Sorting
Source
Katalog
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(1)
Branch
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(1)
Author
Strzelecki Artur
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Audience Group
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Marketing cyfrowy
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Strony WWW
(1)
Wyszukiwarka internetowa
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(1)
Domain
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Marketing w wyszukiwarkach internetowych / Artur Strzelecki. - Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 2025. - 217, [3] strony : ilustracje, mapy, wykresy ; 24 cm.
(Podręcznik / [Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach])
Dla studentów marketingu, komunikacji, informatyki oraz praktyków marketingu.
Bibliografia, netografia na stronach 203-209. Indeks.
Kompleksowy przewodnik po skutecznej optymalizacji i promocji stron internetowych w wyszukiwarkach! Autor prowadzi czytelnika przez wszystkie kluczowe obszary: od zrozumienia zasad działania algorytmów Google, przez analizę czynników wpływających na ranking wyników, aż po wykorzystanie zaawansowanych narzędzi, takich jak Google Search Console. Podaje cenne wskazówki dotyczące optymalizacji prędkości ładowania stron, zarządzania widocznością witryny oraz budowania reputacji online za pomocą linków. Unikalnym elementem książki są wyniki autorskich badań wskaźnika CTR, które dostarczają cennych wniosków na temat sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z wyszukiwarek.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 81621 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again