360098
Książka
W koszyku
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a konkurencyjność przedsiębiorstw / Anna Wolak-Tuzimek. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 336 stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
W książce przedstawiono powstanie i rozwój koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR), jej wady i zalety wynikające z wdrożenia oraz obszary oddziaływania. Ponadto zaprezentowano aktualne kierunki badań dotyczące wpływu CSR na działalność przedsiębiorstw. Omówiono także problematykę związaną z konkurencyjnością przedsiębiorstw, wskazując, iż we współczesnej gospodarce cena przestała być jedynym czynnikiem decydującym o wyborze danego produktu przez klienta, a coraz częściej konsumenci nadają duże znaczenie czynnikom niezwiązanym bezpośrednio z wytworzeniem produktów, m.in. społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67376 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 293-317.
Uwaga dotycząca języka
Załączniki w języku angielskim.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej