360324
Książka
W koszyku
Nowoczesna obsługa klienta nie polega na spektakularnych sztuczkach, lecz na prostocie i skuteczności. Autorzy pokazują, że największą barierą w budowaniu lojalności klientów jest zmuszanie ich do zbędnego wysiłku: powtarzania informacji, wielokrotnych kontaktów czy wykonywania dodatkowych kroków. To przystępny przewodnik po nowoczesnym customer service i customer experience (CX), który obala mity "zachwycania klienta" i wskazuje, jak naprawdę budować przewagę konkurencyjną w świecie rosnących oczekiwań konsumentów.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81753 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Effortless experience : conquering the new battleground for customer loyalty, 2013
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: The Effortless experience : conquering the new battleground for customer loyalty.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej