Sorting
Source
Katalog
(5)
Form of Work
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(3)
Status
available
(5)
Branch
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(5)
Author
Bialas Bartolomeo Rafael
(1)
Gacek Anna
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Kurek-Ochmańska Olga
(1)
Leonowicz-Bukała Iwona
(1)
Misiąg Jan
(1)
Misiąg Wojciech (1951- )
(1)
Palimąka Karolina
(1)
Pomianek Tadeusz (1950- )
(1)
Rodzinka Jacek
(1)
Year
2020 - 2025
(3)
2010 - 2019
(2)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Subject
Środki masowego przekazu
(2)
Bezpieczeństwo żywnościowe państwa
(1)
Branding (marketing)
(1)
Clinton, Bill (1946- )
(1)
Czasopisma studenckie polskie
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Marketing polityczny
(1)
Migracje
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Polacy za granicą
(1)
Polityka rolna
(1)
Produkcja żywności
(1)
Rolnictwo
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Studenci
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Subject: time
1701-
(1)
1901-2000
(1)
1945-
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Subject: place
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Genre/Form
Monografia
(2)
Opracowanie
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
5 results Filter
Book
In basket
Bibliografia na stronach 417-426. Indeks.
Najnowsza monografia prof. Tomasza Goban-Klasa bardzo ciekawie, syntetyzująco i w wysoce erudycyjnym stylu przybliża obszerne i bogate w wydarzenia dzieje środków przekazu w ujęciu historyczno-socjologicznym. Lekturę tej jakże istotnej książki mogę śmiało polecić wszystkim osobom zainteresowanym genezą i dynamicznym rozwojem mediów masowych, w szczególności studentom kierunków dziennikarskich i pokrewnych oraz doktorantom dyscypliny nauki o komunikacji społecznej i mediach. (prof. dr hab. Janusz Włodzimierz Adamowski)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 79105 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 62909 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 62923 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 237-247.
Konsumenci polityczni poszukują nowych doznań emocjonalnych w środowisku politycznym; poszukują oni także klarowności komunikacji politycznej i konsekwencji w realizowaniu wyborczych obietnic. Stosowane dotychczas techniki marketingu politycznego powoli tracą swoją skuteczność. Zatopieni w kulturze konsumeryzmu konsumenci żądają większej uczciwości od marek, także tych politycznych. Zmieniająca się kultura globalna wpływa na zmianę kultury politycznej. Westernizacja polityki zastąpiona zostaje przez brandyzację. Niniejsza publikacja dotyczy zagadnienia, które w ostatnich dziesięcioleciach nabrało ważnego znaczenia zarówno w obszarze szeroko pojętego biznesu, jak i polityki. Pomimo tego, że o marce napisano już przez ten czas bardzo wiele, Bartolomeo Rafael Bialas prezentuje innowacyjny punkt widzenia, ściśle łącząc obszary związane z brandingiem, psychologią i antropologią konsumencką oraz polityką. Autor doszukuje się wspólnego podłoża i mechanizmów tych pozornie odrębnych, wydawałoby się, światów, stosując porównania i opisując analogie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 79654 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again