Psychologia biznesu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(29)
Forma i typ
Książki
(28)
Poradniki i przewodniki
(9)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(36)
wypożyczone
(8)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
W14 (Młynarska 35a)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(10)
W51 (Bielskiego 3)
(4)
W73 (Żytnia 64)
(1)
W80 (Redutowa 48)
(2)
W91 (Chłodna 11)
(2)
W106 (Twarda 64)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(22)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(1)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(1)
Autor
Fortuna Paweł (1970- )
(2)
Arwaniti Anna
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bowman Alisa
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Carnegie Dale (1888-1955)
(1)
Chang Jill
(1)
Conley Chip (1960- )
(1)
Covey Stephen R. (1932-2012)
(1)
Crocco Kate
(1)
Dudek Zenon Waldemar
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Filipczuk Magdalena
(1)
Filipczuk Michał
(1)
Gabiś Tomasz (1955- )
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gasper Dorota
(1)
Golczyk Piotr
(1)
Józefowicz Barbara (1980- )
(1)
Jóźwik Karolina
(1)
Kellerman Gabriella Rosen
(1)
Kolbusz Wiesław
(1)
Konieczka Alka
(1)
Leszczyński Krzysztof (1975- )
(1)
Lindner Reinhard (1967- )
(1)
Mackay Charles (1814-1889)
(1)
Madej Wojciech
(1)
McGowan Bill
(1)
Merrill Rebecca R
(1)
Moderski Jerzy
(1)
Murray Kevin (1928- )
(1)
Paprocki Rafał
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Piotrowska Joanna (tłumacz)
(1)
Prokurat Sergiusz
(1)
Pydych Magdalena
(1)
Radłowski Grzegorz
(1)
Rapaille Clotaire (1941- )
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Rożnowski Bohdan (1961- )
(1)
Sarnacka-Smith Anna
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Seligman Martin E. P. (1942- )
(1)
Siegel Eric
(1)
Sutherland Rory
(1)
Szadkowski Paweł
(1)
Tett Gillian
(1)
Van Camp Jason B. A
(1)
Wilmanowicz Ewa
(1)
Wojtczak Ewa
(1)
Wąsiel Marcin
(1)
Zwoliński Szymon
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(17)
2010 - 2019
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
1801-1900
(1)
Kraj wydania
Polska
(28)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(28)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(4)
Przedsiębiorcy
(3)
Freelancer
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Psycholodzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Kobieta
(3517)
Przyjaźń
(2423)
Rodzina
(2343)
Tajemnica
(1950)
Miłość
(1667)
Psychologia biznesu
(-)
Relacje międzyludzkie
(1468)
Zabójstwo
(1427)
Nastolatki
(1353)
Magia
(1205)
Życie codzienne
(1075)
Dziewczęta
(1043)
Uczucia
(1031)
Zwierzęta
(1021)
Policjanci
(1005)
Rodzeństwo
(1004)
II wojna światowa (1939-1945)
(964)
Dzieci
(907)
Sekrety rodzinne
(850)
Żydzi
(812)
Relacja romantyczna
(766)
Małżeństwo
(761)
Uczniowie
(737)
Trudne sytuacje życiowe
(728)
Osoby zaginione
(720)
Język angielski
(705)
Śledztwo i dochodzenie
(702)
Przestępczość zorganizowana
(695)
Wybory życiowe
(666)
Władcy
(640)
Superbohaterowie
(624)
Ludzie a zwierzęta
(622)
Chłopcy
(606)
Podróże
(588)
Prywatni detektywi
(588)
Samorealizacja
(570)
Matki i córki
(544)
Zemsta
(539)
Uprowadzenie
(524)
Polityka
(523)
Poszukiwania zaginionych
(522)
Kultura
(510)
Dziennikarze
(509)
Przedsiębiorstwo
(505)
Boże Narodzenie
(494)
Psy
(468)
Arystokracja
(465)
Wojna
(465)
Wychowanie w rodzinie
(463)
Koty
(447)
Zakochanie
(447)
Zarządzanie
(439)
Walka dobra ze złem
(437)
Pisarze polscy
(435)
Dojrzewanie
(424)
Seryjni zabójcy
(418)
Polacy za granicą
(413)
Pisarze
(412)
Wakacje
(406)
Dziecko
(400)
Psychoterapia
(386)
Ojcowie i córki
(383)
Dziadkowie i wnuki
(378)
Gry planszowe
(374)
Mężczyzna
(373)
Polityka międzynarodowa
(372)
Literatura polska
(371)
PRL
(368)
Politycy
(362)
Sukces
(362)
Śmierć
(362)
Wojownicy
(360)
Czarownice i czarownicy
(359)
Krainy i światy fikcyjne
(359)
Społeczeństwo
(357)
Studenci
(347)
Samopoznanie
(344)
Język polski
(340)
Stworzenia fantastyczne
(336)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Potwory
(334)
Młodzież
(327)
Obyczaje i zwyczaje
(321)
Ludzie bogaci
(318)
Samotność
(317)
Lekarze
(315)
Osobowość
(315)
Władza
(309)
Wsie
(307)
Spisek
(306)
Trauma
(306)
Szczęście
(304)
Demony
(298)
Komunikacja społeczna
(297)
Filozofia
(295)
Postawy
(290)
Zabójstwo seryjne
(289)
Duchy
(286)
Wojsko
(279)
Miasta
(276)
Historia
(270)
Temat: czas
2001-
(2)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Japonia
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(11)
Opracowanie
(4)
Poradniki
(3)
Antologia
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(10)
Psychologia
(8)
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Rozwój osobisty
(5)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
29 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
Ken Blanchard wywarł ogromny wpływ na zarządzanie milionami ludzi i firm. Liderzy od wielu lat korzystają z wnikliwości, mądrości i praktycznych technik Blancharda. Teraz Blanchard i współpracownicy oferują nowej generacji przywódców nowe wydanie przełomowego dzieła „Przywództwo wyższego stopnia”, w którym zgromadzono wiedzę na temat światowej klasy przywódców. W nowym wydaniu znalazły się porady dotyczące wzmacniania wyników indywidualnych i wyników całej organizacji z wykorzystaniem coachingu, a także wskazówki z zakresu budowania kultury organizacji, która sprzyja wydobywaniu z ludzi tego, co w nich najlepsze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76543 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznes czyli Kupa ludzi / Miłosz Brzeziński. - Warszawa : Wydawnictwo "Zwierciadło", copyright 2010. - 227, [5] stron : 21 cm.
(Psyche - Zwierciadło)
Poradnik zarządzania pracą zespołową nie tylko w biurze, ale traktowania jako zespół wszystkich z bliskiego otoczenia - także rodziny. Ciekawe ujęcie znanego tematu odpowiedniego kształtowania stosunków międzyludzkich przedstawione za pomocą żartu i anegdoty.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73406 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W tej książce, pełnej praktycznych rad i przykładów zaczerpniętych z życia najznakomitszych liderów, znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby stać się efektywnym, inspirującym liderem. Nauczysz się posługiwać narzędziami i technikami, które nieraz udowodniły swoją przydatność w obliczu prawdziwych wyzwań. Dowiesz się, jak zmienić swoje postępowanie i nastawienie, aby stać się pozytywnym i pewnym siebie liderem dzięki Twoim indywidualnym predyspozycjom. Przekonasz się, że w przywództwie chodzi o wspieranie ludzi, gdyż to oni są najważniejsi. Tylko w ten sposób można zbudować lojalny, zaangażowany, wydajny zespół, który jest szczerze przekonany do tego, co robi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75239 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 207-211. Indeks.
Chang nauczyła się akceptować własną introwersję, zamieniając ją z wady w powód, dla którego była w stanie osiągać ambitne cele i przodować w zadaniach, w których jej ekstrawertyczni koledzy zostawali daleko w tyle. Jak się okazuje, introwertycy mają szczególne zdolności przywódcze i również mogą błyszczeć na imprezach towarzyskich oraz podczas biznesowych prezentacji. Należysz do tej grupy? Dzięki wskazówkom i narzędziom zawartym w tej książce nauczysz się pokonywać bariery językowe i kulturowe, nawiązywać dobre relacje, robić postępy na ścieżce kariery i poruszać się w ekstrawertycznym środowisku bez uszczerbku dla własnego komfortu czy osobowości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75299 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62147 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 385-398. Indeks.
W epoce naznaczonej skandalami w biznesie zaufanie staje się kluczowym warunkiem sprawnego funkcjonowania przedsiębiorstw. W wymierny sposób przyspiesza działania, zwiększa zyski i pozwala budować satysfakcjonujące relacje biznesowe i osobiste. Autor, ekspert w dziedzinie przywództwa, radzi, jak budować zaufanie i stawać się wiarygodnym partnerem w interesach, dobrym pracodawcą i porywającym liderem, a także lepszym współmałżonkiem i rodzicem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74588 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka w języku angielskim. Coraz więcej kobiet bierze wodze w swoje ręce, aby stworzyć swój własny sukces. Może czujesz chęć założenia firmy, ale boisz się, że nie masz tego, czego potrzeba. Może masz świetny pomysł, ale zastanawiasz się, czy naprawdę masz kwalifikacje, aby go zrealizować. A może chcesz rozwinąć swój biznes, ale martwisz się, jak wpłynie to na twoją rodzinę. Jeśli tak, to ta książka jest własnie dla ciebie. Czas zacząć myśleć jak szef.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia Biznesu)
Bibliografia prac Zenona Waldemara Dudka na stronie 291 i bibliografia na stronach 287-289.
Autor książki jest czołowym znawcą filozofii i psychologii Carla Gustava Junga, wielkiego myśliciela XX wieku. Podstawę teoretyczną wywiadów stanowi oryginalne wykorzystanie teorii Junga w analizie problemów współczesnych liderów. Po mistrzowsku przedstawiono głębszy sens tej teorii w rozumieniu istoty trudności, z którymi spotykają się liderzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70725 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sprzedaż bez sprzedawania : psychologia dobrego wpływu na klienta / Paweł Fortuna. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 364, [2] strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 359-365.
Autor, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że sxkuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w "białe szachy" - sprzedaż etyczną i świadomą, wspólne z klientem poszukiwanie najlepszych rozwiązań. Sprzedaż bez sprzedawania oznacza realizacje w przestrzeni handlu takich wartości, jak uczciwość i prawda, działanie pozbwawione manipulowania i ukrytych intencji, a także sposób na tworzenie społeczności zadowolonych klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65970 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kreatywność w biznesie : czego możemy się nauczyć od artystów / Lechosław Garbarski. - Wydanie I. - Warszawa : Poltext, 2021. - 335 stron : ilustracje, portrety, wykresy ; 24 cm.
Dla przedsiębiorców i menedżerów.
Bibliografia, netografia na stronach 315-323.
Książka powstała dzięki rozmowom z 26 wybitnymi przedstawicielami sztuki i nauki. Jej lektura pomoże uwolnić kreatywność w pracy zawodowej i życiu osobistym. Potencjał kreatywności drzemie bowiem w każdym z nas, a dzięki poznaniu tajemnic warsztatu artystów i twórców, inspiracji ich sugestiami, wsłuchaniu się w ich zalecenia i przestrogi możliwe będzie przełamanie bariery obaw, wahań i niepewności. Zawsze warto wsłuchiwać się w to, co mają do powiedzenia ci, którzy osiągnęli sukces tworząc wspaniałe filmy, sztuki teatralne, obrazy, rzeźby, grafiki, fotografie czy utwory muzyczne doceniane przez szerokie grono odbiorców. W działaniach artystów i twórców można odnaleźć powtarzalne mechanizmy i sposoby postępowania, które pozwalają lepiej zrozumieć fenomen kreatywności i mogą stanowić inspirację dla osób związanych z biznesem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75769 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka nie jest o tym jak uprawiać marketing, bo takich książek są tysiące. Ta książka jest o tym, jak zorganizować marketing w taki sposób, żeby stał się strategicznym partnerem w biznesie, by aktywnie budował przewagę rynkową firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66895 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71959 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Myślenie wizualne w biznesie : ty też potrafisz rysować / Karolina Jóźwik, Szymon Zwoliński. - Wydanie w oprawie zintegrowanej. - Warzawa : MT Biznes, 2019. - 175, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 25 cm.
Bibliografia na stronie 175.
Poradnik stosowania prostych rysunków w wystąpieniach biznesowych. Zawiera między innymi alfabet i słownik myślenia wizualnego oraz przykłady technik i obrazków używanych w biznesie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67205 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Menedżer samuraj : intuicja jako klucz do sukcesu / Reinhard Lindner ; przełożył Tomasz Gabiś. - Wydanie II (pierwsze wydanie w Wydawnictwie Naukowym PWN). - Warszawa : PWN, 2019. - 268, [3] strony : ilustracje ; 21 cm.
Poradnik w przystępny sposób wskazuje, jak można zastosować wartości samurajów, takie jak m.in. honor, odwaga, szacunek, uczciwość we współczesnym zarządzaniu firmą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 68555 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Absolutna klasyka i najczęściej wznawiana książka dotycząca inwestowania. Wspaniała i niezwykle barwna opowieść o gorączkach spekulacyjnych, jakie wydarzyły się w XVII i XVIII wieku w Holandii, Francji i Anglii. Holenderska tulipomania, w czasie której cebulki tych kwiatów cenione były wyżej niż złoto, kolejne emisje akcji fikcyjnych spółek (także powołanych w celu „urzeczywistnienia przedsięwzięć szlachetnych, choć niewiadomych”) wykupywane na pniu przez tłumy we Francji i Anglii pokazują, że rynki finansowe zawsze były domeną namiętności, ryzyka, spekulacji i gwałtownych krachów. Przykładem panujących wówczas emocji mogą być perypetie człowieka, który uznał w pewnym w momencie ten owczy pęd za wariactwo i wycofał się, biorąc 7 tysięcy funtów zysku, ale później uległ powszechnej gorączce, ponownie kupił akcje i zakończył całą inwestycję ze stratą 20 tysięcy funtów. Istota ludzka jest ułomna, podległa irracjonalnym pobudkom i presji tłumu. A człowiekiem tym był Izaak Newton. Financial Times uznał tę książkę za jedną z dziesięciu najlepszych książek wszech czasów poświęconych tematyce inwestycyjnej, ale jest to lektura nie tylko dla osób zainteresowanych rynkami finansowymi. Ten esej z pogranicza ekonomii, historii, socjologii i psychologii przeczytają z uwagą wszyscy ci, którzy chcą wejrzeć głębiej w niezmienną, jak się okazuje, naturę ludzką. Książka została opublikowana w 1841 roku pod tytułem Memoirs of Extraordinary Popular Delusions. Przekład polski oparty jest na wydaniu z 1996, John Wiley & Sons, Inc., obejmującym rozdziały dotyczące spekulacji na rynkach finansowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74462 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Hasło UKD: Komunikowanie - zarządzanie Zarządzanie - psychologia Przywództwo - socjologia
Książka dla osób zainteresowanych zarządzaniem w biznesie. Autor przeprowadził rozmowy z liderami największych brytyjskich firm, w których wskazują oni, jak istotne jest rozwijanie swoich zdolności komunikacyjnych i stworzenie ram dla przywództwa i działań w oparciu o misję i wartości, wymieniają zasady skutecznej komunikacji przywódców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niezwykłe początki znanych firm / Sergiusz Prokurat. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, cop. 2015. - 215, [1] s., [8] s. tabl. : il. (gł. kolor.) ; 22 cm.
Hasło UKD: Historia gospodarcza Znaki towarowe-handel-historia Innowacje-historia Postęp-socjologia Biografie
Bibliogr. s. 212-[216].
Popularnonaukowy zbiór artykułów na temat powstania znanym marek, potężnych korporacji. Publikacja dla zainteresowanych marketingiem, innowacyjnością oraz historią gospodarczą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka “Przez błędy do sukcesu — zbuduj swój kobiecy biznes” to nietypowy poradnik dla kobiet, o tym, jak budować biznes. Lekcje, które zostawiłam tutaj, są wnioskami wynikającymi z posiadanej wiedzy oraz błędów, które osobiście popełniłam w swoich firmach. Dowiesz się, dlaczego kondycja Twojej psychiki jest tak ważna podczas budowania biznesu. Znajdziesz t wskazówki dotyczące podstawowych czynności, które musisz wykonać, zanim zaczniesz jeszcze działać. Przekonasz się, że strategia biznesowa jest najważniejszym elementem wpływającym na funkcjonowanie Twojej firmy. Przeczytasz o problemach i sytuacjach, o których nie mówi się głośno w świecie biznesu. Zrozumiesz, że Twoje wątpliwości są zarówno moimi wątpliwościami, jak i innych kobiet. Nabierzesz chęci na świadome prowadzenie firmy na własnych zasadach i zgodnie ze swoimi wartościami. Dzięki tej książce odkryjesz moc bycia autentyczną i prawdomówną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka feedbacku : jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej? / Grzegorz Radłowski. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2022. - 289, [1] strona : fotografia, ilustracje, wykres ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 286-[290].
Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat informacji zwrotnej z perspektywy indywidualnej, zespołowej i firmowej. Pokazuje bardzo celne modele, schematy, które mogą zostać zastosowane od razu, a jednocześnie nakreśla całe tło feedbacku, czyli to wszystko, co powinniśmy wiedzieć jako ludzie, liderzy, menedżerowie by właściwie różnicować sposób jej udzielania. Bardzo ważna jest również perspektywa tego, jak odbieramy informacje zwrotne oraz jak je odbierać, by były źródłem nauki, refleksji oraz by motywowały nas do pożądanej zmiany.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71495 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej