Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(41)
Forma i typ
Książki
(41)
Publikacje naukowe
(13)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(45)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(2)
W51 (Bielskiego 3)
(3)
W73 (Żytnia 64)
(1)
W80 (Redutowa 48)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(38)
Autor
Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata
(2)
Pach Janina (1956- )
(2)
Sadowska Beata Helena
(2)
Sułkowski Łukasz
(2)
Antonowicz Paweł
(1)
Bajak Maria
(1)
Bakalarska Justyna
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bartkowiak Grażyna (1951- )
(1)
Beck Ewa
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Botwina Grzegorz
(1)
Branson Richard (1950- )
(1)
Bugaj Justyna
(1)
Cieśliński Jerzy
(1)
Czernek Katarzyna
(1)
Czyżewska Marta
(1)
Dzyuma-Zaremba Ulyana
(1)
Dąbrowski Tomasz (ekonomia)
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Hessekiel David (1960- )
(1)
Jedynak Monika
(1)
Jeruszka Urszula
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Kamiński Jacek (ekonomia)
(1)
Kamiński Ryszard (1958- )
(1)
Kaźmierczak Magdalena
(1)
Koch Charles G. (1935- )
(1)
Kolasińska-Morawska Katarzyna
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kozera-Kowalska Magdalena
(1)
Koładkiewicz Izabela
(1)
Kudłak Robert
(1)
Kuźniarska Aneta
(1)
Lee Nancy (1932- )
(1)
Lenssen Gilbert
(1)
Lulewicz-Sas Agata
(1)
Majchrzak Katarzyna (ekonomia)
(1)
Malinowska Ewa (ekonomia)
(1)
Marr Bernard
(1)
Małecka Małgorzata
(1)
Nakonieczna Justyna
(1)
Nowak Paweł (ekonomia)
(1)
Pawełczyk Piotr (1960- )
(1)
Pańków Włodzimierz
(1)
Radomska Ewa
(1)
Rojek-Nowosielska Magdalena
(1)
Safin Krzysztof
(1)
Sala Krzysztof (nauki ekonomiczne)
(1)
Sankowska Anna (zarządzanie)
(1)
Santarek Krzysztof
(1)
Siciński Jędrzej
(1)
Smith N. Craig (1958- )
(1)
Stańczyk Izabela
(1)
Szabowicz Konrad
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Uziębło Aldona
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Wierzbicka Diana
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wolak-Tuzimek Anna
(1)
Wolan-Nowakowska Mariola
(1)
Wyrzykowska-Antkiewicz Monika
(1)
Zaborek Piotr
(1)
Zapłata Sławomir Paweł
(1)
Zawadzki Michał (organizacja i zarządzanie)
(1)
Śliwa Renata
(1)
Żemigała Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(18)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(41)
Język
polski
(41)
Odbiorca
Menedżerowie
(4)
Szkoły wyższe
(3)
Logistycy
(1)
Menedżerowie sportu
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Kobieta
(3517)
Przyjaźń
(2423)
Rodzina
(2343)
Tajemnica
(1950)
Miłość
(1667)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(-)
Relacje międzyludzkie
(1468)
Zabójstwo
(1427)
Nastolatki
(1353)
Magia
(1205)
Życie codzienne
(1075)
Dziewczęta
(1043)
Uczucia
(1031)
Zwierzęta
(1021)
Policjanci
(1005)
Rodzeństwo
(1004)
II wojna światowa (1939-1945)
(964)
Dzieci
(907)
Sekrety rodzinne
(850)
Żydzi
(812)
Relacja romantyczna
(766)
Małżeństwo
(761)
Uczniowie
(737)
Trudne sytuacje życiowe
(728)
Osoby zaginione
(720)
Język angielski
(705)
Śledztwo i dochodzenie
(702)
Przestępczość zorganizowana
(695)
Wybory życiowe
(666)
Władcy
(640)
Superbohaterowie
(624)
Ludzie a zwierzęta
(622)
Chłopcy
(606)
Podróże
(588)
Prywatni detektywi
(588)
Samorealizacja
(570)
Matki i córki
(544)
Zemsta
(539)
Uprowadzenie
(524)
Polityka
(523)
Poszukiwania zaginionych
(522)
Kultura
(510)
Dziennikarze
(509)
Przedsiębiorstwo
(505)
Boże Narodzenie
(494)
Psy
(468)
Arystokracja
(465)
Wojna
(465)
Wychowanie w rodzinie
(463)
Koty
(447)
Zakochanie
(447)
Zarządzanie
(439)
Walka dobra ze złem
(437)
Pisarze polscy
(435)
Dojrzewanie
(424)
Seryjni zabójcy
(418)
Polacy za granicą
(413)
Pisarze
(412)
Wakacje
(406)
Dziecko
(400)
Psychoterapia
(386)
Ojcowie i córki
(383)
Dziadkowie i wnuki
(378)
Gry planszowe
(374)
Mężczyzna
(373)
Polityka międzynarodowa
(372)
Literatura polska
(371)
PRL
(368)
Politycy
(362)
Sukces
(362)
Śmierć
(362)
Wojownicy
(360)
Czarownice i czarownicy
(359)
Krainy i światy fikcyjne
(359)
Społeczeństwo
(357)
Studenci
(347)
Samopoznanie
(344)
Język polski
(340)
Stworzenia fantastyczne
(336)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Potwory
(334)
Młodzież
(327)
Obyczaje i zwyczaje
(321)
Ludzie bogaci
(318)
Samotność
(317)
Lekarze
(315)
Osobowość
(315)
Władza
(309)
Wsie
(307)
Spisek
(306)
Trauma
(306)
Szczęście
(304)
Demony
(298)
Komunikacja społeczna
(297)
Filozofia
(295)
Postawy
(290)
Zabójstwo seryjne
(289)
Duchy
(286)
Wojsko
(279)
Miasta
(276)
Historia
(270)
Temat: czas
2001-
(11)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Gatunek
Monografia
(6)
Opracowanie
(5)
Praca zbiorowa
(4)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(14)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Transport i logistyka
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Nauka i badania
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
41 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Przygotowanie się przedsiębiorstwa do funkcjonowania w niepewnym otoczeniu powinno zredukować liczbę podjętych pod presją czasu błędnych decyzji biznesowych w przypadku wystąpienia zagrożeń w postaci sytuacji kryzysowych. W praktyce gospodarczej, a także w szeroko pojętym środowisku naukowym panuje konsensus co do tego, że przedsiębiorstwa powinny nie tylko dążyć do adaptacji, lecz przede wszystkim do kształtowania postawy wyprzedzającej reaktywności. Cechuje się ona permanentnym ukierunkowaniem organizacji na wszystkich jej szczeblach na zmianę, która była oraz jest i wydaje się, że będzie w przyszłości nabierała na dynamice. W kontekście tych rozważań warto stale dbać o dyskurs naukowy i konfrontację teorii i praktyki gospodarczej, aby zachować nie tylko ciągłość wymiany poglądów, ale poprzez efekty synergiczne budować dla obu stron wartość dodaną. Dla praktyki gospodarczej będzie nią poszerzenie horyzontu o nowe spojrzenie, często wykraczające swoim myśleniem poza dotychczasowe ramy sektora, dla nauki zaś - budowanie nowych paradygmatów, a także teorii naukowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69427 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 168-179.
Książka przedstawia beacony jako technologię z obszaru internetu rzeczy w kontekście ich wykorzystania w komunikacji marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70153 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64424 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57213 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Autorzy monografii koncentrują się na mieszanym nurcie rozważań na temat wartości, to jest: ekonomicznym, finansowym, zarządczym i marketingowym znaczeniu wartości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75379 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie w polskim sporcie : praca zbiorowa / pod redakcją naukową Grzegorza Botwiny. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2020. - 220 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Dla praktyków zarządzania organizacjami sportowymi, przedstawicieli związków sportowych, klubów sportowych i stowarzyszeń promujących sport, a także badaczy, doktorantów i studentów.
Bibliografie, netografie przy pracach.
W prezentowanej monografii „Zarządzanie w polskim sporcie” sport ukazany jest z różnych perspektyw: marketingowej, sponsoringowej, zarządzania organizacją sportową i poszczególnymi jej elementami, innowacji w sporcie, społecznej odpowiedzialności biznesu czy public relations. W poszczególnych rozdziałach przedstawiono zagadnienia od bardziej ogólnych do bardziej szczegółowych. Należy jednak zauważyć, że nie jest to całościowy przegląd aspektów zarządzania w sporcie, lecz raczej prezentacja wybranych obszarów czy studiów przypadków, umożliwiających spojrzenie na zarządzanie w polskim sporcie z perspektywy specjalistów z różnych dziedzin.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 77563 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor przedstawia koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu. W obliczu ubożenia społeczeństw i zmian klimatycznych zachęca do prowadzenia przedsiębiorczości w sposób proekologiczny i prospołeczny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes i Zarządzanie)
Bibliografia przy rozdziałach.
Autorzy koncentrują się na poszukiwaniach odpowiedzi na pytania o podstawy teoretyczne opisu zjawisk w dziedzinie zarządzania, sposoby funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw, konieczne zmiany w postrzeganiu menedżera i złożoności jego decyzji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66523 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie przy pracach.
"Monografia jest aktualnym spojrzeniem na zarządzanie zasobami ludzkimi z perspektywy potencjalnych pracowników. Zawiera oryginalne prace młodych Autorek, uważnych obserwatorek zjawisk i procesów zachodzących we współczesnych organizacjach. Podjęły one wysiłek analitycznego i konstruktywnego wglądu w te zjawiska, a także wykazały się intuicją i umiejętnością dostrzegania bieżących wyzwań stojących przed organizacjami z różnych sektorów i branż." Z recenzji dra hab. Adriana Lubowieckiego-Vikuk, prof. SGH
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76219 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Książka porusza szereg ważnych i aktualnych problemów należących do nurtu ekonomii i przedsiębiorczości społecznej. Podkreślono w niej także znaczenie i rolę innowacji (szczególnie innowacji społecznych) w rozwoju społeczno-gospodarczym oraz kwestie związane z odpowiedzialnością za środowisko naturalne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68345 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 223-238.
Zasadnicze przesłanie monografii jest następujące: CSR stanowi źródło korzyści ekonomicznych, jednak gdy działania z tego zakresu mają jedynie charakter symboliczny, stanowiąc odpowiedź na presję ze strony otoczenia, wzrasta prawdopodobieństwo, że będą im towarzyszyły zachowania społecznie nieodpowiedzialne. Szkody pojawiające się w takiej sytuacji są z reguły większe, niż gdyby organizacja w ogóle nie była aktywna w sferze CSR. Zagrożenie, że wystąpi negatywny scenariusz, można zminimalizować – wymaga to zmiany podejścia do społecznej odpowiedzialności biznesu i uznania jej za domenę działań substancjalnych. Zmianę taką ułatwia uwzględnianie wartości i zasad etycznych jako ważnych elementów kultury korporacyjnej przedsiębiorstwa. Autorzy wyrażają nadzieję, że przesłanie to trafi zwłaszcza do jednej z ważnych grup adresatów monografii – menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami oraz osób aspirujących i przygotowujących się do pełnienia tej niełatwej roli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75405 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 355-459.
„Książka zawiera dużo nowej wiedzy o dostawcach, ich znaczeniu w łańcuchach dostaw, a w szczególności w kontekście społecznej odpowiedzialności. Opracowanie jest źródłem cennych treści, które wypełniają lukę w krajowym piśmiennictwie. Jej wyniki mogą dostarczyć rekomendacji wielu odbiorcom, tj. naukowcom i badaczom, studentom, absolwentom studiów, pracownikom firm i osobom zajmującym się współpracą z dostawcami.” (dr hab. Arkadiusz Kawa)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73913 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 219-234.
Książka dotyczy zagadnień związanych z różnymi właściwościami osobowymi, które decydują o różnorodności zespołów pracowniczych. W monografii została poddana analizie różnorodność zasobów ludzkich na rynku pracy w odniesieniu do różnic kształtujących: tożsamość pierwotną człowieka (płeć, wiek, niepełnosprawność, czynniki temperamentalno-osobowościowe); tożsamość wtórną (wykształcenie, doświadczenie zawodowe, kompetencje, kwalifikacje); czynniki kreowane przez przestrzeń organizacyjną (staż pracy, zajmowane stanowisko, treść i zakres wykonywanej pracy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68635 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [375]-414. Indeks.
Książka jest jednym z nielicznych i pierwszym na polskim rynku wydawniczym opracowaniem z zakresu teorii marketingu oraz historii myśli marketingowej poświęconym makromarketingowi. Jej głównym celem jest przedstawienie istoty, historii, przedmiotu i zakresu makromarketingu jako części nauki o marketingu oraz ukazanie roli, jaką spełnia on w jej rozwoju, a także szans, jakie w związku z rozwojem problematyki makromarketingowej stają przed nauką o marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67699 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63545 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Rewolucyjny system zarządzania, który doprowadził do jednego z największych sukcesów firmowych naszych czasów. Charles Koch, czerpiąc z prawdziwych, wiele mówiących i wcześniej nieupowszechnianych opowieści z sześciu dekad jego obecności w biznesie, przeprowadza czytelnika przez pięć wymiarów MBM, aby wskazać, jak korzystać z ramowego systemu zarządzania firmą, by wygenerować więcej dobrego zysku, niezależnie od rodzaju i skali działalności, branży czy organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Logistyka oczami kobiet / redakcja naukowa Katarzyna Kolasińska-Morawska, Łukasz Sułkowski. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2022. - 323 strony : ilustracje ; 24 cm.
Książka kierowana jest do szeroko rozumianego środowiska logistycznego, w tym specjalistów, menedżerów i dyrektorów logistyki, a także do studentów i wykładowców kierunków bezpieczeństwo, logistyka, ekonomia oraz zarządzanie.
Bibliografia przy rozdziałach.
Książka, będąca osobistą perspektywą kobiet naukowo związanych z logistyką, jest spójnym kompendium wiedzy z zakresu logistyki i zarządzania logistycznego. Łączy teorię z szeregiem przykładów z praktyki zawodowej autorek, co umożliwia wykorzystanie przedstawionych treści w działaniach przedsiębiorstw. Szczególnym, unikalnym walorem książki jest spojrzenie kobiet na logistykę – perspektywa nieco inna niż ukazywana zazwyczaj z racji dysproporcji w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn w branży logistycznej i w nauce związanej z logistyką. Jednocześnie autorki to osoby, które tej dziedzinie poświęciły znaczącą część życia zawodowego lub/i naukowego. Książka może być swoistym przewodnikiem dla kobiet, które planują rozwój kariery zawodowej w logistyce, a także badaczek, które będą rozwijać się naukowo w obszarze dyscypliny nauk o zarządzaniu i jakości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71850 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej