Branża gamingowa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
wypożyczone
(3)
Placówka
W80 (Redutowa 48)
(4)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(4)
Autor
Czartoryski Bartosz
(2)
Craddock David L
(1)
Fils-Aimé Reggie (1961- )
(1)
Gładkowski Łukasz
(1)
Kushner David S. (1962- )
(1)
Piwowarczyk Karolina
(1)
Rolfe James (1980- )
(1)
Romero John (1967- )
(1)
Sugalski Paweł
(1)
Tobias John
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(4)
Temat
Kobieta
(3517)
Przyjaźń
(2423)
Rodzina
(2343)
Tajemnica
(1950)
Miłość
(1667)
Branża gamingowa
(-)
Relacje międzyludzkie
(1468)
Zabójstwo
(1427)
Nastolatki
(1353)
Magia
(1205)
Życie codzienne
(1075)
Dziewczęta
(1043)
Uczucia
(1031)
Zwierzęta
(1021)
Policjanci
(1005)
Rodzeństwo
(1004)
II wojna światowa (1939-1945)
(964)
Dzieci
(907)
Sekrety rodzinne
(850)
Żydzi
(812)
Relacja romantyczna
(766)
Małżeństwo
(761)
Uczniowie
(737)
Trudne sytuacje życiowe
(728)
Osoby zaginione
(720)
Język angielski
(705)
Śledztwo i dochodzenie
(702)
Przestępczość zorganizowana
(695)
Wybory życiowe
(666)
Władcy
(640)
Superbohaterowie
(624)
Ludzie a zwierzęta
(622)
Chłopcy
(606)
Podróże
(588)
Prywatni detektywi
(588)
Samorealizacja
(570)
Matki i córki
(544)
Zemsta
(539)
Uprowadzenie
(524)
Polityka
(523)
Poszukiwania zaginionych
(522)
Kultura
(510)
Dziennikarze
(509)
Przedsiębiorstwo
(505)
Boże Narodzenie
(494)
Psy
(468)
Arystokracja
(465)
Wojna
(465)
Wychowanie w rodzinie
(463)
Koty
(447)
Zakochanie
(447)
Zarządzanie
(439)
Walka dobra ze złem
(437)
Pisarze polscy
(435)
Dojrzewanie
(424)
Seryjni zabójcy
(418)
Polacy za granicą
(413)
Pisarze
(412)
Wakacje
(406)
Dziecko
(400)
Psychoterapia
(386)
Ojcowie i córki
(383)
Dziadkowie i wnuki
(378)
Gry planszowe
(374)
Mężczyzna
(373)
Polityka międzynarodowa
(372)
Literatura polska
(371)
PRL
(368)
Politycy
(362)
Sukces
(362)
Śmierć
(362)
Wojownicy
(360)
Czarownice i czarownicy
(359)
Krainy i światy fikcyjne
(359)
Społeczeństwo
(357)
Studenci
(347)
Samopoznanie
(344)
Język polski
(340)
Stworzenia fantastyczne
(336)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Potwory
(334)
Młodzież
(327)
Obyczaje i zwyczaje
(321)
Ludzie bogaci
(318)
Samotność
(317)
Lekarze
(315)
Osobowość
(315)
Władza
(309)
Wsie
(307)
Spisek
(306)
Trauma
(306)
Szczęście
(304)
Demony
(298)
Komunikacja społeczna
(297)
Filozofia
(295)
Postawy
(290)
Zabójstwo seryjne
(289)
Duchy
(286)
Wojsko
(279)
Miasta
(276)
Historia
(270)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Polska
(1)
Gatunek
Autobiografia
(2)
Opracowanie
(2)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Kultura i sztuka
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Obszerna, wnikliwa opowieść o początkach legendarnej serii gier, Mortal Kombat. Książka powstała w oparciu o obszerne wywiady, to kronika automatowej ery najbardziej niesławnej serii bijatyk w branży gier wideo (od MK do MK4), twórczych i technicznych przeszkód, które musiał pokonać jej zespół, oraz osobistych historii fanów, których pasja uczyniła Mortal Kombat filarem kultury popularnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Reggie Fils-Aimé, były prezes i dyrektor operacyjny Nintendo of America, dzieli się opowieściami o jego nieprawdopodobnej drodze na szczyt oraz poradami na temat przywództwa. Chociaż najbardziej znany jest z ikonicznej roli prezesa Nintendo of America – unieśmiertelnionej przez wypowiedziane na otwarciu konferencji Nintendo na E3 w 2004 roku słowa: „Jestem Reggie. Przyszedłem skopać tyłki i przejąć ster. A zależy nam tylko na robieniu gier” – to historia Reggiego Fils-Aimé’a jest najlepszym przewodnikiem dla osób chcących odnieść sukces wbrew przeciwnościom losu. Dowiedz się od Reggiego, jak wykorzystać myślenie wbrew regułom do określenia wyborów życiowych, które uczynią Cię naprawdę szczęśliwym, przełam negatywne postrzeganie ze strony tych, którzy Cię nie doceniają lub wręcz odrzucają, i wprowadź na nowy poziom swój zapał, wytrwałość i odporność, niezbędne, by dominować w świecie biznesu i osiągnąć swoje zawodowe marzenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 331 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76135 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak grupa młodych, niedocenianych marzycieli z niewielkim doświadczeniem może zmienić kulturę i przemysł? W przypadku branży gier wideo wartej 75 miliardów dolarów pomaga to, że misji przewodzi zuchwały obrazoburca z wizją godną renegata, ale i purytańską etyką pracy - na dodatek wychowany w miłości do filmów gangsterskich, gier wideo i rapu. Nie zawadzi, jeśli jego firma tworzy najbardziej rewolucyjną, kontrowersyjną i hitową serię gier wideo w historii - Grand Theft Auto. W Jacked uznany autor i dziennikarz David Kushner zabiera czytelnika na nieautoryzowaną przejażdżkę po dynamicznym świecie największych graczy w branży gier i ich zażartych hejterów, gdzie wysokiemu ryzyku towarzyszy wysoki zysk. Odkrywa nieznaną historię ludzi tworzących produkt, który zdefiniował jedno pokolenie i rozwścieczył inne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76078 (1 egz.)
Książka
W koszyku
John Romero, pierwsza prawdziwie rockowa gwiazda świata gier, jest współtwórcą DOOMa, Quake’a i Wolfensteina 3-D, jednych z najważniejszych gier wideo w historii. Uważany za ojca chrzestnego gatunku strzelanin z perspektywy pierwszej osoby, który dominuje do dziś, zajmuje szczególne miejsce w dziejach branży. W książce DOOM Guy. Życie w pierwszej osobie Romero po raz pierwszy opowiada o trudnym dzieciństwie i bogatej karierze, począwszy od wysyłania gier na Apple II do magazynów komputerowych i wynoszenia komputerów z pracy tylnymi drzwiami, by programować po nocach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76149 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gaming na giełdzie : złota dekada polskiego gamedevu / Paweł Sugalski. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Doris Dorota Sierakowska, 2022. - 430 stron : ilustracje, wykresy, 22 cm.
Dynamicznie rozwijający się sektor gamedev w Polsce to miejsce, w którym można odnaleźć wiele inwestycyjnych okazji… ale i wpaść w niejedną pułapkę. I właśnie dlatego „Gaming na giełdzie” to książka, której na polskim rynku brakowało. Paweł Sugalski opisuje w niej ostatnią, niezwykle ciekawą i dynamiczną dekadę w branży produkcji gier komputerowych w Polsce – oraz możliwości inwestycyjnych, które w rezultacie otworzyły się na warszawskiej giełdzie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 77351 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej