Doom (gry komputerowe)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
W80 (Redutowa 48)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(2)
Autor
Kosman Marcin
(1)
Kushner David S. (1962- )
(1)
Piwowarczyk Karolina
(1)
Romero John (1967- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Kobieta
(3555)
Przyjaźń
(2455)
Rodzina
(2364)
Tajemnica
(1965)
Miłość
(1678)
Doom (gry komputerowe)
(-)
Relacje międzyludzkie
(1491)
Zabójstwo
(1442)
Nastolatki
(1361)
Magia
(1235)
Życie codzienne
(1084)
Dziewczęta
(1056)
Uczucia
(1042)
Zwierzęta
(1038)
Policjanci
(1017)
Rodzeństwo
(1014)
II wojna światowa (1939-1945)
(972)
Dzieci
(924)
Sekrety rodzinne
(863)
Żydzi
(821)
Relacja romantyczna
(780)
Małżeństwo
(766)
Trudne sytuacje życiowe
(740)
Uczniowie
(735)
Osoby zaginione
(726)
Język angielski
(706)
Śledztwo i dochodzenie
(706)
Przestępczość zorganizowana
(702)
Wybory życiowe
(674)
Władcy
(661)
Superbohaterowie
(631)
Ludzie a zwierzęta
(626)
Chłopcy
(612)
Podróże
(595)
Prywatni detektywi
(595)
Samorealizacja
(572)
Matki i córki
(550)
Zemsta
(545)
Uprowadzenie
(533)
Polityka
(529)
Poszukiwania zaginionych
(529)
Dziennikarze
(516)
Przedsiębiorstwo
(509)
Kultura
(506)
Boże Narodzenie
(498)
Psy
(473)
Arystokracja
(469)
Wojna
(469)
Wychowanie w rodzinie
(465)
Koty
(455)
Zakochanie
(454)
Walka dobra ze złem
(447)
Pisarze polscy
(441)
Zarządzanie
(441)
Dojrzewanie
(431)
Seryjni zabójcy
(425)
Pisarze
(421)
Polacy za granicą
(415)
Wakacje
(413)
Dziecko
(400)
Ojcowie i córki
(389)
Psychoterapia
(388)
Dziadkowie i wnuki
(382)
Mężczyzna
(376)
Literatura polska
(375)
Polityka międzynarodowa
(375)
Gry planszowe
(374)
PRL
(373)
Wojownicy
(370)
Sukces
(364)
Śmierć
(364)
Czarownice i czarownicy
(363)
Krainy i światy fikcyjne
(362)
Politycy
(362)
Społeczeństwo
(361)
Studenci
(349)
Język polski
(346)
Samopoznanie
(345)
Stworzenia fantastyczne
(343)
Potwory
(337)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Młodzież
(332)
Ludzie bogaci
(327)
Obyczaje i zwyczaje
(321)
Samotność
(320)
Lekarze
(316)
Osobowość
(316)
Władza
(316)
Trauma
(313)
Spisek
(312)
Wsie
(312)
Szczęście
(307)
Demony
(305)
Komunikacja społeczna
(298)
Filozofia
(294)
Postawy
(292)
Duchy
(290)
Zabójstwo seryjne
(290)
Miasta
(280)
Ucieczki
(279)
Wojsko
(279)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Autobiografia
(1)
Biografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura i sztuka
(2)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 327-328. Indeks.
„Masters of Doom” to opowieść z pierwszej ręki o losach Lennona i McCartneya branży gier wideo: Johna Carmacka i Johna Romero. Wspólnie zbudowali imperium, rozdawali karty w wielomiliardowym przemyśle i budzili kontrowersje w całym kraju. Żyli prawdziwie amerykańskim snem, uciekając z rozbitych domów, by wspólnie stworzyć najbardziej innowacyjne i święcące największe triumfy gry wideo w historii – Dooma i Quake’a – do czasu, aż te same gry podzieliły ich na dobre. Amerykanie wydają więcej pieniędzy na gry, niż na bilety do kina. „Masters of Doom” to kronika jednej z najbardziej niezwykłych historii branży gier, napisana przez jej czołowego obserwatora. David Kushner zabiera czytelników w podróż „od pucybuta do milionera” w wykonaniu dwóch zbuntowanych geniuszy, którzy dojrzewali, jednocześnie kształtując umysły całego pokolenia. Ten jaskrawy portret pokazuje, dlaczego ich gry były tak brutalne, a jednocześnie dlaczego zatapianie się w stworzone przez nich błyskotliwe, fantastyczne światy przynosiło im ukojenie. Uzmysławia też, jak koncentrowali wyobraźnię i młodzieńczą furię w swoich grach, mających kluczowy wpływ na całą kulturę, od MTV do internetu. Nawet osoby, które nie interesują się grami, będą zafascynowane tą wciągającą i zabawną opowieścią o przyjaźni, zdradzie i początkach wartej miliardy dolarów gałęzi popkultury i sztuki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76416 (1 egz.)
Książka
W koszyku
John Romero, pierwsza prawdziwie rockowa gwiazda świata gier, jest współtwórcą DOOMa, Quake’a i Wolfensteina 3-D, jednych z najważniejszych gier wideo w historii. Uważany za ojca chrzestnego gatunku strzelanin z perspektywy pierwszej osoby, który dominuje do dziś, zajmuje szczególne miejsce w dziejach branży. W książce DOOM Guy. Życie w pierwszej osobie Romero po raz pierwszy opowiada o trudnym dzieciństwie i bogatej karierze, począwszy od wysyłania gier na Apple II do magazynów komputerowych i wynoszenia komputerów z pracy tylnymi drzwiami, by programować po nocach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76149 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej