Model biznesowy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje fachowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(11)
nieokreślona
(1)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(1)
W51 (Bielskiego 3)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(9)
Autor
Adamik Anna Iwona
(1)
Bian Hui
(1)
Bolibok Piotr
(1)
Buk Halina
(1)
Cao Pengcheng
(1)
Cichocki Hubert
(1)
Doroba Anita
(1)
Fried Jason
(1)
Grabowska Sandra
(1)
Hansson David Heinemeier
(1)
Irzykowski Jarosław
(1)
Isaac Mike
(1)
Kanclerz Anna
(1)
Kasprzak-Czelej Anna
(1)
Kim W. Chan
(1)
Lewandowska Adrianna
(1)
Lian Wei
(1)
Mauborgne Renée
(1)
Pettersen-Sobczyk Monika (1985- )
(1)
Potwora Dorota
(1)
Potwora Witold
(1)
Saniuk Sebastian
(1)
Su Xianghui
(1)
Toczek-Luteijn Barbara (1967- )
(1)
Tomaszewski Albert
(1)
Twardowski Zbigniew (ekonomia)
(1)
Wartini-Twardowska Jolanta
(1)
Zinczuk Bartłomiej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Finansiści
(1)
Specjaliści ds. controllingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(3517)
Przyjaźń
(2423)
Rodzina
(2343)
Tajemnica
(1950)
Miłość
(1667)
Model biznesowy
(-)
Relacje międzyludzkie
(1468)
Zabójstwo
(1427)
Nastolatki
(1353)
Magia
(1205)
Życie codzienne
(1075)
Dziewczęta
(1043)
Uczucia
(1031)
Zwierzęta
(1021)
Policjanci
(1005)
Rodzeństwo
(1004)
II wojna światowa (1939-1945)
(964)
Dzieci
(907)
Sekrety rodzinne
(850)
Żydzi
(812)
Relacja romantyczna
(766)
Małżeństwo
(761)
Uczniowie
(737)
Trudne sytuacje życiowe
(728)
Osoby zaginione
(720)
Język angielski
(705)
Śledztwo i dochodzenie
(702)
Przestępczość zorganizowana
(695)
Wybory życiowe
(666)
Władcy
(640)
Superbohaterowie
(624)
Ludzie a zwierzęta
(622)
Chłopcy
(606)
Podróże
(588)
Prywatni detektywi
(588)
Samorealizacja
(570)
Matki i córki
(544)
Zemsta
(539)
Uprowadzenie
(524)
Polityka
(523)
Poszukiwania zaginionych
(522)
Kultura
(510)
Dziennikarze
(509)
Przedsiębiorstwo
(505)
Boże Narodzenie
(494)
Psy
(468)
Arystokracja
(465)
Wojna
(465)
Wychowanie w rodzinie
(463)
Koty
(447)
Zakochanie
(447)
Zarządzanie
(439)
Walka dobra ze złem
(437)
Pisarze polscy
(435)
Dojrzewanie
(424)
Seryjni zabójcy
(418)
Polacy za granicą
(413)
Pisarze
(412)
Wakacje
(406)
Dziecko
(400)
Psychoterapia
(386)
Ojcowie i córki
(383)
Dziadkowie i wnuki
(378)
Gry planszowe
(374)
Mężczyzna
(373)
Polityka międzynarodowa
(372)
Literatura polska
(371)
PRL
(368)
Politycy
(362)
Sukces
(362)
Śmierć
(362)
Wojownicy
(360)
Czarownice i czarownicy
(359)
Krainy i światy fikcyjne
(359)
Społeczeństwo
(357)
Studenci
(347)
Samopoznanie
(344)
Język polski
(340)
Stworzenia fantastyczne
(336)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Potwory
(334)
Młodzież
(327)
Obyczaje i zwyczaje
(321)
Ludzie bogaci
(318)
Samotność
(317)
Lekarze
(315)
Osobowość
(315)
Władza
(309)
Wsie
(307)
Spisek
(306)
Trauma
(306)
Szczęście
(304)
Demony
(298)
Komunikacja społeczna
(297)
Filozofia
(295)
Postawy
(290)
Zabójstwo seryjne
(289)
Duchy
(286)
Wojsko
(279)
Miasta
(276)
Historia
(270)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Chiny
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(5)
Monografia
(2)
Raport z badań
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Transport i logistyka
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Przemysł 4.0 Ryszard Knosala Poleca)
Bibliografia na stronach 267-290.
Celem książki jest podjęcie próby identyfikacji, charakterystyki i usystematyzowania elementów koncepcji Smart World, a także przedstawienie kluczowych dla współczesnych organizacji uwarunkowań skutecznego funkcjonowania w jej środowisku, które determinują architekturę nowoczesnych modeli biznesu. Opracowanie ma także służyć określeniu kierunków inteligentnego rozwoju środowisk biznesowych i okołobiznesowych dla potrzeb skuteczniejszego upowszechnienia wymagań współczesności i praktycznej realizacji towarzyszących temu procesowi zmian, w tym cyfryzacji, automatyzacji, usieciowania czy otwierania się współczesnego świata na szeroko pojętą współpracę oraz problemy środowiskowe i społeczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74236 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy pracach.
"Monografia ukazuje wielość i różnorodność aspektów dotyczących zjawiska hybrydowosci w funkcjonowaniu organizacji. Jej treść merytoryczną można umieścić w istotnym dla rozwoju społeczeństwa, w tym ludzi i organizacji/przedsiębiorstwa, nurcie zarządzania zmianami w warunkach kryzysu i zagrożenia spowodowanego warunkami epidemiologicznymi oraz konfliktu zbrojnego. Istotnym łącznikiem przedmiotu badań, proponowanych rozwiązań i rozważań rozdziałów książki jest hybrydowość, rozumiana jako łączenie: działań i rozwiązań stacjonarnych z niestacjonarnymi (zdalnymi), z działaniami i rozwiązaniami o charakterze informatycznym, wirtualnym, z wykorzystaniem narzędzi i technologii cyfrowych czy też jako jednoczesne stosowanie różnorodnych narzędzi, miejsc/platform czy form organizacji i realizacji procesów pracy. Autorzy przyjmują dość szerokie spektrum patrzenia na zjawisko hybrydowosci, które lokalizują w dwóch skoncentrowanych tematycznie głównych przestrzeniach rozważań - w perspektywie teoretycznej i praktycznej". (z recenzji prof. dr. hab. Bogdana Nogalskiego)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77266 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rework / Jason Fried & David Heinemeier Hansson ; przekład: Anna Kanclerz. - Gliwice : Onepress Power, copyright 2023. - 303, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Dla przedsiębiorców, właścicieli małych firm, osób, które nie cierpią swojej etatowej pracy, ofiar restrukturyzacji oraz artystów.
Zacznij swój biznes już dziś, na nowych warunkach. Przekonaj się, jak można efektywnie pracować i ściągnąć na siebie uwagę otoczenia bez konieczności wydawania wielkiej kasy. Już wkrótce będziesz w stanie konkurować z wielkimi przedsiębiorstwami - bez marnowania dużych środków na marketing czy reklamę - i zdołasz odnieść sukces bez przygotowywania finansowych prognoz i pięcioletnich planów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74575 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uber : walka o władzę / Mike Isaac ; przekład Jarosław Irzykowski. - Wydanie I. - Łódź : Feeria Wydawnictwo, 2020. - 526, [1] strona ; 21 cm.
Opowieść o ambicjach i oszustwach, obscenicznych zachowaniach i nieprawdopodobnym bogactwie; opowieść, która powstała na podstawie setek wywiadów z obecnymi i byłymi pracownikami Ubera, a także na podstawie niepublikowanych dotąd dokumentów. Przedsiębiorstwo, wspierane przez miliardy dolarów kapitału podwyższonego ryzyka i prowadzone przez zuchwałego, ambitnego założyciela Travisa Kalanicka, miało zrewolucjonizować sposób przewozu ludzi i towarów na świecie. Bitwy Ubera ze związkami taksówkowymi i kierowcami, toksyczna atmosfera panująca w firmie, seksizm i skandale oraz bezwzględne zagrywki, do jakich można się posunąć, aby zdobyć władzę - wszystko to zogniskowało się w Uberze jak w soczewce i ostatecznie zaprowadziło firmę na skraj przepaści. Wciągający reportaż, który pozwala zajrzeć za jej kulisy, ujawniając szokującą prawdę o gigantycznym skandalu prosto z Doliny Krzemowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 656 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 343-345.
Opierając się na badaniach 150 posunięć strategicznych obejmujących ponad stuletni okres i trzydzieści branż autorzy twierdzą, że firmy, które osiągną wiodącą pozycję w przyszłości odniosą swój sukces nie dzięki zwycięstwu na konkurentami, lecz przez stworzenie błękitnych oceanów bezspornej przestrzeni rynkowej, będącej doskonałym środowiskiem dla wzrostu. Takie posunięcia strategiczne, określane mianem innowacji wartości prowadzą do wielkich skoków wartości zarówno dla firm, jak i ich klientów, pozostawiając rywali w tyle i uwalniając nowy popyt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategiczna logika firm rodzinnych : model BELIEFS / Adrianna Lewandowska ; Instytut Biznesu Rodzinnego. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2020. - 494 strony : ilustracje kolorowe ; 25 cm.
Bibliografia na stronach 432-467.
Praca służy identyfikacji różnic w logice zarządzania strategicznego pomiędzy przedsiębiorstwami rodzinnymi i nierodzinnymi oraz zdiagnozwowaniu określonych typów wartości, które wpływają na sukces przedsiębiorstwa rodzinnego (interpretowany wynikami finansowymi i pozafinansowymi). Autorka przedstawia również własne badania empiryczne, obejmujące model doskonałości BELIEFS.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68404 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to książka, która pokazuje historię powstania giganta finansowego, z którego usług korzysta cały świat. Prezentuje model powstania międzynarodowego przedsiębiorstwa, jego rozwój i dzisiejsze funkcjonowanie. To zdecydowanie jedna z ciekawszych pozycji na ten temat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70571 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1206) 1132)
Bibliografia na stronach 113-117.
Książka dotyczy czynników mających wpływ na proces wejścia przedsiębiorstwa bankowego na rynek finansowy w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69305 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Innowacje a strategie marketingowe przedsiębiorstw / Dorota Potwora, Witold Potwora. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2020. - 390 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 358-388.
Publikacja przedstawia rolę doskonalenia technologicznego i umiejętnego dostosowania do warunków rynkowych. Prezentuje udane połączenia orientacji rynkowej i orientacji na innowację w strategiach rozwoju wybranych polskich przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69164 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla badaczy z dyscyplin ekonomia i finanse oraz nauki o zarządzaniu i jakości, a także praktyków zarządzania i controllingu.
Bibliografia na stronach 151-158.
W publikacji skoncentrowano się na synergii uzyskiwanej z łączenia heterogenicznych modeli biznesu oraz zaawansowanych koncepcjach z różnych obszarów nauk o zarządzaniu, ekonomii, rachunkowości i finansów. Jak wiele klasycznych koncepcji, także rozumienie controllingu i jego komponentów ulega ewolucji w ślad za kierunkami rozwoju badań naukowych oraz zmianami zachodzącymi w praktykach organizacyjnych. Monografia jest odpowiedzią na aktualne wyzwania w tym zakresie, łącząc nowy trend modeli biznesu z rozwojem sektora ICT. Szczególna uwaga czytelnika została skierowana na: rozwój praktyk controllingu w uwarunkowaniach organizacji, które stosują heterogeniczne modele biznesu, synergie kreowane w wyniku odpowiedniej kombinacji zasobów, procesów i elementów wartości dla klienta na poziomie organizacji oraz sposób odwzorowania synergii (lub destrukcji wartości) w systemie informacyjnym nowatorskie rozważania obejmujące problematykę controllingu w sektorze ICT.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76719 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 153-166.
"Publikacja poświęcona jest zmianom modeli biznesu przedsiębiorstw w obliczu narastającej niepewności i zróżnicowania współczesnej gospodarki. Zagadnienie to jest niezwykle istotne […]. [Zostały tu] zaprezentowane wyniki autorskich badań, które z różnej perspektywy analizują problem zmian modeli biznesu, począwszy od zidentyfikowania czynników determinujących zmiany modeli (badania literaturowe), przez opis zmian modeli biznesu przedsiębiorstw finansowych (badania literaturowe i badania jakościowe – przegląd raportów rocznych), po charakterystykę raportowania modeli biznesu przedsiębiorstw niefinansowych (badania literaturowe i badania jakościowe – przegląd raportów rocznych). Tym samym monografia stanowi aktualne kompendium wiedzy na temat skali i zakresu zmian modeli biznesu współczesnych polskich przedsiębiorstw sektora niefinansowego i finansowego w obliczu między innymi takich wyzwań, jak COVID-19, wojna na Ukrainie, cyfryzacja, ochrona środowiska czy wymogi regulacyjne (np. polityka makroostrożnościowa czy raportowanie ESG). Publikacja znajdzie czytelników nie tylko wśród badaczy zagadnienia, ale także wśród studentów, poszukujących kompleksowej wiedzy na temat modeli biznesu i ich ewolucji. Rozdziały poświęcone kierunkom zmian w modelach biznesu będą szczególnie interesujące dla praktyków biznesu, którzy będą poszukiwali w nich wskazówek i inspiracji do zmiany swych przedsiębiorstw. Ponadto praktycy docenią bardzo interesującą część monografii poświęconą zakresowi obowiązkowych ujawnień dotyczących modeli biznesu w sprawozdawczości przedsiębiorstw niefinansowych." - dr hab. Sylwester Gregorczyk, prof. SGH
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76636 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej