Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(178)
Forma i typ
Książki
(171)
Publikacje fachowe
(14)
Publikacje dydaktyczne
(13)
Poradniki i przewodniki
(11)
Audiobooki
(6)
Proza
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Poezja
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
E-booki
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Muzyka
(1)
Poradnik
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
dostępne
(187)
wypożyczone
(24)
tylko na miejscu
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
W11 (Ciołka 20)
(4)
W32 (Solidarności 90)
(12)
W51 (Bielskiego 3)
(6)
W73 (Żytnia 64)
(1)
W80 (Redutowa 48)
(1)
BD13 (Staszica 5a)
(20)
BD21 (Solidarności 90)
(7)
BD25 (Żytnia 64)
(11)
BD32 (Twarda 64)
(1)
BD36 (Redutowa 48)
(12)
BD46 (Chłodna 11)
(27)
Odolanka (Ordona 12F)
(10)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(99)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(2)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(2)
Autor
Bogdanowicz Marta (1943- )
(11)
Okuniewski Juliusz
(10)
Sawicka-Chrapkowicz Anna
(7)
Barańska Małgorzata
(6)
Częścik Józef (1955- )
(6)
Hinz Magdalena
(6)
Milewski Stanisław (1956- )
(6)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(6)
Tanajewska Alicja
(6)
Naprawa Renata
(5)
Częścik Anna
(4)
Gąsieniec Stefan
(4)
Kaczorowska-Bray Katarzyna
(4)
Attwood Tony (1952- )
(3)
Ayres Anna Jean (1920-1988)
(3)
Blok Beata
(3)
Brzeska Zofia
(3)
Deliński Cezariusz
(3)
Marszałek Małgorzata (pedagogika specjalna)
(3)
Mikita Anna
(3)
Pelc Maria (ilustracja)
(3)
Pisula Ewa
(3)
Półtorak Agata
(3)
Radtke-Michalewska Katarzyna
(3)
Tarkowski Zbigniew (1953- )
(3)
Banaszczyk Izabela
(2)
Brodowska Joanna
(2)
Błeszyński Jacek (1963- )
(2)
Chromik-Kovačs Joanna
(2)
Cieślik Elżbieta (tłumacz)
(2)
Grandin Temple (1947- )
(2)
Green Shannon
(2)
Greenberg Leslie S
(2)
Jaroszewski Karol
(2)
Kasprzyk Agnieszka (tłumacz)
(2)
Kiełpińska Iwona
(2)
Klaman Tomasz
(2)
Kołodziejska Dorota
(2)
Kranowitz Carol Stock
(2)
Krasowicz-Kupis Grażyna
(2)
Lica Aneta
(2)
Lica Zenon
(2)
Lillard Paula Polk (1931- )
(2)
Mach Cecylia
(2)
Masłowska Katarzyna
(2)
Melillo Robert
(2)
Okrzesik Dariusz
(2)
Pikiel Sylwia
(2)
Reid Gavin (1950- )
(2)
Stockinger Tomasz (1955- )
(2)
Szatkowska-Jaskuła Dorota
(2)
Szczepańska Krystyna (filologia polska)
(2)
Słupek Kazimierz
(2)
Wasylik Magda
(2)
Wegner-Jezierska Magdalena (1974- )
(2)
Zakrzewska Izabela
(2)
Żabiński Dawid
(2)
Andrews June
(1)
Aquilla Paula (1963- )
(1)
Baczała Ditta
(1)
Badorrek-Hinkelmann Anna
(1)
Baker Jed‏
(1)
Baranowska-Jojko Ewa
(1)
Barańska Małgorzata (pedagog)
(1)
Baron-Cohen Simon
(1)
Bartczak Ewa
(1)
Bednarczuk Beata (pedagogika)
(1)
Bereda-Rosołek Katarzyna
(1)
Bidzan Mariola
(1)
Bieleninik Łucja
(1)
Blotevogel Monica
(1)
Bobkowicz-Lewartowska Lucyna
(1)
Bochenek Emilia
(1)
Bogdanowicz Katarzyna
(1)
Borkowska Maria (medycyna)
(1)
Borowska-Kociemba Agnieszka
(1)
Borzobohata-Sawicka Maria
(1)
Burniewicz Józef (1946- )
(1)
Celińska-Nieckarz Sylwia
(1)
Councill Tracy
(1)
Danielewicz Dorota
(1)
Dawczak Beata
(1)
Dawczak Beata. Szkoła poprawnej wymowy (pol.)
(1)
De Haan Michelle (1969- )
(1)
Decker-Voigt Hans-Helmut
(1)
Delahooke Mona
(1)
Della Selva Patricia Coughlin (1954- )
(1)
Dmitruk Urszula
(1)
Domagała Aneta
(1)
Drzał Elwira
(1)
Dubin Nick
(1)
Duchniewicz Joanna
(1)
Duchniewicz Przemysław
(1)
Dudek Sandra
(1)
Dąbrowska Regina
(1)
Eide Brock (1962- )
(1)
Eide Fernette (1961- )
(1)
Elliott Gill
(1)
Evans Craig R
(1)
Fiedorowicz Michał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(34)
2010 - 2019
(106)
2000 - 2009
(37)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(37)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(175)
Język
polski
(167)
Odbiorca
Rodzice
(15)
Nauczyciele
(14)
Dzieci
(9)
6-8 lat
(8)
Szkoły podstawowe
(5)
Terapeuci zajęciowi
(5)
0-5 lat
(4)
Logopedzi
(4)
Psycholodzy
(4)
9-13 lat
(3)
Pedagodzy szkolni
(3)
Cudzoziemcy
(2)
Klasa 1.
(2)
Klasa 2.
(2)
Klasa 3.
(2)
Lekarze
(2)
Osoby w wieku starszym
(2)
Pedagodzy
(2)
Pedagodzy specjalni
(2)
Chorzy
(1)
Neurolodzy
(1)
Opiekunowie małych dzieci
(1)
Przedszkola
(1)
Psycholodzy szkolni
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Szkoły średnie
(1)
Wychowawcy małych dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(6)
Temat
Dziecko
(26)
Mowa
(15)
Dziecko autystyczne
(13)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(12)
Logopedia
(10)
Autyzm
(9)
Gry i zabawy ruchowe
(8)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(8)
Wychowanie w rodzinie
(7)
Dzieci
(6)
Spostrzeganie
(5)
Uczucia
(5)
Zespół Aspergera
(5)
Czytanie
(4)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(4)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(4)
Integracja sensoryczna
(4)
Język polski
(4)
Kompetencje emocjonalne
(4)
Kompetencje komunikacyjne
(4)
Nauczanie początkowe
(4)
Psychoterapia
(4)
Uczenie się
(4)
Arteterapia
(3)
Biblioterapia
(3)
Diagnoza pedagogiczna
(3)
Dysleksja i dysgrafia
(3)
Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej
(3)
Kompetencje społeczne
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Myślenie
(3)
Nauczanie
(3)
Neuropsychologia
(3)
Osoby z zespołem Aspergera
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Rozwój psychospołeczny
(3)
Sprawność motoryczna
(3)
Terapia psychodynamiczna
(3)
Terapia zajęciowa
(3)
Trening umysłu
(3)
Zmysły
(3)
Afazja
(2)
Bajkoterapia
(2)
Diagnoza
(2)
Dojrzałość szkolna
(2)
Dysleksja i dysgrafia - badanie - metody
(2)
Dysleksja i dysgrafia - zapobieganie
(2)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo - wychowanie
(2)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Dziecko z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego
(2)
Dziecko z zespołem Aspergera
(2)
Gimnastyka lecznicza
(2)
Grandin, Temple (1947- )
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Język polski jako obcy
(2)
Leczenie
(2)
Metoda Montessori
(2)
Metoda Sherborne
(2)
Mowa niewyraźna
(2)
Młodzież
(2)
Młodzież niepełnosprawna umysłowo
(2)
Niemowlę
(2)
Niepełnosprawni umysłowo
(2)
Osoby w wieku starszym
(2)
Osoby z autyzmem
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Pisanie
(2)
Pisanie - korekcja - metody
(2)
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
(2)
Poznanie
(2)
Programy nauczania dla szkół podstawowych specjalnych
(2)
Psycholingwistyka
(2)
Psychologia rozwojowa
(2)
Psychoterapia krótkoterminowa
(2)
Rozwój emocjonalny
(2)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(2)
Stres zawodowy
(2)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(2)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
Wychowanie
(2)
Zaburzenia integracji sensorycznej
(2)
Zaburzenia poznawcze
(2)
Zaburzenia ze spektrum autyzmu (ASD)
(2)
Zachowanie
(2)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(2)
Zdrowie psychiczne
(2)
Zespół ADHD
(2)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Adaptacja społeczna
(1)
Afazja - diagnostyka
(1)
Afazja - leczenie
(1)
Archetyp (psychologia)
(1)
Asertywność
(1)
Autystycy
(1)
Autyzm - diagnostyka - pediatria
(1)
Behawioryzm
(1)
Choreoterapia
(1)
Choroba Alzheimera
(1)
Chorzy przewlekle
(1)
Chorzy w rodzinie - psychologia
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1939-
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Niemcy
(1)
ZSRR
(1)
Gatunek
Poradnik
(19)
Ćwiczenia i zadania
(8)
Opracowanie
(7)
Poradniki
(7)
Dokumenty dźwiękowe
(6)
Piosenka dziecięca polska
(6)
Scenariusz zajęć
(5)
Opowiadanie dziecięce polskie
(4)
Melodia z tekstem podłożonym
(3)
Opowiadania i nowele
(3)
Audiobooki
(2)
Gry i zabawy ruchowe
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Poezja dziecięca polska
(2)
Wiersze
(2)
Wydawnictwa dla dzieci
(2)
Antologia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Elementarze
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Książki mówione
(1)
Legendy i podania
(1)
Literatura dziecięca polska
(1)
Pieśń i piosenka
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Publicystyka
(1)
Rymowanki
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Zagadki polskie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(27)
Psychologia
(21)
Medycyna i zdrowie
(6)
Językoznawstwo
(3)
178 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61020 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja stanowi cenną pomoc wspomagającą naukę czytania. Wspiera ten proces i może być wykorzystywana zarówno samodzielnie, jak również z każdym zestawem podręczników dla uczniów klasy 1. W książce zastosowano kolejność wprowadzania liter zgodnie z zasadą stopniowania trudności. Dwuznaki, trójznaki oraz głoski zapisywane w dwojaki sposób występują tak jak w elementarzu, czyli po zapoznaniu uczniów ze wszystkimi literami, które pisze się zgodnie z zasadą fonetyczną. Przy analizie i syntezie wprowadzono również sylabę jako ogniwo pośrednie między wyrazem a głoską, które ma za zadanie rozszerzenie tak zwanego pola czytania. Teksty do czytania zawierają nowo poznaną literę oraz litery wprowadzone wcześniej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64170 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie 100.
Publikacja skupia się wokół problemu niemówienia u dzieci. Rodzice korzystający z porad wielu specjalistów doświadczają często szumu informacyjnego. Autor stara się ułatwić im uporządkowanie wiedzy i podejmowanie właściwych decyzji. Omówione zostały potencjalne przyczyny niemowienia (opóźniony rozwój mowy, niepełnosprawnośc intelekturalna, autyzm, głuchota i niedosłyszenie, mózgowe porażenie, afazja, mutyzm i inne), a także metody diagnozy i interwencji. Publikacja adresowana zarówno do rodziców, jak i specjalistów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66889 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64682 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka SI)
Indeks.
Książka ta oferuje ponad 90 łatwych ćwiczeń i zabaw, które rozwijają wszystkie 8 zmysłów u dzieci. Autorka podkreśla, że stymulowanie układu sensorycznego jest kluczowe dla pełnego rozwoju dziecka, pomagając mu w radzeniu sobie z emocjami, nawiązywaniu przyjaźni, wyrażaniu potrzeb oraz zdobywaniu nowych umiejętności. Zabawa sensoryczna jest niezwykle ważna i warto ją pielęgnować.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 612 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 237-238.
Historyjki społeczne są uznawane za jedną z najskuteczniejszych metod nauczania dzieci z autyzmem zagadnień dotyczących funkcjonowania społecznego. Autorka w swoich historyjkach społecznych - opracowanych dla jej syna i innych młodszych dzieci - opisuje tę problematyke przystępnie i błyskotliwie, ukazując ją z perspektywy dziecięcej. Od nauki podstawowych umiejętności społecznych, takich jak słuchanie, cierpliwe oczekiwanie i dzielenie się, aż po radzenie sobie z lękami, książka ta wskazuje, w jaki sposób stworzyć spójny zestaw historyjek, które dziecko zrozumie i do których będzie mogło się odnosić w miarę dorastania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66697 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Logopedia XXI Wieku)
Bibliografia na stronach 662-747. Indeks.
Publikacja omawia zagadnienia związane z gerontologopedią, czyli tworzącą sie subdyscypliną z pogranicza logopedii i gerontologii, która zajmuje się procesami komunikowania się słownego osób starszych, wyjaśnia rozwojowe zmiany związane z jakością realizowanych funkcji komunikacyjnych oraz wskazuje drogi postępowania diagnostycznego zjawisk patologii mowy i języka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66662 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63653 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59955 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 224-235.
Książka adresowana do nauczycieli akademickich, studentów polonistyki i pedagogiki oraz edukacji wczesnoszkolnej. Jej przedmiotem jest funkcjonowanie dziecka w świecie kultury. Omawia teksty adresowane do dziecka, interpretację pośredniczącą w odbiorze tych tekstów oraz odbiorem czytelniczym uwarunkowanym uprzednimi doświadczeniami kulturowymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59203 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Scenariusze zajęć wspierających rozwój kompetencji emocjonalnych i społecznych młodzieży w szkole ponadpodstawowej to 50 ćwiczeń zebranych w 9 obszarach tematycznych: Integracja międzyosobowa – propozycje ćwiczeń integrujących klasę szkolną. Emocjonalność człowieka – pośród ćwiczeń do wykonania uczniowie znajdą zarówno trening relaksacji, jak i zadania ułatwiające walkę ze stresem. Komunikacja interpersonalna – pośród narzędzi komunikacyjnych uczniowie nauczą się korzystać z komunikatów JA, poznają podstawy aktywnego słuchania oraz dokonają analizy komunikatów pozawerbalnych służących budowaniu relacji. Asertywność – stanowcze, ale łagodne i bezpośrednie wyrażanie swoich opinii, obrona własnych praw w relacjach z innymi oraz umiejętność stawiania granic i reagowania na krytykę to tylko niektóre fragmenty mapy asertywności, z którą będą pracować uczniowie. Konflikt i metody jego rozwiązywania – w tej części scenariuszy uczniowie zapoznają się z podstawowymi metodami rozwiązywania konfliktów oraz stosowaniem różnych typów argumentacji. Mentalizacja – to z kolei zbiór przeznaczony do ćwiczenia umiejętności rozumienia perspektywy innych osób. Organizacja czasu – scenariusze pokazujące, jak nauczyć młodzież przejmować odpowiedzialność za swoje wybory, dystrybucję czasu, planowanie i osiąganie zamierzonych celów. Zdrowie psychiczne – scenariusze powstałe z przekonania, że podstawowa wiedza o życiu psychicznym, symptomach zaburzeń, drogach poszukiwania pomocy w kryzysie jest niezbędna każdemu nastolatkowi. Rozwój osobisty – zadania zaproponowane w scenariuszach mają na celu uświadomić, że osobowość młodego człowieka będąca w procesie kształtowania się może i powinna ulegać świadomym, celowym zmianom, aby osiągać kształt pożądany przez nich samych. Scenariusze zostały przygotowane są z myślą o pracy z młodzieżą zarówno podczas lekcji wychowawczych, jak i specjalnie planowanych warsztatów lub treningów. [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76935 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera program lekcji wychowawczych dla uczniów szkoły podstawowej na wszystkich poziomach klas. Celem proponowanych zajęć jest poszerzenie kompetencji emocjonalnych i komunikacyjnych dzieci oraz młodzieży. Umiejętności te mają bezpośredni wpływ na relacje pomiędzy uczniami, wzajemną tolerancję i akceptację. Każdy scenariusz zawiera informacje, jakie przybory i narzędzia potrzebne są do skutecznego przeprowadzenia lekcji. Nauczyciel otrzymuje gotowy opis treści do przekazania oraz tabele z podpowiedziami prawidłowych odpowiedzi. Załączone są także potrzebne karty pracy dla uczniów. Skrypty przygotowane są w taki sposób, aby przeprowadzenie lekcji z zakresu rozwoju kompetencji emocjonalnych i komunikacyjnych dzieci i młodzieży mógł przeprowadzić każdy nauczyciel, niezależnie od profilu swojego wykształcenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 201-211. Indeks.
Celem tej książki jest ukazanie koncepcji Sherborne jako ugruntowanego teoretycznie podejścia z zakresu ukierunkowanej na relacje pedagogiki ruchu oraz jego rozszerzenie. Oprócz przystępnego i wyczerpującego wprowadzenia publikacja zawiera konkretne wskazówki oraz dokładny opis aktywności i zabaw w odniesieniu do określonych elementów składowych koncepcji Weroniki Sherborne. Dzięki temu praktykujący pedagodzy oraz studenci mają możliwość zapoznania się z praktyczną stroną tej metody, przydatnej w pracy zarówno z dziećmi niepełnosprawnymi intelektualnie, z zaburzeniami ze spektrum autyzmu lub zaburzeniami zachowania, jak i z osobami, których rozwój przebiega prawidłowo. Korzystanie z książki ułatwia jej przejrzysta struktura oraz zdjęcia przedstawiające ćwiczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68312 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 242-[243].
Książka stanowi zbiór praktycznych, prostych i precyzyjnych porad, których potrzebuje rodzic dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Autorka krok po kroku podpowiada: jak bez zbędnych nacisków nauczyć dziecko korzystania z toalety, jak sprawić, żeby dziecko przesypiało całą noc w swoim łóżku, co zrobić, kiedy dziecko ma napad złości i zaczyna bić i gryźć, jak – bez kłótni – wprowadzić do jadłospisu dziecka nowe pokarmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 616 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
W ostatnich latach pojawiło się wiele badań na temat autyzmu i jego prawdopodobnych przyczyn oraz różnych interwencji terapeutycznych. Jednak rodzice, którzy dowiadują się o autyzmie dziecka, często mają problem, by odnaleźć się w ogromie wiedzy, i skarżą się, że trudno im dotrzeć do aktualnych i wiarygodnych źródeł informacji. Autorki książki rzeczowo odpowiadają na pytania, z którymi zetknęły się podczas wieloletniej pracy z osobami z autyzmem i ich rodzinami. W przystępny sposób omawiają diagnozę oraz zachowania, które mogą się pojawić na kolejnych etapach rozwojowych, a także przedstawiają najskuteczniejsze sposoby radzenia sobie z problemami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 616 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 616 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tradycyjne gry i zabawy świetlicowe / Piotr Winczewski. - Wydanie I. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2018. - 255, [1] strona ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 249-256.
Wykaz źródeł, z których pochodzą zrekonstruowane zabawy i gry na stronach 246-248.
W książce przypomniano 125 najatrakcyjniejszych gier i zabaw świetlicowych z lat 1821-1936. Jak łatwo ocenić, zdecydowanie przewyższają one walorami dydaktycznymi i wychowawczymi wiele z najpopularniejszych obecnie. Zbiorek adresowany jest przede wszystkim do nauczycieli zatrudnionych w świetlicach szkolnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66982 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Książka omawia najważniejsze i najbardziej aktualne zagadnienia dydaktyki specjalnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60359 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61196 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Lokomotywa Teatralna)
Hasło UKD: Teatr amatorski - dzieci ogólnie Literatura dziecięca
Książka zawiera serie przedstawień teatralnych. Adresowana jest do nauczycieli prowadzących koła teatralne, organizujących uroczystości szkolne i apele rocznicowe, a także pragnących w sposób atrakcyjny i niestereotypowy realizować program nauczania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 792 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej