Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(661)
Forma i typ
Książki
(158702)
Proza
(24993)
E-booki
(12285)
Czasopisma
(10716)
Audiobooki
(7908)
Gry i zabawki
(661)
Poezja
(5578)
Komiksy i książki obrazkowe
(5233)
Publikacje naukowe
(4642)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4465)
Poradniki i przewodniki
(3801)
Filmy i seriale
(3113)
Publikacje popularnonaukowe
(2766)
Publikacje dydaktyczne
(2327)
Publikacje fachowe
(1584)
Albumy i książki artystyczne
(389)
Dramat (rodzaj)
(333)
Muzyka
(222)
Publikacje informacyjne
(215)
Publikacje religijne
(118)
Urządzenia
(47)
Gry komputerowe
(37)
Mapy
(17)
Publikacje promocyjne
(7)
Książki
(5)
Rejestracje audio i wideo
(4)
Książka
(3)
Artykuły
(2)
Komiksy i powieści graficzne
(2)
Publikacja popularnonaukowa
(2)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(2)
Rysunki
(2)
Druki ulotne
(1)
Kaiążki
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Ksi᧺ki
(1)
Opis i dane dotyczące sprzętu zaczerpnięto z etykiety i płyty
(1)
Pliki i bazy danych
(1)
Poradnik
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Programy radiowe i telewizyjne
(1)
poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(406)
tylko na miejscu
(148)
wypożyczone
(124)
nieokreślona
(24)
Placówka
W14 (Młynarska 35a)
(1)
BD13 (Staszica 5a)
(536)
BD21 (Solidarności 90)
(3)
BD36 (Redutowa 48)
(3)
BD46 (Chłodna 11)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(6)
Czytelnia W11 (Ciołka 20)
(3)
Czytelnia W14 (Młynarska 35a)
(1)
Czytelnia BD13 (Staszica 5a)
(72)
Czytelnia BD36 (Redutowa 48)
(1)
Czytelnia Odolanka (Ordona 12F)
(33)
XIICzM (Solidarności 90)
(39)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(3)
Autor
Knizia Reiner
(14)
Madaj Karol
(14)
Szymanowicz Maciej (grafika)
(12)
Andreani Jean François
(11)
Benedetti Toussaint
(11)
Blanchot Denis
(11)
Cottereau Jacques
(11)
Gille-Naves Guillaume
(11)
Polouchine Igor
(11)
Cathala Bruno
(10)
Bauza Antoine
(9)
Larek Tomek
(9)
Roubira Jean-Luis
(9)
Wyatt Gary
(7)
Ginter Tomasz
(6)
Barbaud Jean (1955- )
(5)
Benvenuto Johan
(5)
Bourgoin Nicolas
(5)
Gamrot Magda
(5)
Lalet Michel
(5)
Menzel Michael
(5)
Peeters Raf
(5)
Strzelecki Adam
(5)
Barillé Albert (1920-2009)
(4)
Cardouat Marie
(4)
Henry Frédéric
(4)
Korzeniewski Przemysław
(4)
Lula Jarosław
(4)
Lévi Laurent
(4)
Malarczyk Agnieszka
(4)
Minor Marcin
(4)
Miłuński Filip
(4)
Pogorzelska Julia
(4)
Quilliams Chris
(4)
Socha Piotr (1966- )
(4)
Teuber Klaus
(4)
Zeimet Jacques
(4)
Zych Anna (pedagog)
(4)
Andersen Martin Nedergaard
(3)
André Marc
(3)
Collette Xavier
(3)
Da Silva Maëva
(3)
Denoual Thierry
(3)
Deschamps Christine
(3)
Escapa Stéphane
(3)
Fraga Roberto
(3)
Fructus Nicolas
(3)
Homes Karl
(3)
Jezierski Sławomir
(3)
Kajdana Sylwia
(3)
Kalicki Klemens
(3)
Kordowski Bartłomiej
(3)
Kwasek Antonina
(3)
Leacock Matt
(3)
Marly Hervé
(3)
Matthäus Doris
(3)
Moon Alan R
(3)
Nawrocka Ewa (ilustrator)
(3)
Naïade
(3)
Neubauer Nicolas
(3)
Obert Walter
(3)
Pallières Philippe des
(3)
Rejchtman Grzegorz
(3)
Rüttinger Johann
(3)
Sobich-Kamińska Anna
(3)
Stachyra Michał
(3)
Stephan Claus
(3)
Szoblik Dorota
(3)
Teubner Marco
(3)
Vogt Rolf
(3)
Vuarchex Thomas
(3)
Wagenfeld Bernd
(3)
Walczak Agnieszka
(3)
Wełnicki Marcin (1984- )
(3)
Wrede Klaus-Jürgen
(3)
Zawistowski Andrzej (1973- )
(3)
Żenczykowski Jarosław
(3)
Allers Jeffrey D
(2)
Augustynowicz Pola
(2)
Basałyga Jarosław
(2)
Blum Ulrich
(2)
Bobrowski Hubert
(2)
Borsuk Karol (1905-1982)
(2)
Bouquet Cyril
(2)
Burm Kris
(2)
Cabrero Domingo
(2)
Castelbajac Vaïnui de
(2)
Caumont Cédrick
(2)
Chevallier Charles
(2)
Chiacchiera Martino
(2)
Chrzanowska Agnieszka (tłumaczka)
(2)
Chvátil Vladimír (1971- )
(2)
Coimbra Miguel (1977- )
(2)
Cornett Günter
(2)
Cymuta Michał
(2)
Czuba Sławomir
(2)
Delval Julien
(2)
Derkacz Zbigniew
(2)
Dirscherl Wolfgang
(2)
Dutrait Vincent
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(144)
2010 - 2019
(442)
2000 - 2009
(72)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(50)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(660)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(658)
angielski
(3)
Odbiorca
Dzieci
(289)
6-8 lat
(189)
0-5 lat
(130)
9-13 lat
(129)
14-17 lat
(39)
Młodzież
(28)
Dorośli
(7)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(2)
Literatura angielska
(1)
Temat
Gry planszowe
(372)
Przedmioty użytku codziennego
(4)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(4)
Wzrok
(4)
Zwierzęta
(4)
Figury geometryczne
(2)
Kuba Rozpruwacz
(2)
Boże Narodzenie
(1)
Broń jądrowa
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Czynności
(1)
Gracze komputerowi
(1)
Hakerzy
(1)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
Kampania wrześniowa (1939)
(1)
Klocki Lego
(1)
Lotnictwo wojskowe
(1)
Miasta małe
(1)
Okultyzm
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Sherlock Holmes (postać fikcyjna)
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Terroryści
(1)
Wojna
(1)
Wojna lotnicza
(1)
Śpiączka
(1)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(1)
Temat: czas
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Londyn (Wielka Brytania)
(2)
Salem (Stany Zjednoczone, Massachusetts)
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(273)
Książki dla małych dzieci
(8)
Książka zabawka
(6)
Układanki
(5)
Broszura
(3)
Gry paragrafowe
(3)
Opowiadania i nowele
(2)
Antologia
(1)
Gry i zabawy
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(10)
Hobby i czas wolny
(3)
661 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Kolorowy kod / designer Kris Burm. - Kraków : Wydawnictwo IUVI, © 2008. - 1 gra (18 płytek, podstawka) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 24x25x6 cm + instrukcja (1 strona ; 12 cm) + broszura (120 stron : ilustracje ; 12 cm).
Autor
Forma i typ
Gatunek
Wiek: 5+.
GRA PLANSZOWA. Kreatywna gra logiczna, która w prosty i przyjemny sposób wprowadzi Twoje dziecko w świat kolorów, kształtów i obrazów. Każde za 100 zadań prezentuje obrazek, który dziecko, korzystając z półprzezroczystych płytek, musi ułożyć. Nie zawsze jest to proste! Dzięki narastającemu poziomowi trudności wyzwań, mały gracz poprzez zabawę rozwija swoją wyobraźnię, i w naturalny sposób kształtuje kreatywność. Dzięki temu, jak gra jest wydana, mali artyści mogą tworzyć z płytek własne figury i obrazy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zèrtz / Kris Burm. - Günzburg : Hutter Trade GmbH, cop. 2016. - 1 gra (6 białych kamieni, 8 szarych kamieni, 10 czarnych kamieni, 49 pierścieni, woreczek) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x8 cm + instrukcja (32 s. : il. ; 22 cm).
13+.
GRA PLANSZOWA. Gracze korzystają ze wspólnej puli kamieni w trzech kolorach. Ich celem jest przejęcie ich określonej kombinacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rytuał przebudzenia : escape tales / Jakub Caban, Bartosz Idzikowski, Matt Dembek. - Gliwice : Portal Games, © 2019. - 1 gra (122 karty zagadek, 9 kart zatracenia, 18 kart lokacji, story book, plansza, 18 żetonów akcji) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 27x19x7 cm + instrukcja (7 stron : ilustracje ; 26 cm) + storybook (19 stron : ilustracje ; 26 cm..
Wiek: 12+.
GRA PLANSZOWA. Gra karciana oparta na koncepcji escape room, jednak bez limitu czasowego na ukończenie rozgrywki. Gra skupia się na opowiadaniu historii, jej eksploracji oraz rozwiązywaniu zagadek. Decyzje, które podejmiecie w trakcie gry, wpłyną na to, które z zagadek staną wam na drodze, zmienią bieg historii i ukażą wam w finale jedno z dziewięciu możliwych zakończeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wirus! / D. Cabrero, C. López, S. Santisteban ; ilustracje David GJ. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko, © 2020. - 1 gra (68 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 15x11x6 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 43 cm).
8+.
GRA PLANSZOWA. W szpitalu w Leśnej Dziurze wybuchła panika, gdy laboranci odkryli, że pojemniki z próbkami są puste! Eksperymentalne hodowle wirusów rozprzestrzeniły się po całym budynku i teraz tylko Wy możecie je powstrzymać. Waszym zadaniem będzie stawienie czoła epidemii, rywalizowanie o to komu pierwszemu uda się zwalczyć wirusy i uratowanie świata przed pandemią.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wirus!. 2, Ewolucja / D. Cabrero, C. López, S. Santisteban ; ilustracje David GJ. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko, © 2020. - 1 gra (68 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 15x11x6 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 43 cm).
8+.
GRA PLANSZOWA. Tradycyjne metody leczenia okazały się nieskuteczne. Twoim kolejnym zadaniem będzie zatem opanowanie obecnej epidemii i powstrzymanie zmutowanych wirusów przed przedostaniem się do populacji. Wymieniaj karty z innymi graczami, wrzucaj wirusy do kwarantanny i koniecznie nie zapomnij ubrać kombinezonu ochronnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Burdigala / Bruno Cathala ; illustrations Maria-Paz Matthey. - Saint Clement de Rivere : Id&aL Editions, 2011. - 1 gra (1 plansza, 55 kart, 2 kostki, 30 budynków, 16 postaci, 24 żetony) : karton, tektura, plastik, drewno, kolor ; w pudełku 28x22x7 cm + instrukcja (28 stron : ilustracje ; 27 cm).
8+
GRA PLANSZOWA. Gra familijna, której akcja osadzona została w starożytnym rzymsko-celtyckim mieście. Gracze wspólnie rozbudowują miasto.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kingdomino / Bruno Cathala ; ilustracje Cyril Bouquet. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, © 2019. - 1 gra (4 płytki startowe, 48 płytek domina, 8 drewnianych znaczników króla, 4 trójwymiarowe zamki) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 28x19x7 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 26 cm).
8+.
GRA PLANSZOWA. Wciel się w rolę władcy i rozwiń najwspanialsze królestwo. Kingdomino to kolorowa gra dla całej rodziny, która bazuje na znanej wszystkim mechanice domino. Stwórz własne królestwo, powiększaj je o pola z koronami, które musisz ułożyć tak, aby przyniosły jak najwięcej punktów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kingdomino : prehistoria / Bruno Cathala ; ilustracje Cyril Bouquet. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, © 2022. - 1 gra (1 plansza jaskini, 4 płytki startowe, 4 chatki, 8 wodzów plemienia, 48 płytek domino, 22 żetony jaskiniowców, 4 żetony totemu, 49 znaczników zasobów, 10 żetonów ognia) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 27x21x7 cm + instrukcja (8 strony : ilustracje ; 23 cm).
8+.
GRA PLANSZOWA. Przenieście się w czasie do epoki kamienia. Podejmijcie wyzwanie i spróbujcie okiełznać ogień wulkanicznej lawy. Zapanujcie nad żywiołem, by rozniecić płomień. Zbierajcie cenne zasoby: ryby, krzemienie, grzyby i mamuty, by rekrutować nieustraszonych jaskiniowców, zdobywać trofea i poszerzać tereny łowieckie. Pamiętajcie, by nie igrać z ogniem – niekontrolowany może siać zniszczenie. Niech wasze plemiona rosną w siłę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kotostrofa! / Bruno Cathala, Matthieu Lanvin ; ilustracje Vaïnui de Castelbajac. - Gdańsk : Rebel, [2020]. - 1 gra (52 karty) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 10x10x4 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 16 cm).
Wiek: 8+.
GRA PLANSZOWA. Kotostrofa to prawdziwa gratka dla kociarzy, ale nie tylko - zabawne ilustracje, którymi jest opatrzona kruszą nawet najtwardsze serca. Jest to dynamiczna karcianka dla 3-5 graczy w wieku od 7 lat, w której naszym zadaniem będzie jak najszybsze pozbycie się kart z ręki. Nie jest to jednak takie proste - karty możemy odrzucać wyłącznie parami: według koloru lub cyfry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mr. Jack / Bruno Cathala, Ludovic Maublanc ; [ilustracje] Pierô. - Veyrier : Hurrican Edition, cop. 2013. - 1 gra (1 plansza, 8 pionków postaci, 8 kart postaci, 8 kart alibi, 10 żetonów, 1 pionek, 1 karta) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 28x22x7 cm + instrukcja (24 s. : il. ; 27 cm).
9+.
GRA PLANSZOWA. Asymetryczna gra dla dwóch graczy. Każdy z nich ma inne cele. Jeden wciela się w rolę Mr. Jacka, drugi Detektywa. Detektyw musi odkryć prawdziwą tożsamość zbrodniarza i go schwytać. Przeciwnik prowadzący postać Jacka musi zrobić wszystko, by opóźnić śledztwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Piraci : karaibska flota / Bruno Cathala, Bruno Faidutti ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Egmont Polska, © 2011. - 1 gra (45 kart statków, 15 kart specjalnych, 2 kostki, 5 pionków, 10 żetonów, 100 dukatów) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 22x22x5 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 20 cm).
8+.
GRA PLANSZOWA. Buduj swoją piracką flotę, korzystaj z usług legendarnego Czarnobrodego i strzeż się ataków olbrzymich krakenów. Siej postrach na morzu i zdobądź fortunę. Celem gry jest budowa pirackiej floty i gromadzenie zdobywanych przez nią dukatów. Wygra gracz, który zgromadzi ich najwięcej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zlot czarownic / Bruno Cathala & Serge Laget ; ilustracje Stéphane Pinsot & Ekhard Freytag. - Warszawa : Egmont Polska, [2006]. - 1 gra (26 sześciokątnych płytek, 6 figurek czarownic, żeton klątwy, 9 magicznych kostek, 54 magiczne karty, 27 kart czarnej magii) : karton, tektura, plastik, drewno, kolor ; w pudełku 22x18x8 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 20 cm).
8+
GRA PLANSZOWA. Gracze mają okazję przekonać się, co robią czarownice, gdy potajemnie spotykają się w ciemnym lesie. Zadaniem gracza jest zapamiętywanie zaklęć, wykonywanie akrobacji na miotle i zbieranie kart mafii. Wygrywa gracz, który jako pierwszy przekroczy linię mety.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na jagody! : moja pierwsza gra planszowa / ilustracje Chris Chatterton. - Gdynia : Trefl, cop. 2016. - 1 gra (1 plansza, 4 pionki, 1 kostka, 16 żetonów, 1 figurka królika ) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 29x29x7 cm + instrukcja (8 s. : il. ; 19 cm).
Dla dzieci 2,5-4.
GRA PLANSZOWA. Gra dla dzieci w wieku przedszkolnym. Wygrywa gracz, który jako pierwszy dotrze do domu królika z koszykiem pełnym jagód.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cappuccino : gra planszowa / autor gry Charles Chevallier. - Warszawa : Egmont Polska, © 2014. - 1 gra (64 kubeczki) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 23x34x6 cm + instrukcja (1 karta : ilustracje ; 21 cm).
8+
GRA PLANSZOWA. Gra ćwicząca strategiczne myślenie. Zadaniem gracza jest odpowiednie przemieszczanie swoich kubeczków w taki sposób, by pod koniec gry dysponować ich najwyższym stosem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wikingowie na pokład / autorzy Charles Chevallier, Catherine Dumas, Pascal Pelemans ; ilustracje Christine Deschamps, Maëva Da Silva, Tomek Larek. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, cop. 2017. - 1 gra (1 plansza, 24 fragmenty kadłubów, 8 dziobów, 7 ruf, 4 tarcze punktacji, 17 figurek wikingów, 16 żetonów zakładów, 15 żetonów towarów, 3 żetony wartości rynkowej) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x8 cm + instrukcja (8 s. : il. ; 29 cm).
8+.
GRA PLANSZOWA. Wikingowie szykują się do kolejnej kupieckiej wyprawy. Zadaniem gracza jest tak rozmieścić swoją załogę na planszy, aby przejąć kontrolę nad najlepiej zaopatrzonymi okrętami i zostać najbogatszym wodzem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Czytelnia Odolanka (Ordona 12F)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : atak na Londyn / Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, © 2018. - 1 gra (60 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 15x11x4 cm.
12+.
GRA PLANSZOWA. Atak na Londyn to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Tajny agent Jej Królewskiej Mości wybrał was - najlepszych detektywów Scotland Yardu - do wykonania ściśle tajnej misji najwyższej wagi. Nad Londynem zawisła straszliwa groźba. Musicie odnaleźć i zneutralizować źródło niebezpieczeństwa, zanim będzie za późno. Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają uwięzieni i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : podróż w czasie / Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, © 2018. - 1 gra (60 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 15x11x5 cm.
12+.
GRA PLANSZOWA. Doktor Thyme zaprasza was do swego laboratorium. Ten ekscentryczny naukowiec i jego badania nad czasem skrywają wielką tajemnicę. Spodziewacie się, że wyróżnienie, jakie was spotkało, będzie niezwykłym doświadczeniem. Okaże się jednak, że ta przygoda znacznie przerośnie wasze oczekiwania! Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Escape Quest ; #2)
Wiek: 12 lat+.
Escape Quest to seria książko-gier. Łączy w sobie elementy paragrafowej przygody z zadaniami typu „escape room”. Przeżyj niesamowitą przygodę, w której to ty jesteś głównym bohaterem. Podejmujesz decyzje, rozwiązujesz zadania i starasz się wydostać z różnych zastawionych na ciebie pułapek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Boarding / Daryl Chow ; ilustracje Roman Kucharski. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", © 2020. - 1 gra (96 kart, 150 znaczników pasażerów, 24 vouchery, żeton gracza rozpoczynającego, 4 plansze samolotów) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 28x19x7 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 19 cm).
10+.
GRA PLANSZOWA. Zapraszamy na pokład samolotu! Twoim celem jest rozmieszczenie pasażerów w samolocie. Zakochani chcą siedzieć obok siebie, dzieci muszą mieć obok siebie dorosłych, a inni liczą na miejsce przy oknie lub przejściu. Zdobędziesz punkty, jeśli uda ci się spełnić oczekiwania pasażerów. Uwaga! W razie potrzeby możesz wyprosić pasażera z samolotu. Za to jednak dostaniesz punkty ujemne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy / Vlaada Chvátil ; ilustracje Tomáš Kučerovský ; tłumaczenie Martyna Skowron. - Gdańsk : Rebel, © 2015. - 1 gra (16 kafelków agentów, 1 kafelek podwónego agenta, 7 kafelków niewinnych obsrwatorów, 1 kafelek zabójcy, 40 kart kluczy, 200 kart z kryptonimami, podstawka, klepsydra) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 23x17x6 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 21 cm.).
Wiek: 10+.
GRA PLANSZOWA. Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyślić się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga - jeden z kryptonimów należy do zabójcy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej