360229
Book
In basket
Monografia wpisuje się w nurt dynamicznie rozwijających się na świecie badań nad wielowymiarową komunikacją marketingową online. Identyfikuje stosunkowo mało zbadany problem skuteczności i siły perswazji argumentów emocjonalnych zawartych w komunikatach zamieszczanych w sieci. Zagadnienie to stanowi interesujący, oryginalny, otwarty pod względem naukowym i zarazem dynamiczny problem badawczy. Książka z powodzeniem łączy wątek teoretyczny i empiryczny. Opiera się na obszernych studiach literaturowych i własnych, oryginalnych oraz starannie zaplanowanych i zrealizowanych badaniach eksperymentalnych. Wykazuje bardzo rozległą wiedzę Autorki, a także jej głębokie i wieloletnie zainteresowanie tytułowym problemem. (z recenzji prof. dra hab. Jana W. Wiktora)
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 75708 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 301-367.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again