343451
Książka
W koszyku
Strategiczna logika firm rodzinnych : model BELIEFS / Adrianna Lewandowska ; Instytut Biznesu Rodzinnego. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2020. - 494 strony : ilustracje kolorowe ; 25 cm.
Praca służy identyfikacji różnic w logice zarządzania strategicznego pomiędzy przedsiębiorstwami rodzinnymi i nierodzinnymi oraz zdiagnozwowaniu określonych typów wartości, które wpływają na sukces przedsiębiorstwa rodzinnego (interpretowany wynikami finansowymi i pozafinansowymi). Autorka przedstawia również własne badania empiryczne, obejmujące model doskonałości BELIEFS.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68404 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 432-467.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej