Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(5)
Autor
Cyrson Edward Franciszek
(1)
Kopczyński Tomasz
(1)
Kowalik Helena
(1)
Krawiec Szymon
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Maślankiewicz Kazimierz (1902-1981)
(1)
Romanek Michał (1969- )
(1)
Walsh Mike
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Handel detaliczny
(1)
Kamienie szlachetne
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Menedżerowie
(1)
Nadużycie funkcji publicznej
(1)
Pomyłki sądowe
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przestępczość gospodarcza
(1)
Przywództwo
(1)
Sieć handlowa
(1)
Technologie mobilne
(1)
Żabka Polska
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63743 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 275-288.
Poradnik z zakresu kultury organizacyjnej i przywództwa, dotyczy realizacji programu inteligentnego lidera w czasach cyfrowej rewolucji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68945 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Polowanie : jak się w Polsce niszczy biznes / Helena Kowalik, Szymon Krawiec. - Warszawa : Wprost, 2023. - 397, [3] strony : ilustracje ; 22 cm.
Polscy przedsiębiorcy i menadżerowie, których biznes i kariery zostały zniszczone przez aparat państwa. Z piętnem przestępców trafili do aresztów, a następnie na ławę oskarżonych. Chociaż wielu z nich ostatecznie udowodniło swoją niewinność, to za błędy państwa zapłacili zszarganą reputacją, bankructwem, próbami samobójczymi. O powrocie do robienia biznesu w Polsce prawie nikt z nich już nie myśli. Po widowiskowym zatrzymaniu, postawieniu zarzutów i obszernej relacji w telewizji, rzadko kto tłumaczy Polakom, że nie znaleziono żadnych dowodów, że ktoś trafił do aresztu bez podstaw i siedzi w nim bezprawnie. Nie tłumaczy się już, że osobisty dramat właściciela firmy ciągnie za sobą tysiące mniejszych dramatów: pracowników, klientów, inwestorów. Przekaz o kolejnym zatrzymanym biznesmenie idzie w świat i przenosi się na najmniejszych przedsiębiorców. No bo jeżeli widzą w telewizji, że służby zakuwają w kajdanki najbogatszych z pierwszych stron gazet, to tym bardziej mogą zapukać do małych i średnich firm i pod byle pretekstem zniszczyć dorobek ich życia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76677 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kamienie szlachetne / Kazimierz Maślankiewicz. - Warszawa : WPL i S., 1960. - 307 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. - Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13274 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu / Grzegorz Mazurek. - Wydanie I. - Warszawa : WPWN, 2019. - 303, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 25 cm.
Bibliografia na stronach 255-254.
Książka ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67064 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej