360139
Książka
W koszyku
Publikacja w sposób praktyczny i na powszechnie znanych przykładach ukazuje przyszłościowy trend marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69553 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Neuromarketing im Internet:
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: Neuromarketing im Internet : gehirngerechtes Kundenerlebnis in der digitalen Welt. 3. Auflage.
Na stronie redakcyjnej ISBN oryginału.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 219-223.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej