360332
Książka
W koszyku
„Muszę to przemyśleć” – to najgorsze słowa, jakie można usłyszeć w sprzedaży. Niezdecydowanie kupującego przeciąga proces sprzedaży w nieskończoność. Co stoi za niezdecydowaniem klientów? Obawa przed podjęciem złej decyzji. W książce Efekt JOLT Matthew Dixon i Ted McKenna przedstawiają skuteczne strategie, które pozwalają zamienić intencje zakupowe klientów w konkretne działania. Dowiedz się, co znaczy akronim JOLT, i poznaj ten niezastąpiony przewodnik dla handlowców, właścicieli firm i każdego, kto sprzedaje, aby sprawniej i bez frustracji finalizować transakcje.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81120 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: JOLT effect : how high performers overcome customer indecision, 2022
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: The JOLT effect : how high performers overcome customer indecision.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej