Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(274)
Forma i typ
Gry i zabawki
(273)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(162)
wypożyczone
(55)
tylko na miejscu
(45)
nieokreślona
(24)
Placówka
W14 (Młynarska 35a)
(1)
BD13 (Staszica 5a)
(232)
BD21 (Solidarności 90)
(1)
BD25 (Żytnia 64)
(1)
BD36 (Redutowa 48)
(4)
Czytelnia W14 (Młynarska 35a)
(1)
Czytelnia BD13 (Staszica 5a)
(9)
Czytelnia BD36 (Redutowa 48)
(1)
XIICzM (Solidarności 90)
(35)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(1)
Autor
Wyatt Gary
(7)
Knizia Reiner
(6)
Gamrot Magda
(5)
Cathala Bruno
(4)
Pogorzelska Julia
(4)
Bauza Antoine
(3)
Peeters Raf
(3)
Sobich-Kamińska Anna
(3)
Andreani Jean François
(2)
André Marc
(2)
Benedetti Toussaint
(2)
Blanchot Denis
(2)
Blum Ulrich
(2)
Bouquet Cyril
(2)
Chrzanowska Agnieszka (tłumaczka)
(2)
Chvátil Vladimír (1971- )
(2)
Cottereau Jacques
(2)
Fraga Roberto
(2)
Gille-Naves Guillaume
(2)
Ginter Tomasz
(2)
Glassco Bruce (1962- )
(2)
Homes Karl
(2)
Hołubowska-Chrząszczak Justyna
(2)
Korzeniewski Przemysław
(2)
Kučerovský Tomáš (1974- )
(2)
Larek Tomek
(2)
Lebrat Corentin
(2)
Lula Jarosław
(2)
Madaj Karol
(2)
Minor Marcin
(2)
Naïade
(2)
Neubauer Nicolas
(2)
Polouchine Igor
(2)
Raimbault Christopher
(2)
Rejchtman Grzegorz
(2)
Rosenberg Uwe
(2)
Saunier Nathalie
(2)
Saunier Rémi
(2)
Skowron Martyna
(2)
Stephan Claus
(2)
Strzelecki Adam
(2)
Szymanowicz Maciej (grafika)
(2)
Valbuena Jordi
(2)
Vaurchex Tom
(2)
Wagenfeld Bernd
(2)
Walker-Harding Phil
(2)
Wojtkowiak Przemysław
(2)
Woźniak Łukasz (1989- )
(2)
Abascal José Antonio
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Ambrzykowski Michał
(1)
Andersen Martin Nedergaard
(1)
Ast Helmut
(1)
Barska Maja
(1)
Basałyga Jarosław
(1)
Bernacki Krzysztof (gry)
(1)
Blossier Guillaume
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Bohdanowicz Julian (1942-2015)
(1)
Bony
(1)
Bos Liesbeth
(1)
Boxerman Eddy
(1)
Brosz Bartłomiej
(1)
Brown Lane
(1)
Bryła Paweł
(1)
Bucci Marco B. (1981- )
(1)
Buonfino Aureliano
(1)
Burke Dave
(1)
Burm Kris
(1)
Bylica Dominika
(1)
Bösch Holger
(1)
Caban Jakub
(1)
Castelbajac Vaïnui de
(1)
Chigini Giulia
(1)
Christa Janusz (1934-2008)
(1)
Cichy Dawid
(1)
Cieslik Chris
(1)
Corene Cari
(1)
Cornett Günter
(1)
Coronado Amanda
(1)
Coster Ora
(1)
Coster Theo
(1)
Cywińska Anna (ilustratorka)
(1)
Czarnecki Grzegorz (1964- )
(1)
Czuba Sławomir
(1)
Dauch Colby
(1)
Daukszewicz Aleksander
(1)
Deja Katarzyna (1987- )
(1)
Delmé Tom
(1)
Dembek Matt
(1)
Dennen Paul
(1)
Depa Filip
(1)
Derkacz Zbigniew
(1)
Dombois Natalie
(1)
Dutrait Vincent
(1)
Escalante Rafael
(1)
Escapa Stéphane
(1)
Escoutin Gabriel
(1)
Fagnère Olivier
(1)
Favre Godal Jonathan
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(106)
2010 - 2019
(139)
2000 - 2009
(29)
Okres powstania dzieła
2001-
(31)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(274)
Język
polski
(273)
angielski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(256)
6-8 lat
(170)
9-13 lat
(117)
0-5 lat
(115)
14-17 lat
(37)
Młodzież
(26)
Dorośli
(7)
Temat
Kuba Rozpruwacz
(2)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
Kampania wrześniowa (1939)
(1)
Lotnictwo wojskowe
(1)
Sherlock Holmes (postać fikcyjna)
(1)
Temat: czas
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Londyn (Wielka Brytania)
(2)
Warszawa
(1)
Gatunek
Powieść
(11576)
Dokumenty dźwiękowe
(5881)
Powieść amerykańska
(5820)
Opowiadania i nowele
(5755)
Powieść polska
(5714)
Gry planszowe
(274)
Dokumenty elektroniczne
(5291)
Wiersze
(4521)
Opracowanie
(4422)
Powieść obyczajowa
(3770)
Książki mówione
(3404)
Poradnik
(3104)
Komiksy
(2940)
Powieść angielska
(2854)
Kryminał
(2820)
Komiks
(2735)
Audiobooki
(2428)
Fantastyka
(2291)
Podręcznik
(1955)
Thriller
(1946)
Publikacja bogato ilustrowana
(1924)
Romans
(1771)
Fantasy
(1727)
Dokumenty audiowizualne
(1644)
Manga
(1493)
Monografia
(1396)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1327)
Biografia
(1296)
Biografie
(1186)
Książka obrazkowa
(1094)
Antologia
(1056)
Reportaż
(1027)
Wydawnictwa popularne
(1011)
Pamiętniki i wspomnienia
(1008)
Powieść historyczna
(987)
Poradniki
(861)
Wydawnictwa dla dzieci
(842)
Książki dla małych dzieci
(829)
Praca zbiorowa
(797)
Publikacje dla dzieci
(775)
Esej
(739)
Powieść przygodowa
(713)
Film amerykański
(697)
Ćwiczenia i zadania
(683)
Literatura dziecięca polska
(682)
Bajki i baśnie
(681)
Powieść francuska
(664)
Przepisy kulinarne
(656)
Film fabularny
(655)
Pamiętniki polskie
(594)
Powieść młodzieżowa polska
(580)
Przewodnik turystyczny
(539)
Powieść niemiecka
(524)
Science fiction
(513)
Sensacja
(507)
Saga rodzinna
(492)
Powieść psychologiczna
(490)
Powieść szwedzka
(489)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(463)
Powieść dziecięca polska
(451)
Horror
(420)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(417)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(412)
Powieść młodzieżowa angielska
(402)
Podręczniki
(392)
Opowiadanie polskie
(386)
Wywiady
(383)
Reportaż polski
(382)
Adaptacja literacka
(365)
Przewodniki turystyczne
(353)
Poezja dziecięca polska
(352)
Powieść hiszpańska
(333)
Poezja polska
(330)
Powieść rosyjska
(326)
Publicystyka polska
(326)
Publicystyka
(325)
Powieść biograficzna
(322)
Fraszki
(321)
Album
(315)
Komedia
(311)
Film polski
(288)
Wywiad dziennikarski
(288)
Podręczniki akademickie
(260)
Powieść kanadyjska
(255)
Książka kucharska
(254)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(251)
Powieść włoska
(248)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(245)
Powieść dziecięca angielska
(244)
Opowiadanie dziecięce niemieckie
(243)
Powieść norweska
(243)
Literatura podróżnicza polska
(241)
Materiały pomocnicze
(241)
Dramat filmowy
(229)
Literatura dziecięca angielska
(222)
Komiks przygodowy
(213)
Antologie
(208)
Romans historyczny
(206)
Książka zabawka
(204)
Przypowieść
(200)
274 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Sonic i superdrużyny / Max Gerchambeau ; tłumaczenie Paweł Bryła. - Gdańsk : Rebel, © 2021. - 1 gra (1 plansza, 8 figurek, 73 karty) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 26x26x6 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 19 cm).
Wiek: 7+.
GRA PLANSZOWA. Wybierz swoich ulubionych bohaterów, ścigaj się z przyjaciółmi, uważaj na pułapki i bądź pierwszy na mecie! Sonic i superdrużyny to wyścigowa gra planszowa inspirowana grami wideo z serii Sonic the Hedgehog. Podczas zabawy będziemy wykorzystywali karty ruchu, by przemieszczać po specjalnym torze członków naszych drużyn oraz przeciwników. Sprytne użycie dostępnych ruchów pozwoli nam zablokować innych graczy, a nas przybliży do zwycięstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Brak informacji o dostępności: sygn. GP (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Gra planszowa
W koszyku
Kruki / Thorsten Gimmler ; ilustracje Marcin Minor. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, © 2018. - 1 gra (2 kruki, 50 kart lotu, 40 kart trasy, 16 kart akcji, znacznik drcza rozpoczynającego grę) : drewno, karton, tektura, kolor ; w pudełku 19x14x5 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 18 cm.).
8+.
GRA PLANSZOWA. Odwiedź krainy ze snu. Pamiętasz kruki z gry „Sen”? Co noc udają się w podróż po krainach, które śnią się ludziom. Tym razem muszą się spieszyć, aby zakończyć podróż przed nadejściem poranka. Który z kruków wygra wyścig?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
Betrayal : at house on the hill / projekt Bruce Glassco. - Edycja 3. - Warszawa : Hasbro, © 2022. - 1 gra (2 księgi nawiedzeń, 6 dwustronnych kart postaci, 6 figurek postaci, 74 karty do gry, 5 kart scenariuszy, 8 kart informacji, 1 licznik, 1 znacznik, 42 płytki pokoi, 3 płytki początkowe, 30 wskaźników, 8 kości do gry, 114 kartonowych żetonów) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 27x28x8 cm + instrukcja (23 strony : ilustracje ; 23 cm).
Wiek: 12+.
GRA PLANSZOWA. Dom na Wzgórzu jest opuszczony i spogląda na świat pustymi oknami. Nikt nie pamięta, kto w nim mieszkał, ani co się stało z tymi osobami. A jednak, mimo złej sławy, coś przyciąga do domu poszukiwaczy. Każdy z nich ma własny powód, aby się tu zjawić: jedni otrzymali tajemnicze zaproszenia, inni badają przypadki niewyjaśnionych zniknięć, jeszcze inni liczą po prostu na znalezienie taniego lokum do wyremontowania. W grze Betrayal at House on the Hill wraz z przyjaciółmi wcielicie się w nieustraszonych poszukiwaczy, którzy muszą zmierzyć się z potwornościami czającymi się w mrocznych korytarzach. Czeka na Was 50 unikalnych nawiedzeń - opowieści, które przerażą nawet najtwardszych z Was. Eksplorujcie, badajcie zakamarki domu i spróbujcie zwiększyć swoje szanse na przetrwanie. Ale przede wszystkim miejcie się na baczności, bo w Waszych szeregach jest zdrajca, który doprowadzi do walki na śmierć i życie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Fantastyczne światy : gra / autorstwa Bruce'a Glassco. - Gdańsk : Rebel, © 2021. - 1 gra (53 karty, notes punktacji) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 21x14x4 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 20 cm).
Wiek: 14+.
GRA PLANSZOWA. Wciel się we władcę i rozwijaj swoje królestwo najlepiej jak potrafisz. Którą drogę wybierzesz, na czym będziesz chciał się skupić? Czy zdecydujesz się podążać drogą siły, budując potężną armię i z jej pomocą zmiatać wrogów z powierzchni ziemi? A może zwrócisz się ku czarom, których źródło bije na niedostępnej, płonącej wyspie? Wybór należy do Ciebie, a dwie wybrane strategie nigdy nie będą takie same w tej prostej i niezwykle zmiennej karciance, jaką są Fantastyczne światy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sherlock Holmes : detektyw doradczy : zagadka Kuby Rozpruwacza & Przygody na West Endzie / Gary Grady, Suzanne Goldberg i Jérôme Ropert. - Gdańsk : Rebel, © 2016. - 1 gra (10 ksiąg spraw, 10 gazet, 2 mapy, książka adresowa) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 31x23x7 cm + instrukcja (7, [3] strony : ilustracje ; 28 cm).
Wiek; 16+.
GRA PLANSZOWA. W grze "Sherlock Holmes : detektyw doradczy" wcielasz się w rolę członka nieoficjalnego gangu, Bandy z Baker Street, założonego przez słynnego Sherlocka Holmesa. Wielki detektyw potrzebował kogoś, kto będzie go informował o krążących po mieście plotkach i pomagał przy rozwiązaniu najbardziej zawiłych spraw. Podczas każdej sprawy otrzymasz kilka tropów, mapę Londynu, książkę adresową i lokalne gazety. Będziesz też dysponować listą informatorów - niezwykle wykwalifikowanych osób, które pomogą Ci w śledztwie. Mając do dyspozycji wszystkie te elementy oraz własną wyobraźnię, wyruszysz na ulice Londynu w poszukiwaniu wskazówek, które pozwolą Ci rozwikłać zagadkę i odpowiedzieć na serię ważnych pytań dotyczących danej sprawy. Nic nie jest jednak tak proste, na jakie wygląda - jeśli nie chcesz wyjść na głupca podczas ostatecznej konfrontacji w obecności Holmesa, musisz wykazać się nie lada rozwagą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Battalia : początek / Alexandar i Ledha Guerovi ; ilustracje Atanas Lozanski, Albena Noveva ; polska instrukcja Anna Mrzewa-Michalak. - Konin : G3, © 2015. - 1 gra (80 kart jednostek, 80 kart zasobów, 84 karty artefaktów, 5 kart wielkich artefaktów, 28 kart miast, 48 kart dróg, 1 karta ruin, 1 plansza, Wyrocznia Słońca, 8 figurek bohaterów, 79 znaczników poziomu miasta, 4 karty pomocy, 1 kość sześciościenna) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x11 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 28 cm).
Wiek: 12+.
GRA PLANSZOWA. Battalia - kraina Wyroczni Słońca. Potężnego, starożytnego monumentu - w tym samym czasie przyjaciel i wróg, pan i poddany, narzędzie i dzieło stworzenia. Wieczny praktykant Natury i ręka bogów pośród ludzi i dzikich zwierząt - zdarza się że Wyrocznia ujawnia przeznaczenie lub tylko drogę do niego... Podczas gry, Wyrocznia Słońca stwarza korzystne warunki i może cię wspierać, jeśli uda ci się złapać promyk szczęścia w słoneczny dzień... Zlicza również dni i prowadzi cię przez niekończącą się rywalizację między ludami zamieszkującymi te ziemie: Zrodzonymi w chmurach, Niedźwiedzim ludem, Płomiennymi i Wyspiarzami. Gracze będą wysyłać swoich bohaterów na niesamowite wyprawy w celu odkrywania nowych terytoriów i przejmowania kontroli nad neutralnymi lub wrogimi miastami. Będą zatrudniać pracowników i jednostki bitewne, zdobywać pożyteczne artefakty, aby stworzyć wielkie i niezwyciężone narody. Będą też budować drogi prowadzące do nowych miejsc oraz wznosić lub rozbudowywać miasta. Wszystko po to, by rozszerzyć swoje państwo i zdobyć punkty zwycięstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pizza! / projekt gry Krzysztof Hrynkieiwcz ; opracowanie graficzne Jarek Lula. - Gdynia : Trefl, [2010]. - 1 gra (6 planszetek pizzy, 36 żetonów składników, 6 wskaźników graczy) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 22x22x5 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 21 cm).
3+.
GRA PLANSZOWA. Zadaniem graczy jest skomponować pizzę według podanego przepisu. Gra uczy zdrowych nawyków żywieniowych, ćwiczy pamięć, rozwija logiczne myślenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Eksplodujące kotki : wersja oryginalna / Matthew Inman, Shane Small i Elen Lee. - Gdańsk : Rebel, © 2021. - 1 gra (16 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 12x16x4 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 30 cm).
12+.
GRA PLANSZOWA. Eksplodujące Kotki to napędzana kociakami odmiana rosyjskiej ruletki. Gracze ciągną co turę po karcie, aż do momentu dobrania eksplodującego kota - wtedy nieszczęśnik wybucha i ginie, a gra się kończy. Ale! W talii są też karty, dzięki którym można odwrócić uwagę samobójczego kocięcia, uniknąć go, czy też zmusić przeciwnika do dobrania kilku kart na raz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
Munchkin : pokonaj potwory, zgarnij skarby, wykiwaj kumpli / autor Steve Jackson ; ilustracje John Kovalic. - Leszno : Black Monk Michał Lisowski, © 2021. - 1 gra (165 kart, 1 kość sześciościenna) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 22x14x4 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 20 cm).
10+
GRA PLANSZOWA. Zabijaj Potwory i zgarniaj ich rzeczy! Rzucaj Klątwy na innych graczy i wtrącaj się w ich walki… chyba że będą chcieli podzielić się z Tobą łupami. wyciąga z fantasy to, co najlepsze i najzabawniejsze... i przerabia je w swoim niepowtarzalnym stylu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na tropie angielskich słowek : gra edukacyjna / autorka zagadek Barbara Jakubowska ; ilustrator Maciej Łazowski, Filip Depa. - Warszawa : Edgard, © 2019. - 1 gra (1 plansza, 44 niebieskie karty, 10 pomarańczowych kart, 4 pionki, 1 kostka) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 25x25x6 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 21 cm).
Wiek: 3-8 lat.
GRA PLANSZOWA. Gra do wczesnej nauki języka angielskiego dla przedszkolaków. Proste zasady – wystarczy rzucić kostką, rozwiązać zagadkę obrazkową albo wyszukać rysunek (kto pierwszy, ten lepszy), a przy okazji słówka same wchodzą do głowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Koty / autor Vincent Joassin ; ilustracje Marcin Minor. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, © 2022. - 1 gra (80 kotów, 10 kruków, 5 jokerów, 13 kart nocy) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 19x14x5 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 18 cm).
Wiek: 10+.
GRA PLANSZOWA. Podczas gry odwiedzacie 4 krainy ze snów. Spotkacie tam przyjazne koty oraz złowieszcze kruki, które będziecie wysyłać do snów rywali. Wygra osoba z największą liczbą kotów w swoim śnie. W trudniejszym wariancie rozgrywki spotkacie ćmy, sowy, nietoperze oraz smoki. Wykorzystajcie ich umiejętności, przeganiajcie kruki i zmieniajcie swoje sny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Żółwik Plusk! / Joel & Rafael Escalante ; ilustracje Maïa Zeidan. - Gdańsk : Rebel, © 2021. - 1 gra (plansza jeziora, tor rzeki, 2 bariery. 4 żetony dmuchanych kół, 12 żetonów piłek, żeton żółwicy, 4 plansze graczy, 12 płytek ze zwierzętami) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 27x27x6 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 26 cm).
Wiek: 5-9 lat.
GRA PLANSZOWA. Gra zręcznościowa przeznaczona dla dzieci od piątego roku życia, rozwijająca pamięć i zdolności manualne. Podczas zabawy pstrykamy żetonem żółwicy na torze, aby mogła ochlapać swoich przyjaciół. Im bliżej środka jeziora się znajdzie, tym większa szansa na wywabienie ich z kryjówek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jajko Kolumba : łamigłówka / Timo Jokitalo, Vesa Timonen ; tłumaczenie Marcin Szrama. - Gdańsk : Rebel, © 2022. - 1 gra (pudełko z planszą, 16 jajek, 20 dwustronnych kart zadań) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 25x13x5 cm + instrukcja (15, [1] strona : ilustracje ; 11 cm).
Wiek: 6-99 lat.
GRA PLANSZOWA. Według obiegowej opinii Krzysztof Kolumb, wybitny żeglarz, był również mistrzem prostych rozwiązań. W pozornie trudnych zadaniach był w stanie odnaleźć schemat, czym zawstydzał innych, próbujących rozwiązać daną zagadkę. Teraz Ty również możesz spróbować swoich sił w niebanalnych wyzwaniach umysłowych. Jajko Kolumba to logiczna łamigłówka, w której musisz odpowiednio rozmieścić kolorowe jajka na planszy. Karta zadania wskazuje, ile jajek i w jakich kolorach powinno się znaleźć w poszczególnych rzędach i kolumnach planszy. Dobrze się zastanów i ustaw jajka na odpowiednich miejscach, a następnie sprawdź rozwiązanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jaś i Małgosia / Krzysztof Jurzysta ; [ilustracje] Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Granna, © 2021. - 1 gra (2 kafelki startowe, 40 kafelków słodkości, 8 żetonów pierniczków, 4 kafelki czapek Baby Jagi, 3 pionki, chatka Baby Jagi) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 19x19x4 cm + instrukcja (11, [1] strona : ilustracje ; 15 cm).
6+.
GRA PLANSZOWA. Poznajcie Jasia i Małgosię. W środku gęstego lasu odnaleźli niezwykłą chatkę, całą zrobioną z łakoci. Pyszności! Niestety mieszka w niej zła baba jaga, która pragnie złapać naszych bohaterów. Wspólnymi siłami pomóżcie im zjeść jak najwięcej łakoci i nie dajcie się złapać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Łąka / autor gry Klemens Kalicki ; ilustracje Karolina Kijak. - Wydanie pierwsze. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (1 plansza gówna, 2 dwustronne plansze ognisk, 4 składane podajniki do kart, 12 żetonów premii, 11 podstawowych żetonów celów, 28 żetonów dróg, 2 zaślepki, 1 znacznik rundy, 1 żeton rozgrywki, 1 żeton pierwzego gracza, 184 karty stron świata, 4 dwustronne karty podłoży, 20 żetonów szlaków, 5 kopert (po 6 kart w każdej), 4 znaczniki kolorów, 1 żeton wariantu 1-osobowego) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 30x30x9 cm + instrukcja (16 stron : ilustacje ; 26 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
10+.
GRA PLANSZOWA. Gra planszowa, w której wcielamy się w wędrowców obserwujących naturę. Wyposażeni w mapę, spacerujemy po malowniczej okolicy, szukając inspiracji i uwieczniając zapierające dech w piersiach widoki. Kierujemy się pasją i ciekawością świata, ale też rywalizacją o tytuł najwprawniejszego obserwatora przyrody! Przypadnie on temu, kto zdobędzie najwięcej punktów z zaobserwowanych gatunków zwierząt i roślin, krajobrazów oraz pamiątek zebranych z wędrówki. Zmagania toczą się także przy ognisku, gdzie gracze prześcigają się w realizowaniu celów swoich wypraw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
List miłosny / projekt gry Seiji Kanai ; tłumaczenie Magda Kożyczkowska. - Gdańsk : Rebel, © 2019. - 1 gra (21 kart postaci, 6 kart pomocy, 13 żetonów przychylności, materiałowa sakiewka ) : karton, tektura, plastik, bawełna, kolor ; w sakiewce 14x10x6 cm + instrukcja (15 stron : ilustracje ; 9 cm).
Wiek: 10+.
GRA PLANSZOWA. W grze List miłosny od 2 do 6 absztyfikantów rywalizuje o to, aby ich list trafił do rąk Królewny. Ta bowiem szuka idealnego kandydata na męża i powiernika, gdy już obejmie tron.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Star Wars : pałac Jabby / projekt gry Justin Kemppainen ; tłumaczenie Agnieszka Chrzanowska. - Gdańsk : Rebel, [2022]. - 1 gra (19 kart postaci, 4 karty celów, 6 kart pomocy, 13 żetonów) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 14x10x5 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 9 cm).
Wiek: 10+.
GRA PLANSZOWA. Wybierz się do siedziby nikczemnego huttańskiego gangstera Jabby, wykorzystuj zdolności bohaterów Sojuszu Rebeliantów i mieszkańców pałacu, pokonuj wrogów i realizuj własne cele, by zwyciężyć. "Star Wars: pałac Jabby" to dynamiczna gra karciana wymagająca umiejętności dedukcji i gotowości do podejmowania ryzyka. Opiera się na mechanizmie popularnego Listu Miłosnego: kolejka toczy się wokół stołu, gdzie każdy z graczy kolejno dobiera na rękę jedną kartę i odrzuca jedną, rozpatrując jej efekt. W tej wersji najważniejsze jest jednak zrealizowanie celu, który zostaje określony na początku rundy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Eko / Henri Kermarrec ; ilustracje Luky. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, © 2017. - 1 gra (64 drewniane dyski wojowników, 36 drewnianych budynków, 13 kafli planszy, 14 dodatkowych planszy, 4 plansze gracza) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 28 stron).
Wiek: 10+.
GRA PLANSZOWA. Na owianej tajemnicą pustyni Eko, do życia budzą się targane wiatrem piasek i skały. Formują się w służebne zastępy czekając na rozkaz. Zapętlone w tryby czasu armie niestrudzonych wojowników od niepamiętnych czasów stają naprzeciw siebie bez końca. Zbuduj swoje imperium, i dowodząc jedną z armii, zdobądź władzę nad przeciwnikami w świecie, w którym nikt nigdy nie usłyszy o tobie ani o Twoim zwycięstwie. Na przeklętej pustyni, na którą cesarz Eko rzucił okrutny czar.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wyspa Szamana / autorzy Gary Kim, Jun Hyup Kim, Yeon-Min Jung ; ilustracje Tomek Larek. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, © 2017. - 1 gra (1 plansza, 32 karty budowli, 78 żetonów surowców, figurka szamana, 4 znaczniki graczy, 8 kolorowych drewnianych dysków, 8 czarnych dysków) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 26x26x7 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 25 cm).
Wiek: 8+.
GRA PLANSZOWA. Żegluj, gromadź surowce, buduj kopalnie i świątynie. Za każdy wybudowany obiekt zdobędziesz punkty. Korzystaj z pomocy miejscowego szamana – ułatwi ci dostęp do surowców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Asterix i spółka / autor reguł gry Reiner Knizia ; les edittions Albert René , Goscinny, Uderzo. - Warszawa : Egmont Polska, © 2014. - 1 gra (7 kafelków, 49 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 14x14x5 cm + instrukcja (1 strona ; 29 cm).
6+.
GRA PLANSZOWA. Gra rodzinna. Gracze zapamiętują obrazki w siedmiu róznych kategoriach. Nie jest to jednak takie proste. Na stole cały czas pojawiają się nowe karty a inne są zabierane. Ten, kto wykaże się refleksem i najlepszą pamięcią, ten wygra.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej