360332
Book
In basket
„Muszę to przemyśleć” – to najgorsze słowa, jakie można usłyszeć w sprzedaży. Niezdecydowanie kupującego przeciąga proces sprzedaży w nieskończoność. Co stoi za niezdecydowaniem klientów? Obawa przed podjęciem złej decyzji. W książce Efekt JOLT Matthew Dixon i Ted McKenna przedstawiają skuteczne strategie, które pozwalają zamienić intencje zakupowe klientów w konkretne działania. Dowiedz się, co znaczy akronim JOLT, i poznaj ten niezastąpiony przewodnik dla handlowców, właścicieli firm i każdego, kto sprzedaje, aby sprawniej i bez frustracji finalizować transakcje.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 81120 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: JOLT effect : how high performers overcome customer indecision, 2022
General note
Tytuł oryginału: The JOLT effect : how high performers overcome customer indecision.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again