350170
Książka
W koszyku
Istotnym, a zarazem kluczowym łącznikiem zawartego w monografii przedmiotu badań, proponowanych rozwiązań i rozważanych treści zamieszczonych tu artykułów, jest kryzys i jego skutki wywołane pandemią SARS-CoV-2 COVID-19. Globalizacja gospodarki, rosnąca rywalizacja, ogromny postęp technologiczny, zmiany demograficzne i społeczne sprzyjają poszerzeniu strefy zagrożeń. Tymczasem autorzy poszczególnych artykułów wykazują tendencję do analizowania kryzysu nie tylko jako zjawiska społecznego o wyłącznie negatywnej konotacji, ale sugerują także praktycznie zapomnianą myśl wywodzącą się z teorii kryzysu: kryzys ma swoje zalety i może być produktywny. Autorzy odnoszą się do niektórych zagadnień, akcentując zwłaszcza wyzwania, które stoją przed gospodarką, społeczeństwem, konsumentami, przedsiębiorstwami w czasach pandemii COVID-19 w Polsce, a jednocześnie wskazują na sytuację przedsiębiorstw, ich zachowania, zmiany w niektórych sferach zarządzania, które zostały wprowadzone jako reakcja na kryzys i pojawiające się zagrożenia. Przyjmują przy tym dość szerokie spektrum patrzenia na badane zjawisko (pandemię i jej skutki), które lokalizują w dwóch skoncentrowanych tematycznie głównych jej przestrzeniach rozważań. Pierwsze z nich nawiązują do zjawiska pandemii i jej skutków odnoszonych do gospodarki i konsumentów, drugie zaś do samej organizacji – przedsiębiorstwa.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71333 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy rozdziałach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej