360332
Book
In basket
(Psychologia Biznesu / MT Biznes)
Autor, Clotaire Rapaille, światowej sławy badacz kultur i ekspert rynku, doradca większości firm z listy Forbes 100, spędził dekady, odkrywając tajemnice zachowań konsumentów i przekazując je największym firmom świata, współtworząc produkty trafiające w sedno potrzeb rynku. Złamał on system kodujący nasze zachowania. Częścią tego systemu stajemy się w chwili naszych narodzin. Nieświadomie przyswajamy programy funkcjonowania w świecie - kody kulturowe. To właśnie one czynią z przedstawicieli homo sapiens Amerykanów, Niemców czy Polaków. To one sprawiają, że przeżywamy swoje jednostkowe życie według zasad, których sens pozostaje przed nami głęboko ukryty. System kulturowego kodowania działa bowiem w sposób milczący i niewidzialny, delikatnie, acz stanowczo popychając nas w kierunkach, w których poruszamy się na co dzień. Odkryte przez Autora kody pozwalają zrozumieć fenomen amerykańskiego prezydenta oraz przyczyniają się do sukcesu rynkowego produktów pochodzących od firm ze szczytu światowego biznesu. Na szczęście my również możemy poznać unikalną metodę łamania kodów kulturowych, zyskując nowy rodzaj wolności w otchłani otaczających nas zjawisk.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 68047 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Culture code
General note
Tytuł oryginału: The culture code : an ingenious way to understand why people around the world live and buy as they do.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again