(1)
Nahai Nathalie
(1)
Ofmański Norbert
(1)
Ostrowska Izabela (ekonomia)
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Protasiuk Michał (1978- )
(1)
Radziszewska Aleksandra
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Schmidt Włodzimierz
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Smiciklas Mark
(1)
Staniszewski Marek
(1)
Stępowski Robert
(1)
Szlak Jacek (1973- )
(1)
Słupińska Kamila
(1)
Taranko Teresa
(1)
Tkaczyk Paweł (ekonomia)
(1)
Trochimiuk Paweł
(1)
Wiechoczek Joanna
(1)
Wronka Anna (logistyka)
(1)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(1)
Zajdowski Karol
(1)
Żyminkowska Katarzyna
(1)
Żyminkowski Tomasz
(1)
Żórawski Tadeusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(25)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Temat
Kobieta
(3517)
Przyjaźń
(2423)
Rodzina
(2343)
Tajemnica
(1950)
Miłość
(1667)
Komunikowanie marketingowe
(-)
Relacje międzyludzkie
(1468)
Zabójstwo
(1427)
Nastolatki
(1353)
Magia
(1205)
Życie codzienne
(1075)
Dziewczęta
(1043)
Uczucia
(1031)
Zwierzęta
(1021)
Policjanci
(1005)
Rodzeństwo
(1004)
II wojna światowa (1939-1945)
(964)
Dzieci
(907)
Sekrety rodzinne
(850)
Żydzi
(812)
Relacja romantyczna
(766)
Małżeństwo
(761)
Uczniowie
(737)
Trudne sytuacje życiowe
(728)
Osoby zaginione
(720)
Język angielski
(705)
Śledztwo i dochodzenie
(702)
Przestępczość zorganizowana
(695)
Wybory życiowe
(666)
Władcy
(640)
Superbohaterowie
(624)
Ludzie a zwierzęta
(622)
Chłopcy
(606)
Podróże
(588)
Prywatni detektywi
(588)
Samorealizacja
(570)
Matki i córki
(544)
Zemsta
(539)
Uprowadzenie
(524)
Polityka
(523)
Poszukiwania zaginionych
(522)
Kultura
(510)
Dziennikarze
(509)
Przedsiębiorstwo
(505)
Boże Narodzenie
(494)
Psy
(468)
Arystokracja
(465)
Wojna
(465)
Wychowanie w rodzinie
(463)
Koty
(447)
Zakochanie
(447)
Zarządzanie
(439)
Walka dobra ze złem
(437)
Pisarze polscy
(435)
Dojrzewanie
(424)
Seryjni zabójcy
(418)
Polacy za granicą
(413)
Pisarze
(412)
Wakacje
(406)
Dziecko
(400)
Psychoterapia
(386)
Ojcowie i córki
(383)
Dziadkowie i wnuki
(378)
Gry planszowe
(374)
Mężczyzna
(373)
Polityka międzynarodowa
(372)
Literatura polska
(371)
PRL
(368)
Politycy
(362)
Sukces
(362)
Śmierć
(362)
Wojownicy
(360)
Czarownice i czarownicy
(359)
Krainy i światy fikcyjne
(359)
Społeczeństwo
(357)
Studenci
(347)
Samopoznanie
(344)
Język polski
(340)
Stworzenia fantastyczne
(336)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Potwory
(334)
Młodzież
(327)
Obyczaje i zwyczaje
(321)
Ludzie bogaci
(318)
Samotność
(317)
Lekarze
(315)
Osobowość
(315)
Władza
(309)
Wsie
(307)
Spisek
(306)
Trauma
(306)
Szczęście
(304)
Demony
(298)
Komunikacja społeczna
(297)
Filozofia
(295)
Postawy
(290)
Zabójstwo seryjne
(289)
Duchy
(286)
Wojsko
(279)
Miasta
(276)
Historia
(270)
Temat: czas
2001-0
(10)
2001-
(1)
Gatunek
Poradniki
(2)
25 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.339.138 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy pracach.
Autorzy zebranych prac wychodzą z założenia, że internet to swoiste hipermedium - kompilacja tradycyjnych i zupełnie nowych sposobów komunikowania. W publikacji przyjrzano się cechom językowym komunikatów internetowych w aspekcie genologicznym (blogi, wideoblogi, memy, fora internetowe), komunikacyjnym właściwościom portali społecznościowych (Facebook), a także marketingowi w internecie (marki na stronach internetowych i w komunikatach reklamowych).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67751 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65043 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uwiedź klienta : marketing w social mediach / Monika Czaplicka. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2019. - 204 strony : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Bibliografia na stronach 203-204.
Autorka z humorem przekazuje mnóstwo praktycznej wiedzy na temat budowania wizerunku w social mediach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 68080 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing mobilny / redakcja naukowa Agnieszka Dejnaka. - Wydanie I. - Warszawa : Difin, 2019. - 172 strony : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 163-169.
Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby także, gdyby nie Web 2.0 - gdzie użytkownik internetu może aktywnie współtworzyć i wpływać na wirtualną przestrzeń, a firmy oddziaływać marketingowo na nabywców. W publikacji zaprezentowane zostały wybrane aspekty marketingu mobilnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67871 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przewodnik, który krok po kroku przygotowuje czytelnika do współpracy z wartościowymi klientami z Polski i zagranicy. Książka ukazuje techniki skutecznej sprzedaży, podpowiada gdzie znaleźć klientów oraz jak pracować za wyższe niż dotychczas stawki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67222 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64795 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61822 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 113-121.
W publikacji omówiono zagadnienia dotyczące zarządzania w samorządzie terytorialnym - głównie aspektów partnerstwa i komunikacji w otoczeniu - oraz finansowania przedsięwzięć. Autorki wskazują na ścisłe powiązania poruszanej problematyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66244 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61960 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mity PR-u : czy nie ma złej sławy? / Rich Leigh ; tekst przełożyła Aleksandra Ożarowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - XVII, [1], 316 stron : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia przy rozdziałach.
Publikacja wyjaśnia mity istniejące wewnątrz i na zewnątrz branży PR, które zdaniem Autora biorą się z braku jej zrozumienia. Książka jest przewodnikiem dla studentów, przedsiębiorców oraz PR-owców, rozwiewającym wątpliwości dotyczące public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67702 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pierwsza w Polsce publikacja, która rozwieje wątpliwości marketerów i decydentów i wskaże najbardziej doceniane i najpewniejsze źródła informacji potrzebne do decyzji strategicznych i taktycznych w biznesie. Eksperci PTBRiO i konferencji Data Driven Decisions wskażą, na jakich partnerach i źródłach można polegać na poszczególnych etapach realizacji misji marketingowej: od tworzenia strategii, poprzez sprzedaż, aż po zarządzanie relacjami z klientem czy konsumentem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66710 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rebranding : strategiczna zmiana dla organizacji / Barbara Mróz-Gorgoń. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2019. - 343, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 311-341.
Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Biorąc pod uwagę zmiany trendów po stronie podaży, istotnym i aktualnym tematem jest rebranding. Redefiniowanie wizerunku marki może zachodzić na różnym poziomie - od modyfikacji samego oznakowania wizualnego danej firmy, aż po zmianę strategii. Bardzo ważne jest też to, że rebranding niesie ze sobą ogromne ryzyko porażki i doprowadzenia do kryzysu wizerunkowego. W książce przedstawiona została klasyfikacja strategii, modeli i typów rebrandingu, zaprezentowane są badania wśród organizacji, które przeszły proces rebrandingu oraz zamieszczone interesujące case study.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67641 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Autorka w swojej publikacji zbiera wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 66000 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64292 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62599 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 127-131.
Autorzy podejmują w książce problemy związane z komunikacją biznesową w różnych kulturach, z uwzględnieniem najbardziej istotnych podziałów i elementów charakterystycznych dla reprezentujących różne kultury biznesowe narodowości. Swoje rozważania koncentrują na istotnych w procesie negocjowania wyróżnikach kultury, takich jak podejście do transakcji, stosunki międzyludzkie i status społeczny, podejście do czasu oraz sposób wyrażania emocji w kontaktach międzyludzkich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66218 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61837 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63827 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej