359826
Book
In basket
Zachowania konsumentów w czasie pandemii COVID-19 / Bogdan Mróz. - Wydanie I. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2021. - 100, [3] strony : ilustracje ; 24 cm.
Opracowanie składa się z wprowadzenia oraz pięciu rozdziałów, w których zostały zawarte najważniejsze wnioski podsumowujące wyniki zrealizowanego projektu badawczego. W pierwszym rozdziale scharakteryzowano społeczne i gospodarcze konsekwencje pandemii COVID-19, zwłaszcza dla branż szczególnie dotkniętych przez towarzyszące jej lockdowny i obostrzenia sanitarne. Drugi rozdział został poświęcony analizie wpływu pandemii na rozwój sektora e-commerce. Trzecia część opracowania charakteryzuje wpływ pandemii na zachowania konsumentów w świetle wyników dostępnych badań empirycznych. W czwartym rozdziale zawarto krótką prezentację metodyki przeprowadzonego badania własnego, charakterystykę respondentów oraz wyniki badania empirycznego zrealizowanego w czterech krajach (Polska, Czechy, Niemcy i Włochy) ukierunkowanego na rozpoznanie wpływu pandemii COVID-19 na zachowania konsumentów. W ostatnim, piątym rozdziale podjęto próbę nakreślenia możliwych scenariuszy rozwoju konsumpcji i trendów w zachowaniach konsumenckich w okresie po ustaniu pandemii.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 75398 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 97-100.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again