Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(3)
III Czytelnia Naukowa Cymelia (Solidarności 90)
(2)
Autor
Aleksandrowicz Renata (1961- )
(1)
Bełcikowska Alicja
(1)
Budzyński Wiesław (1948- )
(1)
Górka Małgorzata
(1)
Rybicki Feliks (1899-1978)
(1)
Stadtmüller Karol (1848-1918)
(1)
Stadtmüller Karol (1880-1942)
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(3)
1930 - 1939
(1)
1920 - 1929
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Baczyński, Krzysztof Kamil (1921-1944)
(1)
Czytelnictwo
(1)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
Konsumenci
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
PRL
(1)
Pieśń patriotyczna - Polska - 19 w. - teksty
(1)
Poeci polscy
(1)
Powstanie 1863 r. styczniowe
(1)
Powstanie warszawskie (1944)
(1)
Powstańcy warszawscy
(1)
Rynek (ekonomia)
(1)
Społeczeństwo wiedzy
(1)
Technika - terminologia - słownik niemiecko-polski
(1)
Wyroby i towary
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Polska - historia - 1863 r.
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Historia
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografie przy pracach.
Marketing internetowy stał się w erze cyfrowej kluczowym elementem strategii marketingowych wielu przedsiębiorstw. Technologia oraz internet zmieniły nie tylko sposób, w jaki firmy komunikują się ze swoimi klientami, ale także jak budują i utrzymują swoje marki. Internet oferuje niespotykane wcześniej możliwości docierania do szerokiego grona odbiorców, personalizacji przekazów oraz interakcji z konsumentami w czasie rzeczywistym. W związku z tym, w pierwszej części niniejszej monografii, skoncentrujemy się na wybranych zagadnieniach związanych z marketingiem internetowym,które są istotne dla współczesnych praktyków i badaczy tej dziedziny. Część ta ma na celu dostarczenie wszechstronnego przeglądu wyzwań i możliwości związanych z marketingiem internetowym, prezentując praktyczne przykłady oraz analizy, które mogą stanowić inspirację dla praktyków i badaczy w tej dynamicznie rozwijającej się dziedzinie. Współczesny rynek charakteryzuje się dynamicznymi zmianami, które są wynikiem postępu technologicznego, globalizacji oraz zmieniających się preferencji konsumentów. W tak złożonym i szybko ewoluującym środowisku, zrozumienie interakcji pomiędzy produktem, rynkiem a konsumentem staje się kluczowe dla sukcesu przedsiębiorstw. Dlatego też część druga niniejszej monografii koncentruje się na tych trzech fundamentalnych elementach, analizując ich wzajemne relacje oraz wpływ na strategie biznesowe. Dostarcza więc kompleksowej analizy interakcji między produktem, rynkiem i konsumentem, ukazując różnorodność podejść oraz wyzwań, które stoją przed przedsiębiorstwami w dzisiejszym zmieniającym się środowisku. Przedstawione badania i analizy mają na celu wsparcie praktyków i badaczy w lepszym zrozumieniu tych zjawisk oraz w wypracowywaniu skutecznych strategii biznesowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
III Czytelnia Naukowa Cymelia (Solidarności 90)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Cim.1003 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
III Czytelnia Naukowa Cymelia (Solidarności 90)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Cim.2413 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Baczyński uszlachetnia / Wiesław Budzyński. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wojskowy Instytut Wydawniczy : Naukowe Centrum Kultury, 2021. - 348, [4] strony : faksymilia, fotografie, ilustracje ; 22 cm.
Wiesław Budzyński. Pisarz. Biograf Krzysztofa Kamila Baczyńskiego i Brunona Schulza. Członek Stowarzyszenia Pisarzy Polskich. Autor kilkunastu książek o tematyce historyczno-literackiej, m.in.: „Miłości i śmierci Krzysztofa Kamila”, „Schulza pod kluczem”, „Świątyni przodków” i „Miasta Lwowa”. Trzykrotnie nagradzany przez ministra kultury, w tym Nagrodą Specjalną za całokształt twórczości. Odznaczony Krzyżem Oficerskim Orderu Polonia Restituta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76954 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 196)
Bibliografia, netografia na stronach 247-264. Indeksy.
Publikacja składa się z dwóch części: pierwszej – teoretycznej, wprowadzającej w problematykę starości na tle przemian społeczno-kulturowych oraz drugiej – opartej na badaniach empirycznych, dotyczącej zachowań lekturowych ludzi starszych. Część pierwszą rozpoczyna wprowadzenie w problematykę trzeciego wieku opisujące psychospołeczne determinanty starości, konsekwencje starzenia się społeczeństw oraz teorie dotyczące sposobów starzenia się i stylów życia w tym okresie. Część druga oparta jest na badaniach empirycznych przeprowadzonych przez Autorkę wśród słuchaczy Uniwersytetu Trzeciego Wieku. Ich lekturowe przeżycia, emocje i refleksje tworzą jedyną w swoim rodzaju panoramę czytelniczych doświadczeń, której część, czy choćby okruch, Autorka – oprócz naukowego opisu – starała się w ten sposób zatrzymać w kadrze upływającego czasu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71849 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej