Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(1)
Autor
Mazurek Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Technologie mobilne
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu / Grzegorz Mazurek. - Wydanie I. - Warszawa : WPWN, 2019. - 303, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 25 cm.
Bibliografia na stronach 255-254.
Książka ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67064 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej