Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(33)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(2)
W51 (Bielskiego 3)
(1)
W80 (Redutowa 48)
(1)
BD32 (Twarda 64)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(28)
Autor
Aleksandrowicz-Pędich Lucyna
(1)
Ayres Anna Jean (1920-1988)
(1)
Baran-Łucarz Małgorzata
(1)
Bartosik Jolanta
(1)
Bauer Joachim (1951- )
(1)
Bereźnicki Franciszek (1937- )
(1)
Bilewicz Małgorzata
(1)
Black P. J. (1930- )
(1)
Bonner Sebastian
(1)
Chambers Richard (psychologia kliniczna)
(1)
Czerniawska Ewa (1955- )
(1)
Czerska Aneta
(1)
Dutkiewicz Joanna (tłumaczka)
(1)
Eide Brock (1962- )
(1)
Eide Fernette (1961- )
(1)
Gałązka Alicja
(1)
Geuenich Bettina
(1)
Golus Bernadeta
(1)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta (1940- )
(1)
Hammelmann Iris (dziennikarka)
(1)
Hassed Craig
(1)
Havas Harald
(1)
Holmes Jeffrey D
(1)
Jąder Mariola
(1)
Kaczmarek Oskar
(1)
Karpińska Anna (1958- )
(1)
Kisiel-Małecka Marta (1982- )
(1)
Komorowska Hanna (1946- )
(1)
Kordziński Jarosław
(1)
Kovach Robert
(1)
Lipiński Andrzej (tłumacz)
(1)
Lipnicki Sergiusz
(1)
Mündemann Belen Mercedes
(1)
Novac Kaja
(1)
Okuniewski Juliusz
(1)
Pawlak Agnieszka (1971- )
(1)
Petty Geoffrey
(1)
Pokropek Artur
(1)
Polaszewska-Nicke Magdalena
(1)
Przybylska Ewa
(1)
Radwańska Jadwiga
(1)
Redlicka Agata
(1)
Sawiński Julian Piotr
(1)
Skibska Joanna
(1)
Solms Andrea
(1)
Studenska Anna
(1)
Szatkowska-Jaskuła Dorota
(1)
Szefler Elżbieta
(1)
Szymanderska Urszula
(1)
Torój Małgorzata
(1)
Uszyńska-Jarmoc Janina
(1)
Wajsprych Danuta
(1)
Walker Timothy D
(1)
Wojciechowska Justyna (pedagogika)
(1)
Zielińska Ewa (pedagogika)
(1)
Zimmerman Barry J
(1)
Zimny Tomasz M
(1)
Zińczuk Monika
(1)
Łukasiewicz Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Rodzice
(1)
Uczniowie
(1)
Temat
Uczenie się
(16)
Nauczanie
(9)
Motywacja uczenia się
(8)
Metody aktywizujące (pedagog.)
(4)
Uczenie się - efektywność
(4)
Dziecko
(3)
Nauczanie - efektywność
(3)
Uczenie się - metody
(3)
Efektywność nauczania
(2)
Innowacje
(2)
Kształcenie
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Nauczyciele
(2)
Niepowodzenia szkolne
(2)
Szkolnictwo
(2)
Uczenie się - psychologia
(2)
Czytanie
(1)
Czytanie - nauczanie - efektywność
(1)
Czytanie - nauczanie - metody
(1)
Czytelnictwo dziecięce - badanie
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Drama (pedagog.)
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko - psychologia - zagadnienia
(1)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Dziecko z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Dziecko zdolne - psychologia
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Interakcja wychowawcza
(1)
Interakcje społeczne - szkolnictwo
(1)
Język angielski - nauczanie - metody
(1)
Język angielski - nauczanie - metody aktywizujące
(1)
Języki
(1)
Języki - nauczanie - badanie - metody
(1)
Języki - nauczanie - efektywność
(1)
Języki - nauczanie - efektywność - podręcznik akademicki
(1)
Języki - nauczanie - psychologia - podręcznik akademicki
(1)
Klasa szkolna (socjol.)
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Matematyka
(1)
Mindfulness
(1)
Mnemotechnika
(1)
Mnemotechnika - ćwiczenia i zadania
(1)
Myślenie
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczanie - efektywność - Polska
(1)
Nauczanie - metody
(1)
Nauczanie początkowe - efektywność
(1)
Nauczanie początkowe - efektywność - metody
(1)
Nauczanie początkowe - organizacja
(1)
Nauczanie początkowe - ćwiczenia i zadania
(1)
Nauczyciele - a uczniowie
(1)
Nauczyciele - a uczniowie - Polska
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Neurobiologia
(1)
Oceny szkolne
(1)
Oświata dorosłych
(1)
Pamięć
(1)
Pamięć - psychologia
(1)
Pamięć - psychologia - badanie
(1)
Pedagogika
(1)
Pisanie
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Rodzice
(1)
Stres
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Szkolnictwo - socjologia - Polska
(1)
Sztuka
(1)
Uczenie się - efektywność - badanie
(1)
Uczenie się - efektywność - metody
(1)
Uczenie się - efektywność - podręcznik akademicki
(1)
Uczenie się - organizacja
(1)
Uczenie się - psychologia - badanie
(1)
Uczenie się - teoria
(1)
Uczenie się - zagadnienia
(1)
Uczniowie
(1)
Uczniowie - wychowanie
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Umysł
(1)
Uwaga (psychol.) - ćwiczenia i zadania
(1)
Walker, Timothy D.
(1)
Współdziałanie
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zdolności
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Finlandia
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Psychologia
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 209-234.
Autor przyjrzał się szesnastu powszechnie podzielanym przekonaniom na temat nabywania wiedzy. By jednoznacznie rozstrzygnąć o ich naukowej wartości, zebrał imponującą liczbę danych z literatury naukowej i dokonał ich wnikliwej oraz krytycznej analizy. Rozprawiając się z silnie ugruntowaną wiedzą potoczną, Autor pokazuje jednocześnie, jak zachować krytycyzm wobec naukowych i pseudonaukowych doniesień.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67179 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Bibliografia na stronie [79].
Dzięki narzędziom zaprezentowanym w tej książce będziesz szybciej przyswajać wiedzę. Nasz kurs w postaci pięciu lekcji pokaże Ci, jak używać całego mózgu, i obudzi do pracy jego prawą półkulę odpowiedzialną za abstrakcyjne myślenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53299 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Wychowawcy)
Bibliogr. s. [126]-127 i przy rozdz.
Jak nauczyć dzieci samodzielnego uczenia się? Jak pobudzić je do myślenia i poczucia odpowiedzialności za własne postępowanie? Jak sprawić, by zaczęły one wykorzystywać techniki samodoskonalenia? Na wszystkie te pytania szczegółowo odpowiadają autorzy książki, podkreślając fakt, iż podstawą samodzielnej nauki i przyszłego powodzenia w pracy zawodowej i codziennym życiu jest zdrowe poczucie własnej skuteczności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52492 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; no 3620)
Bibliogr. przy art.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62432 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Publikacja, w której autorzy dzielą się popartym wieloletnią praktyką doświadczeniem i wiedzą na temat stosowania uważności (mindfulness) w edukacji oraz wdrażania jej m.in. na uczelniach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66290 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i studia. Uniwersytet Szczeciński ; ISSN 0860-2751 ; T. (DCCIV) 630)
Bibliogr. s. [203]-217.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48837 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54652 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63834 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46025 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 245-272.
Bibliografia tematyczna (opracowała Bernadeta Golus) na stronach 273-295.
Książka stanowi systematyczne przedstawienie różnych sposobów rozumienia procesów uczenia się w rodzinie i próbę odpowiedzi na pytanie o zadania edukacujne jakie ma rodzina w kontekście procesów uczenia się przez całe życie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66478 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63496 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61088 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56711 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka SI)
Bibliografia na stronach 355-376. Indeks.
W książce przedstawiono klasyczną teorię A. Jean Ayres, według której dezorganizacja integracji sensorycznej stanowi przyczynę trudności w nauce. Terapia tych zaburzeń kładąca nacisk na integrację sensoryczną to szczególna strategia - nie skupia się bowiem na nauce konkretnych umiejętności, takich jak dopasowywanie bodźców wzrokowych, zpamiętywanie sekwencji dźwięków, rysowanie linii czy też opanowywanie podstaw programowych. Jej celem jest rozwijanie mózgu w taki sposób, by był on w stanie nauczyć się samodzielnego radzenia sobie z zadaniami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66666 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52671 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48003 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nowe Ścieżki Edukacji)
Neurobiolog, lekarz i psychiatra Joachim Bauer dowodzi, że młody człowiek jest w stanie w pełni rozwinąć swój potencjał tylko wówczas, gdy dorasta w sprzyjającym otoczeniu. Ironia współczesnego systemu edukacji polega na tym, że powstał on na długo zanim zaczęliśmy badać możliwości i ograniczenia ludzkiego mózgu. Aby stworzyć nową, efektywną szkołę musimy oprzeć się na aktualnych odkryciach naukowych i zaakceptować fakt, że relacje między uczniem a nauczycielem oraz przyjazne środowisko szkolne, są podstawą dobrze funkcjonującej edukacji. W dążeniu do tego celu niezbędna jest współpraca nauczycieli, uczniów oraz rodziców, która pozwoli na zwiększenie poczucia sprawczości i motywacji do twórczego działania każdej ze stron.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej