360068
Książka
W koszyku
Marketing mody : strategia, branding i promocja / Harriet Posner ; tłumaczenie Anna Cichowicz. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Arkady, 2019. - 240 stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 26 cm.
Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody - są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na wiele decyzji strategicznych oraz dotyczących procesu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju produktu.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67100 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Marketing fashion
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: Marketing fashion.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 225-226. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej