Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(651)
Forma i typ
Książki
(159029)
Proza
(24738)
E-booki
(12244)
Czasopisma
(10584)
Audiobooki
(7898)
Gry i zabawki
(651)
Poezja
(5568)
Komiksy i książki obrazkowe
(5127)
Publikacje naukowe
(4562)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4392)
Poradniki i przewodniki
(3754)
Filmy i seriale
(3113)
Publikacje popularnonaukowe
(2722)
Publikacje dydaktyczne
(2282)
Publikacje fachowe
(1540)
Albumy i książki artystyczne
(388)
Dramat (rodzaj)
(331)
Muzyka
(222)
Publikacje informacyjne
(215)
Publikacje religijne
(118)
Urządzenia
(47)
Gry komputerowe
(37)
Mapy
(17)
Publikacje promocyjne
(7)
Książki
(5)
Rejestracje audio i wideo
(4)
Książka
(3)
Artykuły
(2)
Komiksy i powieści graficzne
(2)
Publikacja popularnonaukowa
(2)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(2)
Rysunki
(2)
Druki ulotne
(1)
Kaiążki
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Ksi᧺ki
(1)
Opis i dane dotyczące sprzętu zaczerpnięto z etykiety i płyty
(1)
Pliki i bazy danych
(1)
Poradnik
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Programy radiowe i telewizyjne
(1)
poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(405)
tylko na miejscu
(146)
wypożyczone
(127)
nieokreślona
(15)
Placówka
W14 (Młynarska 35a)
(1)
BD13 (Staszica 5a)
(529)
BD21 (Solidarności 90)
(3)
BD36 (Redutowa 48)
(3)
BD46 (Chłodna 11)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(6)
Czytelnia W11 (Ciołka 20)
(3)
Czytelnia W14 (Młynarska 35a)
(1)
Czytelnia BD13 (Staszica 5a)
(70)
Czytelnia BD36 (Redutowa 48)
(1)
Czytelnia Odolanka (Ordona 12F)
(33)
XIICzM (Solidarności 90)
(39)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(3)
Autor
Knizia Reiner
(14)
Madaj Karol
(14)
Szymanowicz Maciej (grafika)
(12)
Andreani Jean François
(11)
Benedetti Toussaint
(11)
Blanchot Denis
(11)
Cottereau Jacques
(11)
Gille-Naves Guillaume
(11)
Polouchine Igor
(11)
Bauza Antoine
(9)
Cathala Bruno
(9)
Larek Tomek
(9)
Roubira Jean-Luis
(9)
Wyatt Gary
(7)
Ginter Tomasz
(6)
Barbaud Jean (1955- )
(5)
Benvenuto Johan
(5)
Bourgoin Nicolas
(5)
Lalet Michel
(5)
Menzel Michael
(5)
Strzelecki Adam
(5)
Barillé Albert (1920-2009)
(4)
Cardouat Marie
(4)
Gamrot Magda
(4)
Henry Frédéric
(4)
Korzeniewski Przemysław
(4)
Lula Jarosław
(4)
Lévi Laurent
(4)
Malarczyk Agnieszka
(4)
Miłuński Filip
(4)
Peeters Raf
(4)
Quilliams Chris
(4)
Socha Piotr (1966- )
(4)
Teuber Klaus
(4)
Zeimet Jacques
(4)
Zych Anna (pedagog)
(4)
Andersen Martin Nedergaard
(3)
Collette Xavier
(3)
Da Silva Maëva
(3)
Denoual Thierry
(3)
Deschamps Christine
(3)
Escapa Stéphane
(3)
Fraga Roberto
(3)
Fructus Nicolas
(3)
Homes Karl
(3)
Jezierski Sławomir
(3)
Kajdana Sylwia
(3)
Kalicki Klemens
(3)
Kordowski Bartłomiej
(3)
Kwasek Antonina
(3)
Leacock Matt
(3)
Marly Hervé
(3)
Matthäus Doris
(3)
Minor Marcin
(3)
Moon Alan R
(3)
Nawrocka Ewa (ilustrator)
(3)
Naïade
(3)
Neubauer Nicolas
(3)
Obert Walter
(3)
Pallières Philippe des
(3)
Pogorzelska Julia
(3)
Rejchtman Grzegorz
(3)
Rüttinger Johann
(3)
Sobich-Kamińska Anna
(3)
Stachyra Michał
(3)
Stephan Claus
(3)
Szoblik Dorota
(3)
Teubner Marco
(3)
Vogt Rolf
(3)
Vuarchex Thomas
(3)
Wagenfeld Bernd
(3)
Walczak Agnieszka
(3)
Wełnicki Marcin (1984- )
(3)
Wrede Klaus-Jürgen
(3)
Zawistowski Andrzej (1973- )
(3)
Żenczykowski Jarosław
(3)
Allers Jeffrey D
(2)
André Marc
(2)
Augustynowicz Pola
(2)
Basałyga Jarosław
(2)
Blum Ulrich
(2)
Bobrowski Hubert
(2)
Borsuk Karol (1905-1982)
(2)
Bouquet Cyril
(2)
Cabrero Domingo
(2)
Castelbajac Vaïnui de
(2)
Caumont Cédrick
(2)
Chevallier Charles
(2)
Chiacchiera Martino
(2)
Chrzanowska Agnieszka (tłumaczka)
(2)
Chvátil Vladimír (1971- )
(2)
Coimbra Miguel (1977- )
(2)
Cornett Günter
(2)
Cymuta Michał
(2)
Czuba Sławomir
(2)
Delval Julien
(2)
Derkacz Zbigniew
(2)
Dirscherl Wolfgang
(2)
Dutrait Vincent
(2)
Döbner Daniel
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(135)
2010 - 2019
(442)
2000 - 2009
(71)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(40)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(650)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(648)
angielski
(3)
Odbiorca
Dzieci
(280)
6-8 lat
(182)
9-13 lat
(127)
0-5 lat
(122)
14-17 lat
(38)
Młodzież
(27)
Dorośli
(7)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(2)
Literatura angielska
(1)
Temat
Gry planszowe
(372)
Przedmioty użytku codziennego
(4)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(4)
Wzrok
(4)
Zwierzęta
(4)
Figury geometryczne
(2)
Kuba Rozpruwacz
(2)
Boże Narodzenie
(1)
Broń jądrowa
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Czynności
(1)
Gracze komputerowi
(1)
Hakerzy
(1)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
Kampania wrześniowa (1939)
(1)
Klocki Lego
(1)
Lotnictwo wojskowe
(1)
Miasta małe
(1)
Okultyzm
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Sherlock Holmes (postać fikcyjna)
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Terroryści
(1)
Wojna
(1)
Wojna lotnicza
(1)
Śpiączka
(1)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(1)
Temat: czas
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Londyn (Wielka Brytania)
(2)
Salem (Stany Zjednoczone, Massachusetts)
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(263)
Książki dla małych dzieci
(8)
Książka zabawka
(6)
Układanki
(5)
Broszura
(3)
Gry paragrafowe
(3)
Opowiadania i nowele
(2)
Antologia
(1)
Gry i zabawy
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(10)
Hobby i czas wolny
(3)
651 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Tokaido / Antoine Bauza ; ilustracje Naïade ; tłumaczenie Agnieszka Chrzanowska. - [Gdańsk] : Rebel, © 2022. - 1 gra (1 plansza, 5 pionków podróżników, 5 znaczników punktów podróży, 5 żetonów w kolorach graczy, 50 monet, 10 kafelków podróżników, 12 kart gorących źródeł, 60 kart panoramy, 25 kart posiłków, 24 karty pamiątek, 14 kart spotkań, 7 kart osiągnięć) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 31x31x8 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 28 cm).
Wiek: 8+.
GRA PLANSZOWA. Witaj na legendarnej Drodze Wschodniego Morza - Tokaido, łączącej Tokio i Edo. Zrób pierwszy krok i rozpocznij niespieszną podróż po dawnej Japonii, w czasie której będziesz podziwiać wyjątkowe panoramy, zbierać cenne pamiątki, korzystać ze spokoju gorących źródeł i odkrywać kulinarne rozkosze. Bądź cierpliwy, delektuj się doznaniami i zbieraj doświadczenia, które zostaną z Tobą na zawsze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Goblinpiada / autor Mikhail Bazylevich ; ilustracje Konstantin Porubov, Grzegorz Molas. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, © 2016. - 1 gra (1 kafelek startu, 22 kafelki toru goblinów, 1 kafelek mety, 6 pionków goblinów, 1 pionek głazu, 1 znacznik szybkości głazu, 12 kości, 7 plastikowych podstawek na pionki) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 21x21x6 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 18 cm).
8+.
GRA PLANSZOWA. Trwa wielka olimpiada goblinów. Najważniejszą i najbardziej emocjonującą konkurencją jest ucieczka przed toczącym się Magicznym Głazem. Tłumy zielonoskórych kibiców szaleją na trybunach - kto zdąży uciec, a kto zostanie splaskaczony? Gracze rzucają naraz kostkami, a następnie łapią jak najszybciej dwie najbardziej potrzebne w danym momencie. Wyniki na kościach powinny odpowiadać tym jakie znajdują się na zajmowanym polu. Dzięki temu gobliny przemieszczają się w kierunku mety uciekając przed głazem lub wykorzystują specjalne właściwości poszczególnych pól, ułatwiając zadanie sobie lub utrudniając bieg przeciwnikom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Odolanka (Ordona 12F)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kiwi : leć, nielocie, leć! / Framk Bebenroth, Marco Teubner ; ilustracje Frank Bebenroth. - Warszawa : Egmont Polska, © 2016. - 1 gra (1 plansza, 1 podpórka pod planszę, 1 tekturowa kratka, 4 rampy z gumką, 40 żetonów) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 25x25x6 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 21 cm).
5+
GRA PLANSZOWA. Ptaki Kiwi chciałyby spędzić trochę czasu poza Nową Zelandią. Niestety mają jeden mały problem – są nielotami. Wpadły jednak na pewien pomysł – jeżeli wkroczą do skrzyń, w których przewozi się owoce, będą mogły dotrzeć do różnych zakątków świata. Zadaniem gracza jest pomóc nielotom dostać się do krzyn z owocami za pomocą specjalnych katapult.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Fun farm / Luca Bellini ; ilustracje Erika Signini ; tłumaczenie Maciej Głuszek. - Leszno : Plack Monk Michał Lisowski, [2016]. - 1 gra (6 zwierzaków, 24 karty, 2 kostki) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 26x26x8 cm + instrukcja (1 karta : ilustracje ; 23 cm).
6+
GRA PLANSZOWA. Zwierzaki uciekły z farmy. Zadaniem graczy jest sprowadzić je z powrotem, nim wpadną w tarapaty. Dynamiczna i zabawna gra dla osób o bystrym wzroku, czujnym umyśle i szybkich dłoniach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex : wyzwania / Johan Benvenuto i Nicolas Bourgoin. - Gdańsk : Rebel, © 2017. - 1 gra (90 kart, 6 układanek) : karton, tektura, plastik, drewno, kolor ; w pudełku 28x19x7 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 13 m).
6+.
GRA PLANSZOWA. Zabierz swój mózg na salę gimnastyczną i podejmij wyzwanie, jakim jest rozgrywka w Cortex! Ta szybka i wesoła gra pozwoli Ci wzmocnić pamięć, refleks i logiczne myślenie, jednocześnie dając masę frajdy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex : wyzwania / Johan Benvenuto i Nicolas Bourgoin ; ilustracje Sébastian Lopez. - Gdańsk : Rebel, © 2021. - 1 gra (90 kart, 6 układanek) : karton, tektura, plastik, drewno, kolor ; w pudełku 14x14x5 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 13 m).
8+.
GRA PLANSZOWA. Zabierz swój mózg na salę gimnastyczną i podejmij wyzwanie, jakim jest rozgrywka w Cortex! Ta szybka i wesoła gra pozwoli Ci wzmocnić pamięć, refleks i logiczne myślenie, jednocześnie dając masę frajdy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex : wyzwania / Johan Benvenuto i Nicolas Bourgoin ; ilustracje Sébastian Lopez. - Gdańsk : Rebel, © 2021. - 1 gra (90 kart, 6 układanek) : karton, tektura, plastik, drewno, kolor ; w pudełku 14x14x5 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 13 m).
6+.
GRA PLANSZOWA. Zabierz swój mózg na salę gimnastyczną i podejmij wyzwanie, jakim jest rozgrywka w Cortex! Ta szybka i wesoła gra pozwoli Ci wzmocnić pamięć, refleks i logiczne myślenie, jednocześnie dając masę frajdy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex² : wyzwania / Johan Benvenuto, Nicolas Bourgoin & Olivier Mercier. - Gdańsk : Rebel, © 2021. - 1 gra (90 kart, 6 układanek,) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 14x14x5 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 13 cm).
6+.
GRA PLANSZOWA. Zabierz swój mózg na salę gimnastyczną i podejmij wyzwanie, jakim jest rozgrywka w Cortex². Ta szybka i wesoła gra pozwoli Ci wzmocnić pamięć, refleks i logiczne myślenie, jednocześnie dając masę frajdy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex² : wyzwania / Johan Benvenuto, Nicolas Bourgoin & Olivier Mercier. - Gdańsk : Rebel, © 2021. - 1 gra (90 kart, 6 układanek,) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 14x14x5 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 13 cm).
6+.
GRA PLANSZOWA. Zabierz swój mózg na salę gimnastyczną i podejmij wyzwanie, jakim jest rozgrywka w Cortex². Ta szybka i wesoła gra pozwoli Ci wzmocnić pamięć, refleks i logiczne myślenie, jednocześnie dając masę frajdy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wiek: 6+.
GRA PLANSZOWA. Gra karciana. W Dobble można grać na klika sposobów. W zasadach można znaleźć pięć mini-gier. Najpopularniejszą jest wersja, w której wszystkie karty rozdaje się graczom, a jedną z kart kładzie na środku stołu. Na dany sygnał gracze patrzą na pierwszą kartę z góry, którą trzymają w ręku i szukają wspólnego symbolu z kartą, która leży na stole. Symbol nazywają głośno i szybko kładą swoją kartę na stole, przykrywając starą kartę. Teraz każdy z graczy musi znaleźć wspólny symbol z nową kartą. Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się kart.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
6+
GRA PLANSZOWA. Gra karciana. Łączy kultowy świat magii i czarodziejstwa wraz z jedną z najpopularniejszych gier rodzinnych w Polsce. Gracze próbują dostrzec między dwiema kartami parę identycznych symboli; ten który znajdzie je pierwszy - zdobywa punkt! W tej wersji Dobble znajdziesz stylizowane wizerunki z kultowego świata wykreowanego przez J.K. Rowling: Harry'ego Pottera, Hermionę Granger, Rona Weasleya, a także różdżki, stworzenia, herby Hogwartu i wiele innych. Dasz radę odnaleźć je wszystkie?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
6+
GRA PLANSZOWA. Gra karciana. Kicia Kocia, bohaterka popularnych książek dla dzieci, wraz z przyjaciółmi zawitała do świata gier. Na co dzień uczą maluchy, jak zachowywać się w codziennych sytuacjach, a teraz będą wspierać je w ćwiczeniu spostrzegawczości i refleksu podczas szukania par identycznych symboli.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
4+
GRA PLANSZOWA. Gra karciana. Zabierz Elsę, Annę, Kristoffa, Olafa i Svena gdzie tylko zechcesz i baw się, szukając par w popularnej grze imprezowej! Podczas zabawy gracze będą doskonalili swoją spostrzegawczość i refleks w towarzystwie postaci znanych z Krainy Lodu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
4+
GRA PLANSZOWA. Gra karciana. Szukaj par wśród bohaterów Psiego Patrolu! Marshall, Rubble, Chase, Rocky, Zuma, Skye! Bohaterskie psiaki, które na co dzień dzielnie pomagają potrzebującym, zawitały na karty Dobble, by wspierać najmłodszych w ćwiczeniu refleksu i spostrzegawczości! Czy uda Ci się wypatrzyć parę identycznych bohaterów lub charakterystycznych przedmiotów zanim zrobią to przeciwnicy? Zadanie jest proste: spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Tylko nie zwątp, dwie dowolne karty zawsze łączy jeden wspólny obrazek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
8+
GRA PLANSZOWA. Gra karciana. Podstawowa zasada gry to znalezienie jak najszybciej symbolu, który łączy dwie karty. Symbol zawsze jest tylko jeden, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić, bo nie raz się zdarza, że nijak nie można go zauważyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
4+
GRA PLANSZOWA. Gra karciana. Podstawowa zasada gry to znalezienie jak najszybciej symbolu, który łączy dwie karty. Symbol zawsze jest tylko jeden, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić, bo nie raz się zdarza, że nijak nie można go zauważyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej