Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(650)
Forma i typ
Książki
(158971)
Proza
(24706)
E-booki
(12244)
Czasopisma
(10573)
Audiobooki
(7898)
Gry i zabawki
(650)
Poezja
(5567)
Komiksy i książki obrazkowe
(5117)
Publikacje naukowe
(4562)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4391)
Poradniki i przewodniki
(3748)
Filmy i seriale
(3113)
Publikacje popularnonaukowe
(2722)
Publikacje dydaktyczne
(2267)
Publikacje fachowe
(1540)
Albumy i książki artystyczne
(388)
Dramat (rodzaj)
(331)
Muzyka
(222)
Publikacje informacyjne
(215)
Publikacje religijne
(117)
Urządzenia
(47)
Gry komputerowe
(37)
Mapy
(17)
Publikacje promocyjne
(7)
Książki
(5)
Rejestracje audio i wideo
(4)
Książka
(3)
Artykuły
(2)
Komiksy i powieści graficzne
(2)
Publikacja popularnonaukowa
(2)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(2)
Rysunki
(2)
Druki ulotne
(1)
Kaiążki
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Ksi᧺ki
(1)
Opis i dane dotyczące sprzętu zaczerpnięto z etykiety i płyty
(1)
Pliki i bazy danych
(1)
Poradnik
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Programy radiowe i telewizyjne
(1)
poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(405)
tylko na miejscu
(146)
wypożyczone
(127)
nieokreślona
(14)
Placówka
W14 (Młynarska 35a)
(1)
BD13 (Staszica 5a)
(529)
BD21 (Solidarności 90)
(3)
BD36 (Redutowa 48)
(3)
BD46 (Chłodna 11)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(6)
Czytelnia W11 (Ciołka 20)
(3)
Czytelnia W14 (Młynarska 35a)
(1)
Czytelnia BD13 (Staszica 5a)
(70)
Czytelnia BD36 (Redutowa 48)
(1)
Czytelnia Odolanka (Ordona 12F)
(33)
XIICzM (Solidarności 90)
(39)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(2)
Autor
Knizia Reiner
(14)
Madaj Karol
(14)
Szymanowicz Maciej (grafika)
(12)
Andreani Jean François
(11)
Benedetti Toussaint
(11)
Blanchot Denis
(11)
Cottereau Jacques
(11)
Gille-Naves Guillaume
(11)
Polouchine Igor
(11)
Bauza Antoine
(9)
Cathala Bruno
(9)
Larek Tomek
(9)
Roubira Jean-Luis
(9)
Wyatt Gary
(7)
Ginter Tomasz
(6)
Barbaud Jean (1955- )
(5)
Benvenuto Johan
(5)
Bourgoin Nicolas
(5)
Lalet Michel
(5)
Menzel Michael
(5)
Strzelecki Adam
(5)
Barillé Albert (1920-2009)
(4)
Cardouat Marie
(4)
Gamrot Magda
(4)
Henry Frédéric
(4)
Korzeniewski Przemysław
(4)
Lula Jarosław
(4)
Lévi Laurent
(4)
Malarczyk Agnieszka
(4)
Miłuński Filip
(4)
Peeters Raf
(4)
Quilliams Chris
(4)
Socha Piotr (1966- )
(4)
Teuber Klaus
(4)
Zeimet Jacques
(4)
Zych Anna (pedagog)
(4)
Andersen Martin Nedergaard
(3)
Collette Xavier
(3)
Da Silva Maëva
(3)
Denoual Thierry
(3)
Deschamps Christine
(3)
Escapa Stéphane
(3)
Fraga Roberto
(3)
Fructus Nicolas
(3)
Homes Karl
(3)
Jezierski Sławomir
(3)
Kajdana Sylwia
(3)
Kalicki Klemens
(3)
Kordowski Bartłomiej
(3)
Kwasek Antonina
(3)
Leacock Matt
(3)
Marly Hervé
(3)
Matthäus Doris
(3)
Minor Marcin
(3)
Moon Alan R
(3)
Nawrocka Ewa (ilustrator)
(3)
Naïade
(3)
Neubauer Nicolas
(3)
Obert Walter
(3)
Pallières Philippe des
(3)
Pogorzelska Julia
(3)
Rejchtman Grzegorz
(3)
Rüttinger Johann
(3)
Sobich-Kamińska Anna
(3)
Stachyra Michał
(3)
Stephan Claus
(3)
Szoblik Dorota
(3)
Teubner Marco
(3)
Vogt Rolf
(3)
Vuarchex Thomas
(3)
Wagenfeld Bernd
(3)
Walczak Agnieszka
(3)
Wełnicki Marcin (1984- )
(3)
Wrede Klaus-Jürgen
(3)
Zawistowski Andrzej (1973- )
(3)
Żenczykowski Jarosław
(3)
Allers Jeffrey D
(2)
André Marc
(2)
Augustynowicz Pola
(2)
Basałyga Jarosław
(2)
Blum Ulrich
(2)
Bobrowski Hubert
(2)
Borsuk Karol (1905-1982)
(2)
Bouquet Cyril
(2)
Cabrero Domingo
(2)
Castelbajac Vaïnui de
(2)
Caumont Cédrick
(2)
Chevallier Charles
(2)
Chiacchiera Martino
(2)
Chrzanowska Agnieszka (tłumaczka)
(2)
Chvátil Vladimír (1971- )
(2)
Coimbra Miguel (1977- )
(2)
Cornett Günter
(2)
Cymuta Michał
(2)
Czuba Sławomir
(2)
Delval Julien
(2)
Derkacz Zbigniew
(2)
Dirscherl Wolfgang
(2)
Dutrait Vincent
(2)
Döbner Daniel
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(134)
2010 - 2019
(442)
2000 - 2009
(71)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(39)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(649)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(648)
angielski
(2)
Odbiorca
Dzieci
(279)
6-8 lat
(182)
9-13 lat
(126)
0-5 lat
(122)
14-17 lat
(38)
Młodzież
(27)
Dorośli
(7)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(2)
Literatura angielska
(1)
Temat
Gry planszowe
(372)
Przedmioty użytku codziennego
(4)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(4)
Wzrok
(4)
Zwierzęta
(4)
Figury geometryczne
(2)
Kuba Rozpruwacz
(2)
Boże Narodzenie
(1)
Broń jądrowa
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Czynności
(1)
Gracze komputerowi
(1)
Hakerzy
(1)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
Kampania wrześniowa (1939)
(1)
Klocki Lego
(1)
Lotnictwo wojskowe
(1)
Miasta małe
(1)
Okultyzm
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Sherlock Holmes (postać fikcyjna)
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Terroryści
(1)
Wojna
(1)
Wojna lotnicza
(1)
Śpiączka
(1)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(1)
Temat: czas
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Londyn (Wielka Brytania)
(2)
Salem (Stany Zjednoczone, Massachusetts)
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(262)
Książki dla małych dzieci
(8)
Książka zabawka
(6)
Układanki
(5)
Broszura
(3)
Gry paragrafowe
(3)
Opowiadania i nowele
(2)
Antologia
(1)
Gry i zabawy
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(10)
Hobby i czas wolny
(3)
650 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Drogi do niepodległości / Piotr Wiśnioch, Vojislav Radojičić. - Warszawa : Muzeum Historii Polski, © 2019. - 1 gra (5 kart rodziny, płytka państwa, 5 kart misji, 24 kart bohaterów, 91 kart wydarzeń, 3 płytki obszarów, 154 żetony, 1 kostka, przewodnik gracza) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 23x32x10 cm + instrukcja (19, [1] strona : ilustracje ; 25 cm).
12+
GRA PLANSZOWA. Głównym celem gry jest realizacja jednej z pięciu misji ustrojowych niepodległego kraju. Gracze dążą do tego, by ich działania ukształtowały państwo jak najbardziej zbliżone do założeń misji. W trakcie gry wcielają się w członków rodzin żyjących pod zaborami. Do celu prowadzą ich różne drogi. Na kolejnych etapach rozgrywki to gracze podejmują decyzje, w jakich wydarzeniach biorą udział, szukają sprzymierzeńców, korzystają z pomocy bohaterów. Na planszy walka toczy się w trzech zaborach i na emigracji. Uczestnik gry może się zaangażować w działania o charakterze politycznym, militarnym i społeczno – ekonomicznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kroniki zamku Avel / autor gry Przemek Wojtkowiak ; ilustracje Bartłomiej Kordowski ; instrukcja Janek Sielicki. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (15 kafli planszy, tor księżyca, żeton astrolabium, 3 znaczniki murów, 1 żeton herbu Avelu, 27 żetonów monet, 3 żetony księżycowych pieczęci, 3 żetony pułapek, 4 planszetki bohaterów, 8 kości bohaterów, 1 tarcza wytrzymałości Monstrum, 25 żetonów ekwipunku, 30 żetonów potworów, bloczek z ilustracjami bohaterów, 4 pionki kraterów, 1 almanach, dwustronna mapa gwiazd, pomoc gracza, 5 kości potworów, 10 znaczników obrażeń, 4 żetony akcji, 20 znaczników wytrzymałości, 4 żtony akcji, 12 znacznikó wykorzytania ekwipunku, worek na ekwipunek) : karton, tektura, papier, plastik, drewno, bawełna, kolor ; w pudełku 28x28x8 cm + instrukcja (20 stron : ilustracje ; 25 cm).
8+.
GRA PLANSZOWA. oparta na współpracy gra planszowa dla całej rodziny, w której wcielamy się w bohaterów i bohaterki odpowiedzialnych za uratowanie magicznej krainy. Podczas rozgrywki stworzymy własne postacie o unikalnych imionach i specjalnym ekwipunku, a następnie będziemy eksplorować świat, poruszając się po modułowej planszy. W czasie podróży napotkamy wiele niebezpieczeństw, z którymi będzie trzeba walczyć, a każde zwycięstwo przyniesie nam określoną nagrodę: nową broń, zbroję, eliksiry i złoto. Zgromadzone dobra pozwolą nam przygotować się do finałowego starcia z Monstrum, które zagraża królestwu Avel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kroniki zamku Avel / autor gry Przemek Wojtkowiak ; ilustracje Bartłomiej Kordowski ; instrukcja Janek Sielicki. - Gdańsk : Rebel, [2022]. - 1 gra (15 kafli planszy, tor księżyca, żeton astrolabium, 3 znaczniki murów, 1 żeton herbu Avelu, 27 żetonów monet, 3 żetony księżycowych pieczęci, 3 żetony pułapek, 4 planszetki bohaterów, 8 kości bohaterów, 1 tarcza wytrzymałości Monstrum, 25 żetonów ekwipunku, 30 żetonów potworów, bloczek z ilustracjami bohaterów, 4 pionki kraterów, 1 almanach, dwustronna mapa gwiazd, pomoc gracza, 5 kości potworów, 10 znaczników obrażeń, 4 żetony akcji, 20 znaczników wytrzymałości, 4 żtony akcji, 12 znacznikó wykorzytania ekwipunku, worek na ekwipunek) : karton, tektura, papier, plastik, drewno, bawełna, kolor ; w pudełku 28x28x8 cm + instrukcja (20 stron : ilustracje ; 25 cm).
Wiek: 8+.
GRA PLANSZOWA. oparta na współpracy gra planszowa dla całej rodziny, w której wcielamy się w bohaterów i bohaterki odpowiedzialnych za uratowanie magicznej krainy. Podczas rozgrywki stworzymy własne postacie o unikalnych imionach i specjalnym ekwipunku, a następnie będziemy eksplorować świat, poruszając się po modułowej planszy. W czasie podróży napotkamy wiele niebezpieczeństw, z którymi będzie trzeba walczyć, a każde zwycięstwo przyniesie nam określoną nagrodę: nową broń, zbroję, eliksiry i złoto. Zgromadzone dobra pozwolą nam przygotować się do finałowego starcia z Monstrum, które zagraża królestwu Avel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Najlepsza gra o kotach / Josh Wood ; tłumaczenie Arek Maj. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, © 2020. - 1 gra (102 karty gry, 1 znacznik kota, 13 kart przybłęd, żetony punktów zwycięstwa, 60 żetonów przysmaków, notes) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 24x14x5 cm + instrukcja ( 15 stron : ilustracje ; 20 cm).
Wiek: 8+.
GRA PLANSZOWA. Co łączyło Marię Antoninę i Ernesta Hemingwaya? Oboje uwielbiali koty. Dzięki tej grze będziecie mogli trafić do tego zacnego grona i sprawdzić, kto z was jest największym kociarzem. Najlepsza gra o kotach to przesympatyczna i znakomita gra, która zapewni wam dużo zabawy. Podczas rozgrywki będziecie dobierali ze stołu karty, zdobywając kocie zabawki, przysmaki i ubranka. Jednak przede wszystkim spotykać będziecie koty, którymi należy odpowiednio się zaopiekować. Musicie jednak pamiętać, że za każdego zaniedbanego futrzaka otrzymacie punkty minusowe, dlatego niczego nie może im zabraknąć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pierwsza gra : Miau! Hau! Kwa! / Łukasz Woźniak ; ilustracje Marzka Dobrowolska. - Warszawa : Story House Egmont, © 2022. - 1 gra (48 żetonów, drewniany znacznik pingwina) : karton, tektura, dewno, kolor ; w pudełku 20x20x5 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 19 cm).
(Akademia Mądrego Dziecka)
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Wiek: 2+.
GRA PLANSZOWA. Dwulatek dynamicznie rozwija się poznawczo, emocjonalnie i społecznie. To idealny moment na wprowadzenie pierwszych gier planszowych. Dostarczą one stymulacji w wielu aspektach rozwoju. W grze „Miau! Hau! Kwa!” dzieci poznają zwierzęta oraz uczą się, jakie wydają dźwięki. Dodatkowo ćwiczą spostrzegawczość, refleks i aparat mowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pirackie skarby / Łukasz Woźniak ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Egmont Polska, © 2014. - 1 gra (9 kafelków wyspy, 20 fragmentów mapy, 5 znaczników graczy) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 20x13x4 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 18 cm).
6+.
GRA PLANSZOWA. Gracze, korzystając z fragmentów mapy starają się jak najszybciej odnaleźć pirackie skarby ukryte na wyspie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Król i zabójcy / Łukasz Woźniak. - Kraków : Galakta, 2013. - 1 gra (23 pionki, 27 kart, 2 arkusze pomocy, 1 znacznik ran króla, 1 dwustronna plansza) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 21x26x7 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 24 cm).
Wiek: 10+.
GRA PLANSZOWA. Asymetryczna gra fantasy dla 2 osób oparta na strategii i blefie. Jeden gracz kontroluje złego króla i jego rycerzy, którzy wspólnie starają się dotrzeć do zamku przez tłum rozjuszonych mieszczan. Drugi prowadzi mieszkańców i – co ważniejsze – trzech ukrytych pośród nich skrytobójców, pragnących zabić władcę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wiedźmin : stary świat / Łukasz Woźniak. - [Gdańsk] : Rebel, © 2022. - 1 gra (1 plansza, 90 kart akcji, 28 kart eliksirów, 36 kart eksploatacji miast, 36 kart eksploatacji dzikich ostępów, 8 kart trofeów, 56 kart zdarzeń, 11 kart pomocy, 10 rzeźbionych kości, 35 żetonów złota, 1 żeton zamkniętej karczmy, 18 żetonów obszarów, 28 kart potworów, 28 żetonów potworów, 20 kart walki potworów, 5 planszetek wiedźmina, 5 figurek wiedźmina, 25 drewnianych znaczników, 5 żetonów reputacji, 5 drewnianych znaczników tarczy, 50 startowych kart akcji, 20 kart trofeów) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 31x30x10 cm + instrukcja (36 stron : ilustracje ; 29 cm).
Wiek: 16+.
GRA PLANSZOWA. Przygodowa gra planszowa, która zabiera graczy w podróż po fantastycznym świecie pełnym niebezpieczeństw, tajemnej magii, mrocznych sekretów i niezwykłych miejsc, które tylko czekają na odkrycie. Akcja gry toczy się w uwielbianym przez fanów uniwersum Wiedźmina, wiele lat przed wydarzeniami z sagi o Geralcie z Rivii, w czasach, gdy plaga potworów trawiła Kontynent. Przeciwdziałać jej byli zdolni tylko wiedźmini — profesjonalni zabójcy szkoleni do walki z istotami wrogimi ludziom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Carcassonne / Klaus-Jürgen Wrede ; ilustracje Doris Matthäus. - Praha : MindOK, © 2001. - 1 gra (72 żetony z motywami terenu, 40 pionków, plansza do liczenia pionków) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 28x19x7 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 27 cm).
8+
GRA PLANSZOWA. Carcassonne jest nie tylko miastem, ale także symbolem walki heretyków przeciwko średniowiecznej polityce religijnej. Jego twierdza zaliczana jest do najwspanialszych zabytków Europy. W trakcie układania żetonów powstaje powoli kraina z miastami, klasztorami, drogami i łąkami. W celu uzyskania większej ilości punktów gracze, przy pomocy swojej świty – rycerzy, chłopów, mnichów, rozbójników, poszerzają wpływy na kolejne terytoria.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Carcassonne : star wars / Klaus-Jürgen Wrede. - Kraków : Bard Centrum Gier, cop. 2016. - 1 gra (76 płytek, 3 czerwone kostki, 3 zielone kostki, 30 pionków, 5 kart postaci) : karton, tektura, plastik, drewno, kolor ; w pudełku 28x19x7 cm + instrukcja (24 s. : il. ; 27 cm).
7+
GRA PLANSZOWA. Dobrze znane zasady Carcassonne zostały odrobinę zmienione, aby dostosować rozgrywkę do świata gwiezdnych wojen. Gracz może stanąć po stronie Imperium lub Rebelii i włączyć się do walki o dominację w odległej galaktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Carcassonne Junior / Klaus-Jürgen Wrede, Marco Teubner ; ilustracje Marcel Gröber. - Kraków : Bard Centrum Gier, © 2020. - 1 gra (32 pionki, 36 płytek) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 28x20x8 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 26 cm).
4+
GRA PLANSZOWA. uproszczona wersja bestsellerowego "Carcassonne", dająca małym dzieciom okazję do doskonałej zabawy wraz z rodzicami. Podczas rozgrywki nie liczy się punktów, a zwycięzcą zostaje ten, kto jako pierwszy wystawi wszystkie pionki na pięknie ilustrowanej planszy. Co roku, 14 lipca, Francuzi obchodzą narodowe święto. W Carcassonne ludzie upamiętniają ten dzień wypuszczając owce, kury oraz krowy z zagród. Cały dzień dzieci z miasteczka świetnie się bawią, łapiąc zwierzęta i prowadząc je z powrotem do zagród przed zapadnięciem zmierzchu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Wiek: 8+.
Odkryj legendy o smokach z czterech stron świata. Aiden, młody i ciekawy świata smok, chce poznać swoje pochodzenie i zaprasza cię do wycieczki przez historię, by odkryć cztery fascynujące legendy o smokach z różnych krajów. W podróży dookoła świata spotykasz Jinlonga z Chin, Smoka Wawelskiego z Polski, Quetzalcoatla z Meksyku i Ayida-Weddo z Afryki Zachodniej. Historie o nich zostały opowiedziane przez lokalne autorki i opatrzone pięknymi ilustracjami, a do książki dołączono ponad 80 klocków LEGO, z których można zbudować Aidena.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
BrainBox : abc / Gary Wyatt. - Gdańsk : Rebel, © 2021. - 1 gra (55 kart, klepsydra, kostka) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 12x12x12 cm + instrukcja (1 karta : ilustracje ; 9 cm).
Autor
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
4+.
GRA PLANSZOWA. Seria wyjątkowych gier edukacyjnych, które będą wspierały rozwój Twoich dzieci lub podopiecznych na każdym etapie nauki. Wykorzystując dynamiczną i angażującą zabawę, gry z linii BrainBox pozwalają rozwijać wiedzę, a także wspierają trening pamięci i spostrzegawczości, czyli umiejętności kluczowych dla rozwoju. Każde pudełko to zestaw kart, które po jednej stronie mają obrazek (należy przyjrzeć mu się przez określony czas), a z drugiej zestaw pytań, sprawdzających nie tylko naszą pamięć, ale też wiedzę z zakresu danego przedmiotu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
BrainBox : dawno, dawno temu / Gary Wyatt. - Gdańsk : Rebel, © 2022. - 1 gra (55 kart, klepsydra, kostka) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 12x12x12 cm.
Autor
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
4+.
GRA PLANSZOWA. Seria wyjątkowych gier edukacyjnych, które będą wspierały rozwój Twoich dzieci lub podopiecznych na każdym etapie nauki. Wykorzystując dynamiczną i angażującą zabawę, gry z linii BrainBox pozwalają rozwijać wiedzę, a także wspierają trening pamięci i spostrzegawczości, czyli umiejętności kluczowych dla rozwoju. Każde pudełko to zestaw kart, które po jednej stronie mają obrazek (należy przyjrzeć mu się przez określony czas), a z drugiej zestaw pytań, sprawdzających nie tylko naszą pamięć, ale też wiedzę z zakresu danego przedmiotu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
BrainBox : dinozaury / Gary Wyatt. - Gdańsk : Rebel, © 2022. - 1 gra (55 kart, klepsydra, kostka) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 12x12x12 cm.
Autor
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
6+.
GRA PLANSZOWA. Seria wyjątkowych gier edukacyjnych, które będą wspierały rozwój Twoich dzieci lub podopiecznych na każdym etapie nauki. Wykorzystując dynamiczną i angażującą zabawę, gry z linii BrainBox pozwalają rozwijać wiedzę, a także wspierają trening pamięci i spostrzegawczości, czyli umiejętności kluczowych dla rozwoju. Każde pudełko to zestaw kart, które po jednej stronie mają obrazek (należy przyjrzeć mu się przez określony czas), a z drugiej zestaw pytań, sprawdzających nie tylko naszą pamięć, ale też wiedzę z zakresu danego przedmiotu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
BrainBox : matematyka plus / Gary Wyatt. - Gdańsk : Rebel, © 2020. - 1 gra (55 kart, klepsydra, kostka) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 12x12x12 cm + instrukcja (1 karta : ilustracje ; 9 cm).
Autor
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
9+.
GRA PLANSZOWA. Seria wyjątkowych gier edukacyjnych, które będą wspierały rozwój Twoich dzieci lub podopiecznych na każdym etapie nauki. Wykorzystując dynamiczną i angażującą zabawę, gry z linii BrainBox pozwalają rozwijać wiedzę, a także wspierają trening pamięci i spostrzegawczości, czyli umiejętności kluczowych dla rozwoju. Każde pudełko to zestaw kart, które po jednej stronie mają obrazek (należy przyjrzeć mu się przez określony czas), a z drugiej zestaw pytań, sprawdzających nie tylko naszą pamięć, ale też wiedzę z zakresu danego przedmiotu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
BrainBox : obrazki / Gary Wyatt. - Gdańsk : Rebel, © 2021. - 1 gra (55 kart, klepsydra, kostka) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 12x12x12 cm + instrukcja (1 karta : ilustracje ; 9 cm).
Autor
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
4+.
GRA PLANSZOWA. Seria wyjątkowych gier edukacyjnych, które będą wspierały rozwój Twoich dzieci lub podopiecznych na każdym etapie nauki. Wykorzystując dynamiczną i angażującą zabawę, gry z linii BrainBox pozwalają rozwijać wiedzę, a także wspierają trening pamięci i spostrzegawczości, czyli umiejętności kluczowych dla rozwoju. Każde pudełko to zestaw kart, które po jednej stronie mają obrazek (należy przyjrzeć mu się przez określony czas), a z drugiej zestaw pytań, sprawdzających nie tylko naszą pamięć, ale też wiedzę z zakresu danego przedmiotu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
BrainBox : przyroda / Gary Wyatt. - Gdańsk : Rebel, © 2021. - 1 gra (55 kart, klepsydra, kostka) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 12x12x12 cm + instrukcja (1 karta : ilustracje ; 9 cm).
Autor
Forma i typ
Gatunek
8+.
GRA PLANSZOWA. Seria wyjątkowych gier edukacyjnych, które będą wspierały rozwój Twoich dzieci lub podopiecznych na każdym etapie nauki. Wykorzystując dynamiczną i angażującą zabawę, gry z linii BrainBox pozwalają rozwijać wiedzę, a także wspierają trening pamięci i spostrzegawczości, czyli umiejętności kluczowych dla rozwoju. Każde pudełko to zestaw kart, które po jednej stronie mają obrazek (należy przyjrzeć mu się przez określony czas), a z drugiej zestaw pytań, sprawdzających nie tylko naszą pamięć, ale też wiedzę z zakresu danego przedmiotu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
BrainBox : świat / Gary Wyatt. - Gdańsk : Rebel, © 2021. - 1 gra (55 kart, klepsydra, kostka) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 12x12x12 cm + instrukcja (1 karta : ilustracje ; 9 cm).
Autor
Forma i typ
Gatunek
8+.
GRA PLANSZOWA. Seria wyjątkowych gier edukacyjnych, które będą wspierały rozwój Twoich dzieci lub podopiecznych na każdym etapie nauki. Wykorzystując dynamiczną i angażującą zabawę, gry z linii BrainBox pozwalają rozwijać wiedzę, a także wspierają trening pamięci i spostrzegawczości, czyli umiejętności kluczowych dla rozwoju. Każde pudełko to zestaw kart, które po jednej stronie mają obrazek (należy przyjrzeć mu się przez określony czas), a z drugiej zestaw pytań, sprawdzających nie tylko naszą pamięć, ale też wiedzę z zakresu danego przedmiotu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rój / John Yianni - Wydanie 11. - Konin : G3, 2023. - 1 gra (22 płytki, etui) : karton, tektura, plastik, poliester, kolor ; w pudełku 21x21x7 cm + instrukcja (1 karta : ilustracje ; 21 cm.).
Autor
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Wiek: 9+.
GRA PLANSZOWA. Rój jest logiczną grą dla 2 graczy w wieku od 9 lat. Celem gry jest otoczenie królowej przeciwnika. Każdy gracz ma 11 płytek przedstawiających 5 różnych owadów. Gracze wykonują swoje ruchy na zmianę. W swoim ruchu mogą albo dołożyć owada do roju, albo przesunąć jedną z wcześniej zagranych płytek. Każda płytka posiada unikalny sposób poruszenia (jak w szachach) naśladujący ruch przedstawionego na niej owada. Na przykład, konik polny jest jedynym owadem potrafiącym przeskakiwać inne płytki. Proste reguły i ogromna ilość dostępnych kombinacji sprawiają, że Rój jest prawdziwym wyzwaniem dla graczy ceniących sobie intelektualną rozrywkę. Gracze muszą wykazać się umiejętnościami strategicznego planowania, taktycznego myślenia i wyobraźni przestrzennej. Kluczem do zwycięstwa jest sprytne atakowanie królowej przeciwnika i pozostawienie wystarczających odwodów do obrony własnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Brak informacji o dostępności: sygn. GP (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej